Nextdeal newsroom, 13/2/2025 - 13:55 facebook twitter linkedin Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών Nextdeal newsroom, 13/2/2025 facebook twitter linkedin Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες στις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας. Διαχειριζόμενη περίπου 450.000 κλήσεις ετησίως, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ θέτει ως στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων, τη μείωση του χρόνου αναμονής και την αποδοτικότερη διαχείριση των περιστατικών. Η νέα πρωτοβουλία περιλαμβάνει τις εξής σημαντικές καινοτομίες: Απομακρυσμένη Φροντίδα Ατυχήματος Ασφαλισμένου: Η διαδικασία φροντίδας ατυχήματος πλέον μπορεί να διεκπεραιωθεί και απομακρυσμένα μέσω κινητού τηλεφώνου, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής έως και 60%. Εκτίμηση Ζημίας με AI: Η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει στην ακριβέστερη και ταχύτερη κοστολόγηση ζημιών, βελτιστοποιώντας την αποζημίωση των ασφαλισμένων. Βελτιστοποίηση Διαχείρισης Στόλου & Μείωση Χρόνου Αναμονής: Λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους, όπως η κυκλοφορία, οι καιρικές συνθήκες και η διαθεσιμότητα οχημάτων, το σύστημα προτείνει αυτόματα το καταλληλότερο όχημα για κάθε περιστατικό, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής κατά 10% και βελτιώνοντας την απόδοση των υπηρεσιών. Η απομακρυσμένη φροντίδα ήδη υλοποιείται στο 5% των κλήσεων, με στόχο να φτάσει το 30% έως τέλος του 2025, ενώ η χρήση AI για την πραγματογνωμοσύνη καλύπτει ζημίες μικρής κλίμακας (κάτω των 1.000€), που αντιστοιχούν στο 40% των συνολικών περιστατικών. Οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν γρηγορότερη εξυπηρέτηση, λιγότερη γραφειοκρατία και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κοστολόγηση των ζημιών. Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, με γνώμονα τη βελτίωση των υπηρεσιών της και την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των ασφαλισμένων της. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Υπασφαλισμένος, 30/6/2025 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
Nextdeal newsroom, 30/6/2025 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη Φορολογική Αντιμετώπιση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και των Πελατών τους
Επικουρικό Κεφάλαιο: Ισχυρά Αποτελέσματα το 2024, Νέο Μέλος Διαχειριστικής Επιτροπής και Σημαντικές Πρωτοβουλίες για το 2025 Στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση του Επικουρικού Κεφαλαίου (ΕΚ), που πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιουνίου, ο Πρόεδρος, κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος, παρουσίασε... Nextdeal newsroom, 30/06/2025 - 10:08 30/6/2025
ΕΛ.ΣΤΑΤ.: Κατά 16,6% αυξήθηκαν οι απευθείας ιδιωτικές δαπάνες υγείας Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 562) - Στήλη "Θέσεις" Γράφει ο Λάμπρος Καραγεώργος -Σε ανάλογα επίπεδα και η άνοδος των αποζημιώσεων των... Λάμπρος Καραγεώργος, 30/06/2025 - 10:00 30/6/2025