Nextdeal newsroom, 24/11/2017 - 12:29 facebook twitter linkedin Συμφωνία Generali - Europ Assistance για υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης στην οδική βοήθεια Nextdeal newsroom, 24/11/2017 facebook twitter linkedin Η Generali ενημερώνει τους συνεργάτες της ότι βάσει νέας συμφωνίας με τη Europ Assistance (Οδική Βοήθεια/Φροντίδα Ατυχήματος) βελτιώνονται οι χρόνοι Aνταπόκρισης και Eξυπηρέτησης. Παράλληλα, υπενθυμίζει τα οφέλη που ήδη ισχύουν, για τους συνεργάτες και τους πελάτες της, στην περίπτωση σωστής χρήσης της Φροντίδας Ατυχήματος (βασική κάλυψη σε όλα τα συμβόλαια): Οφέλη για τους Πελάτες/Συνεργάτες: - Άμεση βοήθεια στον ασφαλισμένο - Άμεση ενημέρωση Εταιρείας / Συνεργάτη για το ατύχημα - Άμεση εξέλιξη της ζημιάς καθώς έχουμε από την πρώτη στιγμή εικόνα για το ατύχημα - Real Time ενημέρωση μέσα από το One View - Αφαίρεση διαχείρισης από το Συνεργάτη Αναλυτικά: Η Φροντίδα ατυχήματος εξυπηρετεί: - Σε 24ωρη βάση/ 7 ημέρες την εβδομάδα. - Τον κύριο ή νόμιμο κάτοχο, καθώς και τον εκάστοτε νόμιμο οδηγό κάθε ασφαλισμένου οχήματος στη Generali. - Σε κάθε περίπτωση τροχαίου ή άλλου ατυχήματος που καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου του ανεξάρτητα από το εάν ευθύνεται ο ασφαλισμένος ή όχι. - Σε χρόνο μεταγενέστερο του ατυχήματος -κατόπιν συνεννόησης με τη Φροντίδα Ατυχήματος εάν για οποιοδήποτε λόγο ο ασφαλισμένος δεν κάλεσε την ώρα του ατυχήματος. Πώς εξυπηρετεί τους Πελάτες: - Θα προβεί σε καταγραφή του συμβάντος. - Θα βοηθήσει τον ασφαλισμένο στη συμπλήρωση της Φιλικής Δήλωσης και όλων των εγγράφων. - Θα φωτογραφήσει τα εμπλεκόμενα οχήματα και τη σήμανση των οδών. - Θα ενημερώσει τον ασφαλισμένο για τις διαδικασίες μετά το ατύχημα. - Θα φροντίσει για τη ρυμούλκηση του αυτοκινήτου σε συνεργείο, σε περίπτωση που το όχημά έχει ακινητοποιηθεί. - Θα ενημερώσει τη Generali και θα παραδώσει όλα τα συγκεντρωμένα στοιχεία για την αναγγελία της ζημιάς. - Θα προτείνει στον ασφαλισμένο τα συνεργαζόμενα συνεργεία και θα τον ενημερώσει για τα οφέλη σε περίπτωση που επιλέξει να μεταφέρει το όχημα σε συνεργαζόμενο συνεργείο, τα οποία είναι τα εξής: Δεν εκταμιεύει χρήματα Έχει εγγύηση εργασιών & ανταλλακτικών Έχει όχημα αντικατάστασης (σε συνεννόηση με το συνεργείο) Τέλος, η Generali τονίζει ότι το 100% των συνεργαζόμενων συνεργείων, πανελλαδικά, είναι επίσημες αντιπροσωπείες/εξουσιοδοτημένες μονάδες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 1/8/2025 Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)
Η TechIns / TechAI εντάσσεται στο Elevate Greece: Ελληνική insurtech με διεθνές αποτύπωμα και πρακτικές λύσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο Η TechIns / TechAI εντάσσεται επίσημα στο Elevate Greece Με ιδιαίτερη χαρά, η TechIns, η εταιρεία πίσω από τις πλατφόρμες Lux και TechAI, ανακοινώνει... Nextdeal newsroom, 01/08/2025 - 13:46 1/8/2025
Open Brokers: Μια πρωτοποριακή ένωση ανεξάρτητων ασφαλιστικών γραφείων με πολυφωνία, συλλογική εμπειρία και τεχνογνωσία! Καλοκαιρινό Κάλεσμα της Open Brokers στο Gajah – Μια Βραδιά Δικτύωσης και Εξέλιξης Μέσα σε μια ατμόσφαιρα χαλάρωσης και καλοκαιρινής διάθεσης,... Nextdeal newsroom, 01/08/2025 - 13:35 1/8/2025