Nextdeal newsroom, 3/6/2011 - 17:00 facebook twitter linkedin Management και Ζωή Πελατών Nextdeal newsroom, 3/6/2011 facebook twitter linkedin Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου* Αυτοί που διαχειρίζονται ΤΟ ΟΝΟΜΑ της εταιρίας έχουν πολλούς μπελάδες να λύσουν στις σχέσεις τους με τους πελάτες και παρατηρούν ι ότι όσα έχουν να κάνουν με το όνομα, με την μάρκα, άλλα τόσα έχουν να κάνουν και με τους πελάτες τους. Μοιάζουν αλλά δεν είναι το ίδιο. Πρέπει να κάνουν πολλά για το «λογότυπο» τους, αλλά και για τις σχέσεις τους με τους πελάτες και την υπεραξία τους. Τα τελευταία χρόνια ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ στις συμπεριφορές των πελατών που παρατηρούν την εταιρία-όνομα και την αναγνωρισιμότητα της ,αλλά ενδιαφέρονται και για την υπεραξία της εταιρίας ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΕΩΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ-ΠΕΛΑΤΗ … Ετσι ο πελάτης που τα βρίσκει όλα αυτά επιλέγει εφ' όρου ζωής την ΕΠΩΝΥΜΗ εταιρία που ενδιαφέρεται και για το προϊόν και για τη σχέση εταιρίας-πελάτη. Αυτό είναι τα σημερινό ζητούμενο και για τις ασφαλιστικές εταιρίες που τα προϊόντα τους έχουν μεγάλες διάρκειες. Παρατηρούμε ότι οι ασφαλισμένοι πελάτες δίνουν μεγάλη σημασία στην ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΧΕΣΕΩΣ ,παρά στην υπεραξία του ονόματος. Τα μερίδια αγοράς το επιβεβαιώνουν .Αν λοιπόν δοθεί έμφαση στις εφ όρου ζωής σχέσεις με τους πελάτες με κατάλληλες στρατηγικές, τότε και η εταιρία και το όνομα της έχουν πιθανότητες μακροημέρευσης. Για να έχεις και πελάτη κοντά σου «μια ζωή» δεν φτάνει να έχεις ένα καλό όνομα. Δεν φτάνει να σε λένε ALLIANZ ή AXA ή GENERALI ή INTERAMERICAN ή ΕΘΝΙΚΗ ή METLIFE ALICO ή GROUPAMA… Χρειάζεται να δημιουργήσεις ΣΧΕΣΕΙΣ με τους πελάτες, να κάνεις διασταυρούμενες πωλήσεις, να μεγαλώσεις τις επιλογές προϊόντων, να δώσεις έμφαση, ώστε οι αποφάσεις να εξυπηρετούν πρώτα τον πελάτη και μετά το όνομα , να έχεις στοχευμένες ικανοποιήσεις συγκεκριμένων καταναλωτών, να λάβεις υπ όψιν ότι τα προϊόντα τείνουν να απευθύνονται σε μικρότερο κοινό και όχι σε όλο τον πληθυσμό, να υπολογίζεις τα συναισθήματα των πελατών, να αλλάζεις γρήγορα ή να καταργείς κάτι που πήγε στραβά και να μη βασίζεσαι πολύ στους «μέσους όρους» και τις στατιστικές που αρκετές φορές φέρνουν εκπλήξεις και χαμένες επενδύσεις...Στην ρευστή κατάσταση της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς υπάρχουν δεδομένα για όλα τα παραπάνω. Πόσοι όμως «νοιάζονται» για πελατεία εφ' όρου ζωής; Πόσοι managers ενδιαφέρονται για την μακροημέρευση της εταιρίας αγνοώντας την τύχη της προσωπικότητας τους; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Πόσοι ξέχασαν τα «ονόματα» και ρήμαξαν τις συναισθηματικές σχέσεις και υπεραξίες σχέσεων με αποφάσεις επιπόλαιες, λογιστικές, κομματικές κ.λ.π. ; Και πόσοι ακόμα «έσπασαν» τους κρίκους που συνέδεαν την αλυσίδα εταιρία-όνομα-συνεργάτης-πελάτης;H πελατοκεντρική ηγεσία είναι ο στόχος για αυτούς που το ξέχασαν και για αυτούς ,που ακόμα δεν το έκαναν. Υ.Γ Σαν σήμερα 3.6.1939 γεννήθηκε ο Δημ . Κοντομηνάς, ένας άνθρωπος που ότι κι αν κάνει, προσπαθεί να κάνει όνομα και σχέσεις ζωής. Χρόνια Πολλά Κύριε Δημήτρη. *Ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Από το 1989 έως σήμερα εκδίδει το περιοδικό "Ασφαλιστικό ΝΑΙ" και από το 2000 έως σήμερα την εφημερίδα NEXTDEAL. Από το 2007 προΐσταται του www.nextdeal.gr. Παράλληλα δραστηριοποιείται στο χώρο του παιδιού ως ιδιοκτήτης του Νηπιακού Κέντρου "ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ" και της εφημερίδας "Παιδικός Σταθμός για Γονείς". Σήμερα είναι μέλος του ΔΣ της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου -ΕΔΙΠΤ και μέλος του ΔΣ του Ενιαίου Ταμείου Ασφαλίσεως Προσωπικού-Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης-ΕΤΑΠ-ΜΜΕ. Είναι βασικός πρωτεργάτης στην τηλεοπτική εκπομπή «Ώρα Ασφάλισης» στο Κανάλι 9. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/5/2024 Το 6 ο OCEANMAN Greece | Chania - Crete 2024 προ των πυλών των Χανίων! Σ’ ένα μήνα η ιστορία του OCEANMAN Greece ξαναξεκινά!
Nextdeal newsroom, 20/5/2024 Το «Panic Button» επεκτείνεται σε ολόκληρη τη χώρα - Χορηγείται πλέον σε κάθε ενήλικο θύμα ενδοοικογενειακής βίας!
ΕΟΤ και SKY express: Επιτυχημένη συνεργασία για την τουριστική προβολή της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές αγορές! Κεντρική φωτογραφία από αριστερά: Ελένη Μητράκη Προϊσταμένη Δ/νσης Τουριστικής Προβολής ΕΟΤ, Άλκηστις Τζιόλα Digital Marketing & Performance Manager SKY express, Τσιστράκη Ελένη, Marketing & Communications Manager SKY express,... Nextdeal newsroom, 17/05/2024 - 14:49 17/5/2024
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Διεθνές Διαδικτυακό Συνέδριο ESG 2024! 2024 ESG for Banks, Firms and Institutional Investors: Advances and Challenges (2024 ESG Τράπεζες, Επιχειρήσεις και Θεσμικοί Επενδυτές: Πρόοδος και... Nextdeal newsroom, 17/05/2024 - 12:12 17/5/2024