Γιώργος Μούζος, 18/5/2016 - 21:11 facebook twitter linkedin Το νέο SsangYong XLV Γιώργος Μούζος, 18/5/2016 facebook twitter linkedin Η SsangYong λανσάρει στην ελληνική αγορά το νέο της πολυτελές crossover, XLV. Το νέο μοντέλο έρχεται να πρωταγωνιστήσει στη δημοφιλή κατηγορία των C-Segment Crossovers, διαθέτοντας μοναδικά προϊοντικά και χωροταξικά πλεονεκτήματα. H SsangYong, ανοίγει το 2ο μεγαλύτερο κεφάλαιο στη σύγχρονη ιστορία της, έπειτα από την έλευση του νέου TIVOLI, με το λανσάρισμα του νέου XLV, το οποίο είναι βασισμένο στο πρωτότυπο XLV-Air. Έχοντας ως βάση την πλατφόρμα του Tivoli, με 2,6 μέτρα μεταξονίου, το νέο XLV έχει επιμηκυμένο αμάξωμα από την 3η κολόνα και πίσω, έχοντας έτσι μια αύξηση της τάξης των 238 χλστ. Έτσι ο χώρος αποσκευών του εκτοξεύεται στα 720 λίτρα, που είναι κι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία, ενώ η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί και προσφέρει άνετο χώρο φιλοξενίας για 5 ψηλούς ενήλικες Το νέο XLV προσφέρεται στην Ελλάδα με κινητήρα diesel 1,6 λίτρων, προδιαγραφών Euro 6. Επίσης διατίθεται και ο κινητήρας βενζίνης 1,6λίτρων. Ο κινητήρας βενζίνης e-XGi160 έχει ισχύ 128 ίππων στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 160 Nm αποδίδεται στις 4.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας πετρελαίου e-XDi160 Euro 6 έχει ισχύ 115 ίππων στις 3.400-4.000 σ.α.λ. η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 300 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ., με τις εκπομπές ρύπων να αγγίζουν τα 117 γρ./χλμ. στην δικίνητη έκδοση. Παράλληλα, ο κινητήρας diesel συνδυάζεται με δύο ήδη μετάδοσης: Ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας Aisin, με τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Sport, Winter) και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών. Tο XLV θα προσφέρεται με το σύστημα τετρακίνησης (Active AWD με Lock Mode). Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, φροντίζει για την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων και προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα το είδος του οδοστρώματος και των συνθηκών οδήγησης, προκειμένου να προσφέρει τη μέγιστη επίδοση. Μέχρι τα 40 χλμ./ώρα το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να κλειδώσει τη ροπή ανάμεσα στους άξονες, για ακόμα μεγαλύτερες εκτός δρόμου ικανότητες. Ο κινητήρας βενζίνης ξεκινά από τις 19.220 ευρώ με το όφελος απόσυρσης και την έκπτωση, με την πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση να αγγίζει τα 22.620 ευρώ με το όφελος απόσυρσης και την έκπτωση.Το πετρελαιοκίνητο XLV κοστίζει από 21.960 ευρώ με το όφελος απόσυρσης και την έκπτωση, με την τιμή της τετρακίνητης έκδοσης να ξεκινάει από τα 25.380 ευρώ με το όφελος απόσυρσης και την έκπτωση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές; Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν... Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02