Πέντε χρήσιμες απαντήσεις σε πέντε κρίσιμα ερωτήματα δίνει η Allianz, καλύπτοντας βασικά θέματα σχετικά με την ασφάλιση αυτοκινήτου και την προστασία που παρέχεται.
- Επιβαρύνεται το ασφάλιστρό μου όταν προκαλέσω ζημιά;
Το ασφάλιστρο επιβαρύνεται ανάλογα με τον αριθμό των ζημιών που τυχόν προκαλείτε σε κάθε περίοδο ασφάλισης. Το Κέντρο Επικοινωνίας της Allianz και ο Συνεργάτης της είναι στη διάθεσή σας για να σας ενημερώνουν για την επιβάρυνση αυτή. Όμως, εάν έχετε ασφαλίσει και την κατοικία σας, με κάποιο από τα Προγράμματα Ασφάλισης Κατοικίας, δεν επιβαρύνεται το ασφάλιστρο για την ασφάλιση του αυτοκινήτου σας όταν προκαλέσετε ζημιά. Η διευκόλυνση αυτή, παρέχεται για την πρώτη ζημιά που τυχόν συμβεί κάθε τρία χρόνια.
- Σε περίπτωση που πουλήσω το αυτοκίνητό μου, η ασφάλιση μεταβιβάζεται στον νέο ιδιοκτήτη;
Η ασφάλιση δεν μεταβιβάζεται στον νέο ιδιοκτήτη. Επιστρέφοντας στην Εταιρία το συμβόλαιο, καταβάλλονται τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα.
- Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χρειαστώ βοήθεια;
Στην περίπτωση αυτή, πρέπει να επικοινωνήσετε με την Allianz Assistance και να γνωστοποιήσετε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν, προκειμένου να σας παρασχεθεί η κατάλληλη για την περίπτωση βοήθεια, όπως αυτή περιγράφεται στους όρους του Συμβολαίου σας.
- Πότε μπορώ να κάνω αλλαγές στον τρόπο και το μέσο πληρωμής των ασφαλίστρων του Συμβολαίου μου;
Αλλαγές στον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων μπορούν να γίνουν στην ετήσια επέτειο του Συμβολαίου σας ή σε ημερομηνία ανανέωσης εντός της Περιόδου Ασφάλισης, με την προϋπόθεση ότι η αλλαγή τρόπου πληρωμής που ζητήσατε μπορεί να γίνει χωρίς να επηρεάσει ή να μεταβάλει την ημερομηνία της ετήσιας επετείου. Aλλαγές στο μέσο εξόφλησης των ασφαλίστρων μπορούν να γίνουν σε οποιαδήποτε ημερομηνία ανανέωσης του Συμβολαίου και στην ετήσια επέτειό του. Σε περίπτωση αλλαγής του μέσου πληρωμής των ασφαλίστρων σε Τραπεζικό Λογαριασμό ή Πιστωτική Κάρτα, πρέπει να στείλετε και υπογεγραμμένη Πάγια Εντολή σας.
- Τι θα συμβεί εάν δεν πληρώσω έγκαιρα τα ασφάλιστρα του Συμβολαίου μου;
Εάν δεν πληρώσετε έγκαιρα τα ασφάλιστρα του συμβολαίου σας, πλέον θα είστε ανασφάλιστος. Συνιστάται να πληρώνετε το αργότερο 5 ημέρες πριν από την ημερομηνία έναρξης της επόμενης περιόδου ασφαλιστικής κάλυψης για να είναι βέβαιο ότι τα χρήματα έχουν φτάσει έγκαιρα στην Allianz, ώστε να σας σταλεί το ασφαλιστήριο / ανανεωτήριο.