close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Κοινωνία

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αίγινα: Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας τραγωδίας
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
17/8/2016 - 10:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αίγινα: Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας τραγωδίας

Nextdeal newsroom, 17/8/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το ναυτικό δυστύχημα στην Αίγινα δεν αποτελεί εξαίρεση. Κάθε καλοκαίρι στις θάλασσές μας σημειώνονται ατυχήματα, άλλα πιο σοβαρά και άλλα λιγότερο, στα οποία εμπλέκονται ταχύπλοα σκάφη.
Όπως επισημαίνουν στα Νέα της Τετάρτης, άνθρωποι με εμπειρία, στις περισσότερες περιπτώσεις η απροσεξία και η έλλειψη ναυτικής αγωγής από πλευράς των χειριστών είναι οι βασικές αιτίες που οδηγούν σε τραγικά αποτελέσματα.
«Κάθε χρόνο έχουμε ατυχήματα ή δυστυχήματα στις θάλασσες. Άλλοι χειριστές οδηγούν τα σκάφη μεθυσμένοι. Άλλοι δεν τηρούν τους κανόνες και τις αποστάσεις ασφαλείας από τις ακτές. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα ναυτικά ατυχήματα με ταχύπλοα οφείλονται καθαρά σε απροσεξία και σε έλλειψη ναυτικής αγωγής» επισημαίνει ο εκπαιδευτής χειριστών ταχύπλοων σκαφών, κυβερνήτης και μέλος του ΔΣ του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Χειριστών Ταχύπλοων Ξενοφώντας Σιδέρης.
Τα τραγικά περιστατικά με ταχύπλοα που έχουν συμβεί κοντά στις ακτές τα τελευταία χρόνια επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά του.
Τον Αύγουστο του 2012 ένας 47χρονος αστυνομικός είχε βρει τραγικό θάνατο όταν την ώρα που κολυμπούσε πέρασε από πάνω του ταχύπλοο. Ο 25χρονος χειριστής του ταχύπλοου και υποπλοίαρχος του Εμπορικού Ναυτικού, όπως αποδείχθηκε - από το αλκοτέστ στο οποίο τον υπέβαλαν οι λιμενικοί - οδηγούσε μεθυσμένος. Ο άτυχος άνδρας κολυμπούσε σε απόσταση περίπου 60 μέτρων από την ακτή.
Τον Ιούνιο του 2016 δύο άνθρωποι τραυματίστηκαν σοβαρά και μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Ηρακλείου όταν το τζετ σκι στο οποίο επέβαιναν στην περιοχή της Σταλίδας συγκρούστηκε με τουριστικό σκάφος στο οποίο βρίσκονταν 90 άτομα.
Δύο χρόνια νωρίτερα, στις 7 Αυγούστου 2014 ένας Ιταλός τουρίστας στους Παξούς υπέστη μερικό ακρωτηριασμό στο χέρι του καθώς κολυμπούσε όταν τον χτύπησε μικρό ταχύπλοο.
Δύο βασικοί κανόνες που πρέπει να τηρούν οι χειριστές ταχύπλοων λέει ο ίδιος -και οι οποίοι αρκετές φορές δεν τηρούνται- είναι αυτοί που αφορούν την απόσταση ασφαλείας από την ακτή.
Ο χειριστής ταχύπλοου είναι υποχρεωμένος να βρίσκεται σε απόσταση 200 μέτρων από το σύνηθες σημείο όπου μπορεί να φθάσει ο τελευταίος κολυμβητής. Και σε αυτήν την απόσταση δεν πρέπει να κινείται με ταχύτητα πάνω από πέντε κόμβους.
Άνθρωποι που γνωρίζουν την περιοχή της Πέρδικας τονίζουν πως τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο - και ειδικά την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου - η κίνηση σκαφών μπροστά από το ψαροχώρι και την παραλία είναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει βήματα βελτίωσης στον τομέα της εκπαίδευσης των χειριστών ταχύπλοων. Μέχρι το 2012 δεν ήταν υποχρεωτικό για έναν υποψήφιο χειριστή να έχει κάνει μαθήματα προτού δώσει εξετάσεις για να αποκτήσει το δίπλωμα χειριστή.
Στο μέσο της διαδρομής, και υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, το ταχύπλοο εμβόλισε το τουριστικό, το οποίο ανετράπη και βυθίστηκε. Επιτόπου έσπευσαν τρία σκάφη του Λιμενικού, καθώς και αλιευτικά και άλλα ταχύπλοα. Μέσα σε λίγα λεπτά ανασύρθηκαν νεκροί ο χειριστής του τουριστικού σκάφους, το παιδί και ένας από τους επιβάτες. Περίπου δύο ώρες μετά εντοπίστηκε σε βάθος 20 μέτρων και ανασύρθηκε από άνδρες του Λιμενικού η σορός του τέταρτου θύματος.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
    Ηλίας Προβόπουλος, 21/7/2025

    Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων

  • Κ. Κυρανάκης: Θα κάνουμε αυτό που χρειάζεται ο ελληνικός σιδηρόδρομος «τώρα, όχι αύριο»
    Nextdeal newsroom, 18/7/2025

    Κ. Κυρανάκης: Θα κάνουμε αυτό που χρειάζεται ο ελληνικός σιδηρόδρομος «τώρα, όχι αύριο»

  • Πλαγίως: Ότι να ´ναι

    Πλαγίως: Ότι να ´ναι

    Για να καταλάβουμε σε τι έχουμε μπλέξει. «Σοβαρός τραυματισμός 17 χρονης που επέβαινε ως ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ σε ηλεκτρικό πατίνι το οποίο ενεπλάκη σε...
    Πλαγίως, 17/07/2025 - 09:23 17/7/2025
  • Φωτιά σε μεγάλη επιχείρηση ελαστικών στην Μιχαλακοπούλου: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

    Φωτιά σε μεγάλη επιχείρηση ελαστικών στην Μιχαλακοπούλου: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

    Φωτιά ξέσπασε στο υπόγειο του καταστήματος Περιστεράς, με ελαστικά μοτοσυκλετών το μεσημέρι της Τρίτης (15/7). Η επέμβαση της Πυροσβεστικής υπηρεσίας ήταν...
    Nextdeal newsroom, 16/07/2025 - 09:54 16/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
16:46 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
  • 16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
  • 14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube