Γιώργος Μούζος, 31/8/2016 - 18:37 facebook twitter linkedin Η Nissan δημιούργησε στην Ιαπωνία ειδικό εκθεσιακό χώρο με έμφαση στην Έξυπνη Κινητικότητα. Γιώργος Μούζος, 31/8/2016 facebook twitter linkedin Με το Nissan Crossing, έναν χώρο αφιερωμένο στην ανάδειξη της φίρμας που θα ανοίξει τις πύλες του για το κοινό στο Τόκιο στις 24 Σεπτεμβρίου, η Nissan θα προσφέρει στους επισκέπτες από όλη την Υφήλιο μια μοναδική εμπειρία περιήγησης. Η νέα εγκατάσταση έχει κατασκευαστεί στο πρώην Nissan Gallery, έναν χώρο που χρησίμευσε ως σημείο επαφής της Nissan με το ευρύ κοινό, από το 1963 έως το 2014. Τώρα με την μορφή του Nissan Crossing, ο χώρος θα προσφέρει στους επισκέπτες από όλο τον κόσμο μια ευκαιρία να μάθουν για την Έξυπνη Κινητικότητα (Intelligent Mobility), που αποτελεί άλλωστε και το όραμα της Nissan για το μέλλον της σχέσης μεταξύ ανθρώπου και αυτοκινήτου. Οι επισκέπτες θα μπορούν να ζήσουν πρωτόγνωρες εμπειρίες με νέα, επερχόμενα και πρωτότυπα οχήματα, όπως και να λαμβάνουν μέρος σε προσομοιώσεις οδήγησης. Ο χώρος θα εξοπλίζεται με μεγάλες ενημερωτικές οθόνες αφής, ενώ χαρακτηριστική είναι η διακόσμησή του με τις σπείρες ως κυρίαρχο μοτίβο, να εκφράζουν συμβολικά τις αισθήσεις και τις εμπειρίες των πελατών, ως ένα ταξίδι που ξεκινά από το παρελθόν, περνά μέσα στο παρόν και πηγαίνει στο μέλλον. Ένα επιπλέον μοναδικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού του κτιρίου, αποτελεί και η αλλαγή των χρωμάτων ανάλογα με την εποχή, την ώρα της ημέρας, ή σε σχέση με κάποιες ειδικές εκδηλώσεις. Η πρόσοψη του Nissan Crossing αποτελείται από μια καινοτόμο σύνθεση με φώτα LED που είναι ενσωματωμένα σε γυάλινες επιφάνειες κατά μήκος του δευτέρου ορόφου του κτιρίου. Το αποτέλεσμα είναι μοναδικό, καθώς τα φώτα της πρόσοψης αλλάζουν χρώμα οργανικά και προσδίδουν στο κτίριο ένα ξεχωριστό χαρακτήρα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47
Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις! Δίνει ο πελάτης σας στο ανήλικο παιδί του το αυτοκίνητο, έστω και για έναν γύρο στο τετράγωνο; Ενημερώστε τον πως... Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03