Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2014 - 20:28 facebook twitter linkedin Η βιομηχανία τροφίμων ενισχύει την αυτοδέσμευσή της για υπεύθυνο μάρκετινγκ σε παιδιά Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2014 facebook twitter linkedin Έντεκα από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων και ποτών διεθνώς συμφώνησαν να επεκτείνουν την παγκόσμια δέσμευσή τους για υπεύθυνο μάρκετινγκ μέσω της θέσπισης ακόμη πιο αυστηρών περιορισμών στο μάρκετινγκ που απευθύνεται σε ανήλικο κοινό. Η νέα δέσμευσή τους καλύπτει σχεδόν το σύνολο των μέσων ενημέρωσης συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου και του κινηματογράφου, ενώ επεκτείνεται και στο άμεσο μάρκετινγκ, στο μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών και SMS, σε διαδραστικά παιχνίδια, σε DVD/CD-ROM καθώς και σε τοποθετήσεις προϊόντων. Οι εταιρείες-μέλη της Διεθνούς Συμμαχίας Εταιρειών Τροφίμων και Ποτών (International Food and Beverage Alliance - IFBA) συμφώνησαν είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 12 ετών είτε να επικοινωνούν μόνο τα λεγόμενα «better for you προϊόντα». Πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερες περιεκτικότητες σε κάποια συστατικά που πληρούν ένα κοινό διατροφικό προφίλ στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, ενώ και σε άλλα μέρη του κόσμου επεξεργάζονται προτάσεις προς την κατεύθυνση αυτή. Τη δέσμευση υπογράφουν πολλές εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας EU Pledge, όπως η Coca-Cola, η Ferrero, η General Mills, η Kellogg, η Mars, τα McDonald 's, η Mondelez International, η Nestle, η PepsiCo και η Unilever στο πλαίσιο αυτής της κοινής πλατφόρμας δράσης για θέματα διατροφής, σωματικής άσκησης και υγείας. Τη δέσμευση συνυπογράφει επίσης η Grupo Bimbo, αν και δεν είναι μέλος του EU Pledge. Η μέχρι τώρα δέσμευση, που αφορά την τηλεόραση, τα έντυπα, το Διαδίκτυο και τις επίσημες ιστοσελίδες των εταιρειών, επεκτείνεται πλέον και στα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης αρχής γενομένης από το τέλος του 2016. Η δέσμευση εξακολουθεί να ισχύει για περιπτώσεις όπου το 35% του κοινού αναμένεται να είναι κάτω από την ηλικία των 12, δεν αφορά τη συσκευασία του προϊόντος, ενώ επεκτείνεται και στην αλλαγή σύνθεσης των προϊόντων. Η νέα δέσμευση έχει γνωστοποιηθεί με επιστολή στη Γενική Διευθύντρια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας Margaret Chan, ενώ αναμένεται να επηρεάσει γενικότερα τις δεσμεύσεις στο πλαίσιο του EU Pledge. «Η ενδυνάμωση της παγκόσμιας πολιτικής της IFBA θα απαιτήσει από τα τοπικά προγράμματα να επανεξετάσουν τις ισχύουσες πολιτικές τους», σύμφωνα με την κοινή δήλωση των εταιρειών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 11/08/2025 - 16:23 Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα
Λάμπρος Καραγεώργος, 01/08/2025 - 15:50 Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)
Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο Στο ποσό των €269.845 χιλ., έναντι ποσού €258.363 χιλ. το 2023, ανήλθε το 2024 σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών... Λάμπρος Καραγεώργος, 28/07/2025 - 10:12
Υγεία: Οι συμβάσεις με ασφαλιστικές εταιρείες εξασφαλίζουν μια «υγιή» ρευστότητα Θετικό πρόσημο στον κύκλο εργασιών αλλά μείωση καθαρών κερδών για το 2024 κατέγραψε η «Διαγνωστικόν και Θεραπευτικόν Κέντρον Αθηνών “ΥΓΕΙΑ” Μονοπρόσωπη... Λάμπρος Καραγεώργος, 25/07/2025 - 09:19
Θετικά αποτελέσματα το 2024 για το Metropolitan Hospital και τα οφέλη από τις ασφαλιστικές εταιρείες Θετικά οικονομικά αποτελέσματα κατέγραψε για τη χρήση του 2024 η ΠΕΡΣΕΥΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ Μ.Α.Ε., που ελέγχει το νοσοκομείο Metropolitan Hospital. Σύμφωνα με τα... Λάμπρος Καραγεώργος, 24/07/2025 - 15:35
Η Interamerican βάση επέκτασης της Achmea στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη Με σταθερά και μεθοδικά βήματα, η Interamerican αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα της στρατηγικής επέκτασης του Ολλανδικού ασφαλιστικού ομίλου Achmea στην... Λάμπρος Καραγεώργος, 22/07/2025 - 12:00
Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 563) που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή - Στήλη "Θέσεις" Η Τράπεζα της Ελλάδος πολύ πρόσφατα (Έκθεση... Λάμπρος Καραγεώργος, 17/07/2025 - 10:40
Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 563) που κυκλοφορεί Φωτογραφία: Ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου και ο κ. Βασίλης Αποστολόπουλος Σε κίνδυνο η... Λάμπρος Καραγεώργος, 16/07/2025 - 16:30