Nextdeal newsroom, 2/12/2014 - 09:00 facebook twitter linkedin Σοφία Ρατσιάτου: Στην ING είμαστε η καλύτερη επιλογή για τον καταναλωτή Nextdeal newsroom, 2/12/2014 facebook twitter linkedin Από ρεκόρ σε ρεκόρ πετάει η παραγωγή ασφαλίστρων της ING Ελλάδος, όπως αποκαλύπτει με αποκλειστική συνέντευξη της στο NextDeal η κα. Σοφία Ρατσιάτου, Γενική Διευθύντρια Πωλήσεων της εταιρείας. Το 2014 τονίζει η κα. Ρατσιάτου θα είναι μια χρονιά επιβράβευσης και επιβεβαίωσης της ξεκάθαρης στρατηγικής της ING. Παράλληλα η διευθύντρια πωλήσεων της εταιρείας προαναγγέλλει νέες καινοτομίες για ασφαλιστές και ασφαλισμένους που ετοιμάζει η ING Ελλάδος. Η συνέντευξη έχει ως εξής: Κυρία Ρατσιάτου, πώς κινείται η παραγωγή ασφαλίστρων της ING στο δεκάμηνο του 2014 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Για την ING Ελλάδος, το 2014 είναι μια χρονιά επιβράβευσης και επιβεβαίωσης ότι η ξεκάθαρη στρατηγική, η σκληρή δουλειά και το πάθος για αποτελέσματα φέρνουν μόνο επιτυχίες. Η επιβεβαίωση έρχεται με νούμερα: μόνο στο πρώτο 10μηνο του 2014 έχουμε ήδη επιτύχει 103% αύξηση παραγωγής συνολικά, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013 και φανταστείτε ότι ακόμα δεν έχει κλείσει η χρονιά. Η αύξηση της παραγωγής έρχεται και από τα δύο κανάλια διανομής: για το Tied Agency είχαμε αύξηση ύψους 33% στη νέα παραγωγή, ενώ για το κανάλι Bancassurance με την Τράπεζα Πειραιώς, η αύξηση είναι υπερδιπλάσια της τάξεως του 258%! Σε συνολικό επίπεδο, μαζί με τις ομαδικές ασφάλειες, σημειώσαμε €39.709.000 νέα παραγωγή. Τα οικονομικά αποτελέσματα έρχονται σε συνέχεια προσήλωσης στους στόχους μας και εστίασης στον πελάτη. Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας, και φιλοδοξούμε να του παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Αυτή είναι άλλωστε η στρατηγική κατεύθυνση της ING παγκοσμίως και στην ING Ελλάδος αποδεικνύεται ότι κάνουμε πολύ καλή δουλειά. Και αυτό δεν είναι απλά μια κουβέντα. Είναι ένα γεγονός που επιβεβαιώνεται από σειρά βραβείων που έχουμε λάβει το 2014 μόνο: Global Insurance Award για την «Κορυφαία Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής στην Ελλάδα», Leading Brand με το True Leaders Αward της ICAP Europe , «Εθνικός Πρωταθλητής» από τα European Business Award των RSM London με «Βραβείο Επικέντρωσης στον Πελάτη», Business IT Excellence Awards για τις ενότητες «Διοίκηση και Στρατηγική της Πληροφορίας» και «Σύνδεση ΙΤ με Επιχειρηματική Στρατηγική», Social Media Award, για την καλύτερη στρατηγική social media Ασφαλιστικής Εταιρίας, βραβείο «Corporate Running Team» από το Spetses mini Marathon για την πρώτη επίσημη εμφάνισή μας. Η λίστα είναι μεγάλη, γεμάτη διακρίσεις και όπως είπα νωρίτερα: φανταστείτε ότι η χρονιά δεν έχει τελειώσει ακόμα. Σε ποιους τομείς δίνετε ιδιαίτερο βάρος για την ανάπτυξη; Ο στόχος μας στην ING, είναι να βοηθάμε τους ανθρώπους να εξασφαλίσουν το οικονομικό τους μέλλον. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο πελάτης ήταν, είναι και θα είναι στην καρδιά της στρατηγικής μας και εργαζόμαστε με πάθος, προσήλωση και όραμα να του παρέχουμε μία εξαιρετική εμπειρία. Πιστοί στις αξίες μας που ορίζουν ότι νοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι και δεσμευόμαστε, εστιάζουμε σε 3 πυλώνες για την εφαρμογή της στρατηγικής μας: NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 1. Στη διαφάνεια των προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε να εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών μας για μια ζωή. 2. Στη διανομή μέσα από διαφορετικά κανάλια, ώστε να είμαστε εκεί που μας θέλουν οι πελάτες μας. 3. Στην αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία μας, ώστε να παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας. Ποια προϊόντα φαίνεται να ελκύουν περισσότερο τους καταναλωτές; Οι καταναλωτές έχουν αυξημένο ενδιαφέρον για δύο σημαντικούς τομείς της ζωής τους: να εξασφαλίσουν μια αξιοπρεπή και σίγουρη ασφάλιση υγείας και να αποκτήσουν ένα σίγουρο, συμπληρωματικό εισόδημα για την περίοδο της συνταξιοδότησής τους. Η ανάγκη για ασφάλεια, για εξασφάλιση, για σταθερότητα και για ένα στιβαρό στήριγμα τόσο για το σήμερα, όσο και για το μέλλον είναι ιδιαίτερα έντονη. Εμείς στην ING Ελλάδος, με τη μακροχρόνια ιστορία μας, είμαστε η καλύτερη επιλογή για τον καταναλωτή που ζητάει ακριβώς αυτό: την καλύτερη δυνατή εμπειρία με ασφαλιστική εταιρία. Και η εμπειρία, έρχεται με αξιόπιστα προϊόντα και με πολύ δυνατά δίκτυα διανομής: με το Δίκτυο Ασφαλιστικών Συμβούλων της ING που απαριθμεί περί τους 1.000 επαγγελματίες Συμβούλους με πάθος για το επάγγελμά τους, με άρτια τεχνογνωσία, με επαγγελματισμό, και με διαρκή εκπαίδευση. Χαρακτηριστικά να αναφέρω, ότι το 2014 επενδύοντας στην εκπαίδευση του Δικτύου μας, οι Agency Managers και οι Unit Managers του Δικτύου Πωλήσεων της ING, ολοκλήρωσαν με επιτυχία mini MBA του ALBA Graduate Business School, με τίτλο «ΙΝG Diploma in Business Management». Και επίσης, με το Bancassurance κανάλι σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, τη μεγαλύτερη και ισχυρότερη τράπεζα της Ελλάδος. Ποιο είναι το προϊόν με τη μεγαλύτερη παραγωγή στην εταιρεία σας; Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την απήχηση που έχει στην ελληνική αγορά η σειρά προϊόντων υγείας «Orange» και συγκεκριμένα τα «Orange Cross» και «Orange Easy», αποτελώντας την καλύτερη δυνατή επιλογή για την ασφάλιση υγείας. Αρχικά το Orange Cross που λανσάραμε το 2013 και έδωσε νέο χρώμα στην υγεία, αποτελώντας την άκρως επιτυχημένη μας λύση προϊόντων ασφάλισης υγείας. Προσφέροντας 4 διαφορετικές επιλογές (Orange Cross 1,2,3 και 4), μπορεί ο ασφαλισμένος να διαλέξει τις υπηρεσίες και τις παροχές που καλύπτουν πραγματικά και ολοκληρωμένα τις ανάγκες του στον τομέα της υγείας. Ένα χρόνο μετά, το 2014, δημιουργώντας το Orange Easy, προσφέραμε την ευκαιρία σε όλους να απολαμβάνουν υπηρεσίες υγείας με ένα ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο, συνδυάζοντας Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Φροντίδα σε ένα σημείο εξυπηρέτησης. Βασικό χαρακτηριστικό των προγραμμάτων αυτών είναι η δυνατότητα επιλογής από τον ασφαλισμένο ενός από τους δύο αξιόπιστους συνεργάτες της ING: το Δίκτυο Μονάδων του Νοσοκομείου Metropolitan ή το Δίκτυο Μονάδωντης Βιοϊατρικής. Τα προϊόντα Orange συμπληρώνονται από τα ασφαλιστικά, αποταμιευτικά και επενδυτικά προγράμματα «Orange Pension», «Orange Studies», «Orange Life» και «Orange Help», δημιουργώντας μία ολοκληρωμένη πρόταση ασφαλιστικών και επενδυτικών υπηρεσιών. Ποιοι είναι οι στόχοι για το τέλος της χρονιάς; Όταν έχεις ήδη ξεπεράσει τους στόχους σου, όταν λαμβάνεις την καλύτερη δυνατή επιβράβευση από τον πελάτη που παραμένει πιστός σε εσένα και γίνεσαι αποδέκτης μιας σειράς διακρίσεων, τότε έχεις μόνο μία επιλογή: να ανεβάσεις ακόμη περισσότερο τον πήχη, να θέσεις ακόμα υψηλότερους στόχους και να διατηρήσεις την πρωτιά σου. Συνεχίζουμε, εφαρμόζοντας μια σειρά καινοτομιών για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο και για τον πελάτη της ING. Δημιουργούμε το ING Agent Portal για τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο, ώστε να έχει την πλήρη εικόνα του πελάτη του, παντού και πάντα. Έχουμε ένα νέο CRM σύστημα, που αποτελεί πλέον την κεντρική βάση δεδομένων του πελάτη της ING, προσφέροντάς μας εικόνα πελάτη 360 μοιρών. Έχουμε δυνατή παρουσία στα social media καταφέρνοντας σε 8 μόλις μήνες να φτάσουμε τους 20.000 fans. Στα επόμενα βήματα, είναι η δημιουργία ενός πρωτοποριακού Client portal, που θα προσφέρει στον πελάτη άμεση πρόσβαση στην εικόνα των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που διατηρεί μετην ING. Αναδημοσίευση από την εφημερίδα NextDeal, τεύχος 327, 26 Νοεμβρίου 2014 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 30/4/2024 Ταξίδι στη Ρώμη και τη Φλωρεντία για τo Career Sales Force της Eurolife FFH!
Γιώργος Σπηλιόπουλος: Πέρα από την ασφάλιση, μας νοιάζει και η ασφάλεια! Γιώργος Σπηλιόπουλος, CMO στην Hellas Direct Το Safe Roads project, το πρόγραμμα της Hellas Direct με στόχο την ασφάλεια όλων, μίλησε... Nextdeal newsroom, 30/04/2024 - 12:54 30/4/2024
Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου: Θέλουμε να προσελκύσουμε νέους επαγγελματίες! Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, Γενικός διευθυντής και νόμιμος εκπρόσωπος, HDI Global SE, Hellas Τα σχέδια ανάπτυξης της HDI Global παρουσιάζει σε συνέντευξή του... Nextdeal newsroom, 30/04/2024 - 12:48 30/4/2024