close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Allianz: Διαδικασία αποζημίωσης πληγέντων από την πυρκαγιά
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/7/2018 - 12:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Allianz: Διαδικασία αποζημίωσης πληγέντων από την πυρκαγιά

Nextdeal newsroom, 26/7/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε συνέχεια των καταστροφικών πυρκαγιών που έπληξαν περιοχές της Αττικής, η Allianz, ως αρωγός στην προσπάθεια ανακούφισης των πληγέντων ασφαλισμένων της και θέλοντας να διευκολύνει τους συνεργάτες της στη διαδικασία αντιμετώπισης των ζημιών, αποφάσισε τις παρακάτω άμεσες ενέργειες.

Καλεί τους συνεργάτες της να επικοινωνήσουν με τα αρμόδια τμήματα αποζημιώσεων που θα χειριστούν τις ζημιές στους Κλάδους Ζωής & Υγείας και Περιουσίας & Ατυχημάτων και να μοιραστούν με τους διακανονιστές βασικές πληροφορίες σχετικά με την περίπτωση, προκειμένου να καθοριστεί ο ενδεδειγμένος τρόπος διαχείρισης της ζημιάς.

Στο πλαίσιο κοινωνικής ευαισθησίας της εταιρίας προς τους πληγέντες ασφαλισμένους της, θα προβεί σε άμεσες προκαταβολές αποζημίωσης, μετά την επιτόπια επίσκεψη του πραγματογνώμονα στη ζημιωθείσα περιουσία και την πρώτη εκτίμησή του σχετικά με την έκταση της ζημιάς.

Όσο αφορά τον Κλάδο Αυτοκινήτων, εφόσον υπάρχει κάλυψη πυρκαγιάς, οι συνεργάτες της εταιρίας καλούνται να επικοινωνήσουν με τη Mondial Assistance για την αναγγελία της ζημιάς. Οι υπάλληλοι της Mondial Assistance θα μεριμνήσουν για να ληφθούν φωτογραφίες του οχήματος και της άδειας κυκλοφορίας (εάν υπάρχει).

Αναλυτικότερα:

α) Εάν το όχημα έχει καεί ολοσχερώς, η Mondial Assistance θα φροντίσει ώστε:

  • το φωτογραφικό υλικό του οχήματος να είναι πλήρες προκειμένου να γίνει η ταυτοποίησή του
  • να ειδοποιηθεί η εταιρία ανακύκλωσης, ώστε να αναλάβει τη διαδικασία της οριστικής διαγραφής του οχήματος

Στη συνέχεια, ο αρμόδιος διακανονιστής θα ενημερώσει τον πελάτη για το ποσό της τρέχουσας εμπορικής αξίας και με την προσκόμιση της Οριστικής Διαγραφής και του Πορίσματος της Πυροσβεστικής από την πλευρά του πελάτη, θα καταβάλλεται η αποζημίωση.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη Διαγραφή του οχήματος

  • Άδεια κυκλοφορίας (σε περίπτωση απώλειας της άδειας κυκλοφορίας: αντίγραφο από το υπουργείο)
  • Πινακίδες οχήματος (σε περίπτωση απώλειας πινακίδων: βεβαίωση πυροσβεστικής)
  • Φωτοτυπία Ταυτότητας
  • Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599 με κείμενο: «Επιθυμώ τη διαγραφή του οχήματός μου με αρ. κυκλοφορίας……»

β) Εάν το όχημα έχει υποστεί μερικές ζημιές, θα γίνεται σύσταση στα συνεργαζόμενα με την εταιρία συνεργεία και θα ανατίθεται σε πραγματογνώμονα η επιθεώρησή του. Η υπόλοιπη διαδικασία μέχρι την καταβολή της αποζημίωσης παραμένει η ίδια όπως και με τις συμβατικές ζημιές, με απόλυτη προτεραιότητα για την άμεση ολοκλήρωσή της.

γ) Σε περίπτωση που το όχημα κρίνεται ως ασύμφορο προς επισκευή μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα, με μέριμνα της Mondial Assistance, θα μεταφέρεται από το συνεργείο, δεύτερη φορά με ΦΔΧ, σε εταιρία ανακύκλωσης με την ίδια διαδικασία που προαναφέρουμε.

δ) Εάν στο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και η υπηρεσία «Ενοικίαση Αυτοκινήτου», τότε παρέχεται ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από την ημερομηνία του συμβάντος και μέχρι την ημερομηνία αποζημίωσης, με ανώτατο όριο τις 30 ημέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του nextdeal.gr, τις επόμενες ώρες θα σταλεί ενημερωτικό sms στους ασφαλισμένους των ευρύτερα πληγέντων περιοχών (ανεξάρτητα με το αν έχουν ζημιωθεί) με τις πρώτες οδηγίες και συμβουλές για την αντιμετώπιση τυχόν ζημιών τους.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • φωτιά
  • πυρκαγιά
  • Αττική

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πυρκαγιά Αττική: Δίπλα στους ασφαλισμένους οι εταιρείες
    Λάμπρος Καραγεώργος, 25/7/2018

    Πυρκαγιά Αττική: Δίπλα στους ασφαλισμένους οι εταιρείες

  • Πρωτοβουλίες της ΕΑΕΕ για βοήθεια στους πληγέντες από τις πυρκαγιές
    Nextdeal newsroom, 24/7/2018

    Πρωτοβουλίες της ΕΑΕΕ για βοήθεια στους πληγέντες από τις πυρκαγιές

  • Μέτρα ανακούφισης των πληγέντων της φωτιάς από το Υπουργείο Οικονομικών

    Μέτρα ανακούφισης των πληγέντων της φωτιάς από το Υπουργείο Οικονομικών

    Το Υπουργείο Οικονομικών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ανακοινώνουν ότι για τη διευκόλυνση των πληγέντων από τις πρόσφατες καταστροφικές...
    Nextdeal newsroom, 25/07/2018 - 09:06 25/7/2018
  • ΔΕΗ: Διαγραφή οφειλών των πληγέντων της φωτιάς

    ΔΕΗ: Διαγραφή οφειλών των πληγέντων της φωτιάς

    Η Διοίκηση της ΔΕΗ εκφράζει τη βαθιά θλίψη της για τα θύματα της πύρινης λαίλαπας που έπληξε τη χώρα και...
    Nextdeal newsroom, 25/07/2018 - 09:50 25/7/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
14:30 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 14:20 Με αφιέρωμα στην Ιατρική Τεχνολογία κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 14:07 Αλ. Τσακτάνης, Global Aviation: Έλλειμμα 350.000 χειριστών στις αερομεταφορές την επόμενη 20ετία
  • 13:21 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Γιατί η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί
  • 13:12 Νέα δυναμική επέκταση για την Contract: Τρία νέα υποκαταστήματα σε Αγρίνιο, Χαλκίδα και Χαλάστρα Θεσσαλονίκης
  • 13:09 Κατά 58.449 άτομα μειώθηκε ο πληθυσμός της χώρας πέρυσι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 12:40 Deloitte Ελλάδος: Compliance Consultancy Firm of the Year στα Compliance Awards 2025
  • 12:23 Όταν πέφτουν τα δέντρα στην πόλη
  • 11:35 Ιατρικό Αθηνών: Αύξηση τζίρου, αύξηση προσωπικού και εκτεταμένο πλάνο επενδύσεων
  • 11:04 Mediobanca: Στα €30 η νέα τιμή-στόχος για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Κατά 14% αυξάνει τις εκτιμήσεις για καθαρή κερδοφορία η ιταλική τράπεζα
  • 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
  • 10:28 Η Καινοτομία στις θεραπείες και στην ιατρική τεχνολογία θα δώσει λύσεις σε άλυτα θεραπευτικά πεδία
  • 10:00 TP Greece: Μετασχηματισμός σε digital partner με τζίρο 464 εκατ. και κέρδη 65 εκατ. - Συνεργασία και με τράπεζες
  • 09:30 Η νομοθετική διαδικασία είναι αργή, χρειάζεται χρόνο, αλλά δεν πρέπει απλώς να αντιδρούμε στα γεγονότα
  • 09:13 Επιβολή απαγόρευσης έκδοσης/ανανέωσης συμβολαίων για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health» από την ΤτΕ
  • 09:08 Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας;
  • 09:05 Η Κοβέσι και η οργή του Πλακιά, σε τροχιά αναβαθμίσεων η Ελλάδα, κλείνει το «κενό» του ΦΠΑ, ο «εφιάλτης» του ενεργειακού κόστους και η ιστορική διάκριση για το ΔΑΑ
  • 08:55 Audi on Tour: Η Θεσσαλονίκη γίνεται η καρδιά της Audi
  • 08:51 Η γυναίκα που μας έμαθε να βλέπουμε τον κόσμο με τα μάτια των χιμπατζήδων
  • 08:49 Η Fraport Greece ενισχύει την ασφάλεια των περιφερειακών αεροδρομίων με 17 νέα πυροσβεστικά οχήματα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  3. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  4. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  5. 30/9 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη αναδεικνύει με αποκλειστική συνέντευξη στο NextDeal ο Πάνος Κούβαλης
  6. 30/9 Δημήτρης Σπυράκος: Πληρωμή ασφαλίστρου σε δόσεις - Μία αδιαφανής και πανάκριβη πίστωση
  7. 30/9 Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας) - +17,8% από πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube