close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημήτρης Μπάτρης: «ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ, ΜΕ ΑΚΟΥΣ;» Αυτό φωνάζει ο πελάτης στον ασφαλιστή!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
20/10/2023 - 12:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: «ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ, ΜΕ ΑΚΟΥΣ;» Αυτό φωνάζει ο πελάτης στον ασφαλιστή!

Δημήτρης Μπάτρης, 20/10/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Oπως γνωρίζουμε, ο πελάτης δεν αγοράζει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία γιατί το κατάλαβε καλά, αλλά γιατί κατάλαβε ότι ο πωλητής αντιλήφθηκε το τι θέλει ο πελάτης.

Για να το αισθανθεί αυτό ο υποψήφιος πελάτης, θα πρέπει να καταλάβει ότι τον ακούμε.

Γιατί όμως δεν συμβαίνει αυτό, όπως απαιτείται στη διαδικασία της ακρόασης;

Όπως ξέρουμε οι άνθρωποι γεννιούνται με έντονη την επιθυμία να τους ακούμε και να τους καταλαβαίνουμε.

Όμως δεν είναι πολύ συνηθισμένο οι πωλητές να ακούν με πρόθεση να καταλάβουν, αλλά με πρόθεση να απαντήσουν.

Πολλές φορές περνούν τα πάντα μέσα από το φίλτρο των δικών τους αναγκών ή επιθυμιών, βλέπουν τη δική τουςζωή στις ζωές των άλλων.

Συνηθίζουν να λένε στους πελάτες τους «Ξέρω πώς ακριβώς νιώθεις» ή «Έχω περάσει και εγώ τα ίδια, πρόσεχε να σου πω τη δική μου εμπειρία».

Όταν ακούτε τον πελάτη με μεγάλη προσοχή, συμβάλλετε, είτε το πιστεύετε είτε όχι, στην ψυχολογική επιβίωσή του στη ζωή.

Εάν το κάνετε, κερδίζετε ένα χαμόγελο, έστω και εάν δεν το προσέξετε.

Ο εντοπισμός των αναγκών-επιθυμιών των υποψηφίων πελατών πρώτα από όλα θα πρέπει περιλαμβάνει την κατανόηση και για να γίνει αυτό, απαραίτητη είναι η προσεκτική ακρόαση.

Η ικανότητα να καταλαβαίνετε τους Ανθρώπους δεν έρχεται εξ ουρανού, αλλά θέλει τεχνική γνώση και προσπάθεια εξάσκησης, διότι είναι βασικό προσόν για τους επαγγελματίες πωλητές, κάτι που το έχουν όλοι οι επιτυχημένοι των πωλήσεων.

Για να γίνετε καλοί ακροατές, συγκεντρωθείτε στον πελάτη. Μπορείτε να πείτε μέσα σας «Δημήτρη, συγκεντρώσου, μην είσαι αφηρημένος».

Διατηρήστε θετική στάση και ακούστε αυτά που σας λέει ο πελάτης προκειμένου να ανταποκριθείτε στις ανάγκες του.

Αξίζει να κάνετε μια παύση για τρία έως πέντε δευτερόλεπτα, μετά την ολοκλήρωση της πρότασης του πελάτη.
Έτσι σας δίνετε ο χρόνος να κατανοήσετε τι σας είπε, για να σκεφτείτε μια καλή απάντηση.

Μια άλλη «μαγική» πρόταση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προκειμένου να κερδίσετε χρόνο είναι «Τι εννοείτε»;
Η επεξήγηση της πρότασής του θα σας δώσει χρόνο για να τοποθετηθείτε.

Ένα από τα βασικά θέματα που επιβάλλεται να διδάσκονται και να μαθαίνουν οι πωλητές είναι την τεχνική να ακούν ενεργητικά κάθε πελάτη, όπως επίσης να μαθαίνουν να κάνουν ερωτήσεις που διευκολύνουν σε βάθος την ανάλυση των αναγκών του.

Υπάρχουν και άλλες στάσεις συμπεριφοράς χρήσιμες για τη βελτίωση της ακρόασης μεταξύ Πωλητή και Πελάτη όπως:

 

  • Να είστε ευγενικοί προς τον πελάτη αντί να προσπαθείτε να κυριαρχήσετε στη συζήτηση.
  • Αποφύγετε τη φοβερή παρόρμηση να επιδεικνύετε πόσο ωραία μιλάτε.
  • Να δίνετε πρόθυμα το λόγο στους πελάτες.
  • Περάστε την ενεργητικότητά σας στην ακρόαση, με εικόνα ενεργού ακροατή και όχι κάποιου που είναι άυπνος.
  • Να βρείτε κάτι που σας προκαλεί το ενδιαφέρον κάθε φορά που σας μιλάει ένας πελάτης
  • Να ανταποκρίνεστε με κάποιον τρόπο. Κουνήστε το κεφάλι σας καταφατικά.
  • Να αφήνετε την αίσθηση στον πελάτη ότι ενδιαφέρεστε γι' αυτά που λέει, ακόμη και ότι τα απολαμβάνετε.

Αυτό που πραγματικά θέλουν οι πελάτες να αισθανθούν, είναι πως τους φέρεστε σαν να είναι φίλοι και όχι ενοχλητικοί επισκέπτες.

Η δική σας ανταμοιβή θα είναι η αύξηση των πωλήσεων, με πολύ καλή διατήρηση πελατών και μεγάλο αριθμό συστάσεων, με την προϋπόθεση «όταν σας φωνάζει να ακούτε», γιατί αν δεν το κάνετε εσείς, θα το κάνει σίγουρα κάποιος άλλος.

Σας εύχομαι καλή ακρόαση!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α.
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας.
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ.

  • Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό
  • Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
  • Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
  • Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο
  • Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων
  • Αρθρογράφος στο Nextdeal.
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Bristol Myers Squibb: Διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.tonousou.info για την Πολλαπλή Σκλήρυνση!
15:50 Bristol Myers Squibb: Διαθέσιμη η ιστοσελίδα www.tonousou.info για την Πολλαπλή Σκλήρυνση!
  • 15:44 ΤτΕ: Οριακή μείωση της συνολικής αξίας του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων στο α΄ τρίμηνο 2025
  • 15:40 KPMG: Έλλειψη εμπιστοσύνης και διαχείριση δεδομένων ως κρίσιμες προκλήσεις στον μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ΤΝ
  • 15:34 Σοφία Ζαχαράκη: Κάνουμε το επόμενο βήμα για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ και των υπηρεσιών προς κάθε οικογένεια - Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών
  • 15:18 Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που διέπραττε κακουργηματικές απάτες σε βάρος του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., μέσω εικονικής συνταγογράφησης φαρμακευτικών σκευασμάτων - 7 συλλήψεις (βίντεο)
  • 15:11 Καραμπόλα 3 οχημάτων στην περιφερειακή Υμηττού - Με μεγάλα προβλήματα η διέλευση αυτοκινήτων
  • 15:00 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο "Ασφαλίσεις Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικών Κινδύνων"
  • 14:37 Κάπνισμα και Ρύπανση Περιβάλλοντος: Οι σιωπηλοί εχθροί της Υγείας μας
  • 14:29 Χωρίς ταξί σήμερα και αύριο η Αττική
  • 14:09 ΙΣΑ: Ζητά άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την επίλυση της πληρωμής του clawback
  • 14:00 Το Ελληνο-Aμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο ιδρύει μόνιμη παρουσία στις ΗΠΑ και απευθύνει κάλεσμα για στενότερη στρατηγική οικονομική συνεργασία
  • 13:50 Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας
  • 13:27 Πρώτο Αίτημα για Ραντεβού σε Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας (First Intake)
  • 13:23 Alpha Bank: Στη UniCredit περνά το 9,75% της Reggeborgh Invest - Με 20% πλέον η Ιταλική Τράπεζα
  • 13:05 Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025
  • 13:00 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  • 12:36 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Οι έλληνες πληρώνουν από την τσέπη τους για την υγεία τα διπλάσια, ποσοστιαία, από ότι οι ευρωπαίοι
  • 12:23 AEGEAN: Βασικά Μεγέθη Πρώτου Τριμήνου 2025
  • 12:10 «Έφυγε» από τη ζωή ο Νίκος Κονδυλόπουλος
  • 11:32 George Minetas (MINETTA Asfalistiki): We leverage artificial intelligence
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  3. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  4. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  5. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας
  6. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  7. 23/5 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube