Γιώργος Μούζος, 23/3/2016 - 08:30 facebook twitter linkedin Η ασφάλεια σε πρώτο πλάνο Γιώργος Μούζος, 23/3/2016 facebook twitter linkedin Ο λόγος για το νέο VW Tiguan, το οποίο μας έρχεται τον Μάϊο και ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να προστατεύει τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Οι συγκεκριμένες τεχνολογίες περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό, όπως το νέο ενεργό καπό, το σύστημα φρεναρίσματος πανικού για την πόλη με τη λειτουργία παρακολούθησης πεζών και το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, οι οποίες βελτιώνουν θεαματικά το επίπεδο ασφάλειας του νέου Tiguan, στις καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας. Ας δούμε όμως τι κάνει η καθεμία. Ενεργό καπό Σε περίπτωση εμπρόσθιας σύγκρουσης με πεζό ή ποδηλάτη, το αυτοκίνητο διαθέτει ειδικό μηχανισμό που ανασηκώνει το καπό, ώστε να μετριάσει τις επιπτώσεις της πρόσκρουσης. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται το κενό μεταξύ του κινητήρα και του σχετικά πιο μαλακού καπό, μετριάζοντας έτσι τις πιθανότητες τραυματισμού στο κεφάλι. Παρακολούθηση πεζών και Lane Assist Το νέο Tiguan εξοπλίζεται με αυτόματο σύστημα πέδησης μετά τη σύγκρουση (Multi-Collision Braking System), με σύστημα ελέγχου πορείας (Front Assist) που περιλαμβάνει και τη λειτουργία City Emergency Braking και – μία νέα λειτουργία – την παρακολούθηση των πεζών (Pedestrian Monitoring), στο βασικό του εξοπλισμό. Εάν το ραντάρ του συστήματος ελέγχου πορείας (Front Assist) του Tiguan εντοπίσει ένα πεζό που κινείται στην πορεία του, ειδοποιεί σε πρώτη φάση τον οδηγό και εφόσον ο κίνδυνος να τον χτυπήσει παραμένει, τότε φρενάρει αυτόματα. Εκτός των άλλων, το νέο Tiguan διαθέτει επίσης στο βασικό του εξοπλισμό και το σύστημα Lane Assist. Και σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα αναγνωρίζει με τη βοήθεια καμερών, την ακούσια εκτροπή του αυτοκινήτου από τα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας που κινείται (εάν δεν έχει προηγηθεί η ενεργοποίηση των φλας από τον οδηγό) και προειδοποιεί τον οδηγό στρίβοντας το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση επαναφέροντας το αυτοκίνητο στη σωστή του πορεία. Με αυτό το σύστημα περιορίζονται οι κίνδυνοι από το να βρεθεί το αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00