Γιώργος Μούζος, 1/8/2017 - 13:44 facebook twitter linkedin Το Opel Grandland X ειδοποιεί για την κόπωση του οδηγού Γιώργος Μούζος, 1/8/2017 facebook twitter linkedin Το νέο Opel Grandland X, το οποίο θα κάνει την πρεμιέρα του στο 67ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ξεχωρίζει για τα υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Όμως ένα από τα σημαντικότερα συστήματα που διαθέτει είναι το Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Drowsiness Alert), το οποίο μπορεί να είναι σωτήριο αρκετές φορές και να γλυτώσει οδηγό κι επιβάτες από ένα ατύχημα, εξαιτίας της κόπωσης του οδηγού. Στη Γερμανία, μία έρευνα αυτοκινητόδρομων έδειξε ότι οδηγοί που αποκοιμήθηκαν ήταν αιτία για το ένα στα τέσσερα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα (σύμφωνα με το ADAC.). Συστήματα που είναι σχεδιασμένα να αναγνωρίζουν τα σημάδια της κόπωσης και να συμβουλεύουν τον οδηγό να κάνει ένα διάλειμμα. Το Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Drowsiness Alert) στο Grandland X, ενεργοποιεί μία προειδοποίηση εάν η πορεία του οχήματος υποδηλώνει κόπωση του οδηγού ή έλλειψη προσοχής, εκδίδοντας ένα μήνυμα στην οθόνη πληροφοριών και ένα ακουστικό σήμα. Μετά από τρεις προειδοποιήσεις πρώτου επιπέδου, το σύστημα εκδίδει μία δεύτερη προειδοποίηση με διαφορετικό μήνυμα στην οθόνη οργάνων του οδηγού και ένα πιο δυνατό ακουστικό σήμα. Το σύστημα μηδενίζεται σε ταχύτητες κάτω των 65 χλμ/ώρα για 15 συνεχόμενα λεπτά. «Η κόπωση του οδηγού αποτελεί κίνδυνο για τον ίδιο αλλά και για όσους κυκλοφορούν στο δρόμο» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Πωλήσεων & Aftersales, Peter Küspert. «Το Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού στο Opel Grandland X μπορεί να εντοπίσει κλασικά σημάδια κόπωσης και να υπενθυμίσει στους οδηγούς να κάνουν τακτικά διαλείμματα σε μεγάλα ταξίδια, πριν συμβεί κάτι χειρότερο.» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50