close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
10/9/2025 - 14:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

Δημήτρης Μπάτρης, 10/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που δεν το κατορθώνουν όλοι; Επίσης όλοι γνωρίζουν ότι χωρίς κίνητρα οι πωλήσεις μοιάζουν σαν μια μηχανή χωρίς καύσιμο. Το πρόβλημα που προκύπτει είναι να γνωρίζουν και να σχεδιάζουν κίνητρα, διότι διαφέρουν ανάλογα με τον κλάδο και την αγορά και φυσικά με την μορφή του δικτύου πωλήσεων.

Τα κίνητρα περιλαμβάνουν τα εξής στοιχεία:

1. Κατανόηση των αναγκών των πελατών

Η κατανόηση σε βάθος των αναγκών και επιθυμιών των πελατών μπορεί να οδηγήσει σε πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές προτεινόμενες λύσεις με αντίστοιχες προσφορές. Η προσαρμογή των υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες και επιθυμίες τους συμβάλλει στην αύξηση της ικανότητας και της αφοσίωσης των πωλητών.

2. Η βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών
Η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας της εταιρίας αλλά και του πωλητή, μπορεί να ενισχύσει την φήμη και των δύο και να οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα, όπως σχόλια και συστάσεις από πελάτες για νέες πωλήσεις.

3. Διαφήμιση και Marketing υπηρεσιών
Στρατηγικές Marketing που προβάλλουν τα οφέλη και τα χαρακτηρίστηκα των υπηρεσιών καθώς και το που και πως μπορεί να βρει το δίκτυο πωλήσεων, μπορεί να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων, όπως τα social media και οι διαφημιστικές καμπάνιες, έχουν σημαντική επίδραση.

4. Δημιουργία Μακροχρόνιων Σχέσεων
Η ανάπτυξη εμπιστοσύνης και η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες είναι κρίσιμης σημασίας. Η διατήρηση ενός καλού πελατολογίου οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις για την επιτυχία των παραγωγικών στόχων.

5. Ανταγωνιστικότητα

Η ανάλυση του ανταγωνισμού μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση των τάσεων της αγοράς και στη διαφοροποίηση των προϊόντων υπηρεσιών. Ο τρόπος προσέγγισης και εξεύρεσης αναγκών που διαφέρει από τους άλλους, μπορεί να συμβάλλει στην καλύτερη προσφορά με τιμές που μπορεί να προσελκύουν περισσότερους πελάτες.

6. Εκπαίδευση-Επιμόρφωση και Ανάπτυξη των Πωλητών
Ένα καλά εκπαιδευμένο και καταρτισμένο δίκτυο πωλητών μπορεί να αποκτήσει και να διατηρήσει περισσότερους πελάτες προσφέροντάς τους την καταλληλότερη λύση στις ανάγκες τους αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των πελατών.

7. Τεχνολογία και Αυτοματοποίηση
Η χρήση σύγχρονης τεχνολογίας για την αυτοματοποίηση διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πωλητών αλλά και των πελατών, μπορεί να συμβάλλει στην μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ικανοποίηση των πελατών και του δικτύου πωλήσεων.

8. Η Ανατροφοδότηση

Η συλλογή από πελάτες και δίκτυο πωλήσεων των θεμάτων προς επίλυση και υιοθέτηση αλλαγών με βάση, αυτή μπορεί να βοηθήσει στην προσαρμογή των υπηρεσιών στις ανάγκες και επιθυμίες τους και την ενίσχυση των πωλήσεων.  

9. Η ύπαρξη κανονισμού Ανάπτυξης και Αμοιβών των πωλητών
Η ανάπτυξη και η δημιουργία προοπτικής καριέρας του δικτύου πωλήσεων, επιβάλλεται να υπάρχει και να το γνωρίζουν οι πωλητές και φυσικά να τηρείται, με την αξιολόγηση βάση των κριτηρίων κάθε έτος. Το σύστημα αμοιβών του δικτύου πωλήσεων επίσης είναι πολύ συμαντικό διότι είναι αυτό που διαφοροποιεί από την φιλοσοφία του υπαλλήλου. Η ποσότητα και η ποιότητα των πωλήσεων, η διατήρηση των πελατών και η επιτυχία στόχων σε καθορισμένο χρόνο δημιουργούν την υπέρβαση του πωλητή, που αυτό με τη σειρά του συμβάλλει στην επιτυχία των στόχων της εταιρίας, αλλά και των προσωπικών στόχων του πωλητή.
Εκτός από τις οικονομικές αμοιβές, απαιτούνται και οι ηθικές αμοιβές, για τις διακρίσεις που δίνει μια Άμιλλα μεταξύ των πωλητών σε ειδική τελετή Βραβεύσεων! Οι διαγωνισμοί μικρής διάρκειας ενισχύουν την πωλησιακή ορμή.

Πιστεύω ότι συνολικά η συνδυαστική εφαρμογή αυτών των στρατηγικών μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων ανεβάζοντας τον «Πωλησιακό ενθουσιασμό» με οργάνωση, σχεδιασμό και δράση.
Η αγορά περιμένει να κατακτήσετε μεγάλο μερίδιο. Εσείς έχετε τα όπλα (κίνητρα) και τους μάχιμους να την κατακτήσετε;

Δημήτρης Μπάτρης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
16:40 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  • 16:23 Για πρώτη φορά γυναίκα Αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρι στη Βρετανία
  • 15:53 100 Χρόνια Ε.Ε.Α. - 2ος Αγώνας Δρόμου & Παραδοσιακά Παιχνίδια την Κυριακή 5/10 στον Πεδίον του Άρεως
  • 15:20 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  • 14:30 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 14:20 Με αφιέρωμα στην Ιατρική Τεχνολογία κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 14:07 Αλ. Τσακτάνης, Global Aviation: Έλλειμμα 350.000 χειριστών στις αερομεταφορές την επόμενη 20ετία
  • 13:21 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε αναλυτές: Γιατί η ισχυρή ανάπτυξη θα συνεχιστεί
  • 13:12 Νέα δυναμική επέκταση για την Contract: Τρία νέα υποκαταστήματα σε Αγρίνιο, Χαλκίδα και Χαλάστρα Θεσσαλονίκης
  • 13:09 Κατά 58.449 άτομα μειώθηκε ο πληθυσμός της χώρας πέρυσι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 12:40 Deloitte Ελλάδος: Compliance Consultancy Firm of the Year στα Compliance Awards 2025
  • 12:23 Όταν πέφτουν τα δέντρα στην πόλη
  • 11:35 Ιατρικό Αθηνών: Αύξηση τζίρου, αύξηση προσωπικού και εκτεταμένο πλάνο επενδύσεων
  • 11:04 Mediobanca: Στα €30 η νέα τιμή-στόχος για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Κατά 14% αυξάνει τις εκτιμήσεις για καθαρή κερδοφορία η ιταλική τράπεζα
  • 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
  • 10:28 Η Καινοτομία στις θεραπείες και στην ιατρική τεχνολογία θα δώσει λύσεις σε άλυτα θεραπευτικά πεδία
  • 10:00 TP Greece: Μετασχηματισμός σε digital partner με τζίρο 464 εκατ. και κέρδη 65 εκατ. - Συνεργασία και με τράπεζες
  • 09:30 Η νομοθετική διαδικασία είναι αργή, χρειάζεται χρόνο, αλλά δεν πρέπει απλώς να αντιδρούμε στα γεγονότα
  • 09:13 Επιβολή απαγόρευσης έκδοσης/ανανέωσης συμβολαίων για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health» από την ΤτΕ
  • 09:08 Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  3. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  4. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  5. 3/10 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  6. 3/10 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  7. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube