close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

Ιατρικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
15/4/2025 - 11:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ιατρικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία

Nextdeal newsroom, 15/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Νίκος Καστανάς


Το ιατρικό μάρκετινγκ εφαρμόζει στρατηγικές στους τομείς της Υγείας και της Ιατρικής. Είναι μία διαδικασία προσέγγισης και επικοινωνίας που αποσκοπεί στην προσέλκυση καταναλωτών υγειονομικής περίθαλψης, ενώ παράλληλα υποστηρίζει τις ιατρικές υπηρεσίες, διευκολύνοντας τη σχέση μεταξύ των παρόχων και των ασθενών. 

Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, το ιατρικό μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά επωφελές. Συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός ιατρείου  ή μιας κλινικής, στην προσέλκυση νέων ασθενών και στην διατήρηση του υπάρχοντος πελατολογίου. 

Εξίσου σημαντικό είναι και η άμεση ενημέρωση των ασθενών, για νέα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Για αυτό και οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ πρέπει να ενημερώνονται για τις τελευταίες τάσεις του κλάδου, ώστε να διασφαλίζουν ότι διαμορφώνουν μια ελκυστική και αποτελεσματική στρατηγική που μεγιστοποιεί τον αντίκτυπό τους στην τελική γραμμή του συστήματος Υγείας.

Στη σημερινή εποχή, οι επαγγελματίες υγείας δεν μπορούν να αγνοούν τη σημασία της διαδικτυακής τους παρουσίας. Σύμφωνα με έρευνες, η πλειονότητα των ανθρώπων αναζητούν στο διαδίκτυο την επιλογή γιατρού. Με τους ασθενείς να έχουν φαινομενικά ατελείωτες επιλογές για να επιλέξουν, το να ξεχωρίζουν και να έχουν έναν προσβάσιμο ιστότοπο είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες Υγείας που θέλουν να αναπτυχθούν.  

Φυσικά, δεν αρκεί μόνο αυτό. Ιατρεία και κλινικές ελπίζουν να εμφανίζονται ως τα κορυφαία αποτελέσματα όταν ένας ασθενής στην περιοχή του αναζητά στο διαδίκτυο ένα νοσοκομείο. Ωστόσο, αυτό δεν είναι εύκολο κατόρθωμα. Για να καταταγεί ένας ιστότοπος ψηλά, για παράδειγμα στη Google, πρέπει να είναι πλήρως βελτιστοποιημένος, να δημοσιεύει μοναδικό περιεχόμενο σε τακτική βάση και να χρησιμοποιεί στρατηγικά λέξεις-κλειδιά και φράσεις που είναι σχετικές με τις αναζητήσεις των ασθενών.

Για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου απαιτείται και η ανάλογη προσπάθεια. Μία καμπάνια επικοινωνίας μπορεί να αυξήσει τις διαδικτυακές αναφορές, τα backlinks και να ευνοήσει την επιχείρηση. Η οικοδόμηση σχέσεων με τους σωστούς ανθρώπους (δημοσιογράφους, διαχειριστές μάρκετινγκ περιεχομένου) είναι απαραίτητη. Το κλειδί για μια καλή καμπάνια βρίσκεται στη λίστα. Οι καλές λίστες Μέσων Ενημέρωσης δημιουργούνται με γνώμονα την αξιοπιστία των ΜΜΕ.

Η ενεργοποίηση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να φέρει αξιόλογα αποτελέσματα. Πάνω απ' όλα, το LinkedIn, το X και το Instagram αποτελούν πρωταρχικές κοινωνικές πλατφόρμες. Ομοίως, το Facebook και το Pinterest είναι καλά για δημόσιες σχέσεις. Αλλά, μην παραβλέπετε το Slideshare, το Scoop.it, το Quora και το Reddit. Eπίσης οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να διαδραματίσουν ρόλο σε μια καμπάνια. 

Τέλος, επιβάλλεται η διαχείριση των αξιολογήσεων των ασθενών. Όταν οι ασθενείς αναζητούν παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, ελέγχουν τις αξιολογήσεις και διαβάζουν κριτικές που έχουν γραφτεί από προηγούμενους ασθενείς για να αποκτήσουν μια αίσθηση της ποιότητας του παρόχου. Όσο καλύτερες είναι οι κριτικές, τόσο πιο πιθανό είναι ένας επαγγελματίας Υγείας να μπορέσει να κερδίσει νέους ασθενείς με βάση τη φήμη του.  Αυτές οι κριτικές θα πρέπει να βρίσκονται εύκολα σε έναν ιστότοπο και θα πρέπει επίσης να παρακολουθούνται. Εάν κάποιος αφήσει μια κακή κριτική, οι βέλτιστες πρακτικές προτείνουν να απαντάτε έγκαιρα, να είστε συμπονετικοί και να ενθαρρύνετε τον ασθενή να επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας για να πάρει τη συζήτηση εκτός σύνδεσης. Αυτό δείχνει στο κοινό ότι ο οργανισμός νοιάζεται για τις εμπειρίες των ασθενών του και θα εργάζεται συνεχώς για να τις βελτιώνει. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ιατρικό Μάρκετινγκ
  • επικοινωνία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Euroclinic group: Innovative health services, with the patient at the center
    Nextdeal newsroom, 3/6/2025

    Euroclinic group: Innovative health services, with the patient at the center

  • Όμιλος Ευρωκλινικής: Καινοτόμες υπηρεσίες υγείας, με επίκεντρο τον άνθρωπο
    Nextdeal newsroom, 3/6/2025

    Όμιλος Ευρωκλινικής: Καινοτόμες υπηρεσίες υγείας, με επίκεντρο τον άνθρωπο

  • Affidea: A Pioneer  in the Digital Transformation  of Healthcare  in Europe

    Affidea: A Pioneer in the Digital Transformation of Healthcare in Europe

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) Affidea Group is the largest provider of Primary Healthcare in Europe, with operations...
    Nextdeal newsroom, 03/06/2025 - 14:40 3/6/2025
  • Affidea: Πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της υγειονομικής φροντίδας στην Ευρώπη

    Affidea: Πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της υγειονομικής φροντίδας στην Ευρώπη

    Αναδημοσίευση από την ειδική έκδοση της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Ο Όμιλος Affidea είναι ο μεγαλύτερος πάροχος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην...
    Nextdeal newsroom, 03/06/2025 - 14:15 3/6/2025

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
16:00 Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
  • 15:53 Euroclinic group: Innovative health services, with the patient at the center
  • 15:47 Όμιλος Ευρωκλινικής: Καινοτόμες υπηρεσίες υγείας, με επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 15:30 Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή, στο πλαίσιο του συνεδρίου NatCat Summit 2025
  • 15:16 ΝΝ Hellas: Φέτος θα πετύχουμε τον στόχο - ορόσημο του 1 δισ. ευρώ
  • 14:50 ΕΑΕΕ: Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece
  • 14:40 Affidea: A Pioneer in the Digital Transformation of Healthcare in Europe
  • 14:15 Affidea: Πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της υγειονομικής φροντίδας στην Ευρώπη
  • 13:53 ΑΑΔΕ: Μειώνεται μέχρι και σε 5% η παρακράτηση στην ενημερότητα μεταβίβασης ακινήτου για χρέη σε αναστολή είσπραξης
  • 13:33 Henry Dunant: Pioneering Excellence in Healthcare with Cutting-Edge Technology
  • 13:29 «Ερρίκος Ντυνάν»: Πρωτοπορία και αριστεία στην υγειονομική περίθαλψη με τεχνολογία αιχμής
  • 13:18 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
  • 13:06 Carglass®: Εκπαιδευτική Παρουσίαση στο ΣΑΕΚ ΑΚΜΗ για τους Σπουδαστές Μηχανοτρονικής
  • 12:58 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Ψηφιοποιούνται όλες οι καρτέλες ενσήμων για ταχύτερες συντάξεις
  • 12:52 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  • 12:35 Αντίστροφη μέτρηση για το Europa Wachau Forum - Ένας σημαντικός θεσμός στην καρδιά της Ευρώπης
  • 11:55 Interasco: Νέο προϊόν ασφάλισης επιχειρήσεων
  • 11:49 Δίκη για το Μάτι: Ενοχή για 10 κατηγορούμενους - Αθώοι Δούρου, Ψινάκης
  • 11:43 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Συνοπτικά Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Τριμήνου 2025
  • 11:15 Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  4. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  5. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  6. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube