close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
30/1/2025 - 09:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

Δημήτρης Μπάτρης, 30/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή η ευημερία του μπορούν να αυξηθούν. Γνωρίζει και το πιστεύει ότι «η συνεχής επιτυχία του πελάτη είναι η μόνη βάση για την επιτυχία του ίδιου».

Βρίσκεται συνεχώς σε ετοιμότητα για την επόμενη πώληση, διότι από το πρώτο ραντεβού έχει εντοπίσει τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του και οφείλει να τις καλύψει  ο ίδιος πριν διεισδύσει άλλος και με πιθανότητα να χάσει και την πρώτη πώληση.

Ο πωλητής ξέρει ότι «η ευκολότερη επόμενη πώληση είναι αυτή που απευθύνεται στον ήδη πελάτη». Οι πελάτες ξέρουν τον σύμβουλο πωλήσεων, έχουν ήδη επενδύσει στον ίδιο ή και στην εταιρία του. Επίσης ο πελάτης πήρε μια απόφαση ή και ρίσκο να αγοράσει το προϊόν  ή την υπηρεσία της εταιρίας, που του πρότεινε ο πωλητής.
Επίσης ο πελάτης ξέρει ότι, πωλητής έδωσε την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του και περιμένει να κρατήσουν την υπόσχεση τους εταιρία και πωλητής.

Ο πωλητής πριν ολοκληρώσει την πώληση αναφέρει και εξηγεί πως στις υπόλοιπες ανάγκες μπορεί σύντομα να δώσει λύση, με ιεράρχηση, ένα ενημερωτικό γραπτό με την ιεράρχηση των αναγκών και πρόταση μερικές φορές επιβάλλεται.

Ας θυμηθούμε όταν πάτε να αγοράσετε ένα σακάκι ο πωλητής σας ρωτά τι χρώμα έχει το παντελόνι σας που θα φοράτε, τότε σας παρουσιάζει ένα παντελόνι διαφορετικού χρώματος από το δικό σας και δημιουργεί ένα νέο σύνολο  ωραιότερο σε εμφάνιση.  Ο κηπουρός σας προτείνει ένα νέο λουλούδι για το κέντρο του κήπου σας όταν πήγε για κλάδεμα που το έχει σε φωτογραφία.

Τώρα θέλω να σας περιγράψω μια δική μου ιστορία στο θέμα αυτό. Ήταν  1986 και είχα ασφαλίσει ένα ζευγάρι στην ίδια πολυκατοικίας που έμενα και εγώ, με προγράμματα  προστασίας  και τους δύο γονείς, είχαν τότε ένα αγοράκι τριών ετών, πέρασαν δύο χρόνια και βλέπω στο γραμματοκιβώτιο επιστολές που έστελναν τότε οι εταιρίες κατά τον Φεβρουάριο. Οι δύο επιστολές ήταν της εταιρίας μου, αλλά υπήρχε και άλλη μια άλλης εταιρίας ζωής. Τότε κατάλαβα ότι έχει γίνει άλλη κάλυψη από άλλον συνάδελφο άλλης εταιρίας. Μετά από δέκα ημέρες τον ρώτησα εάν είναι ικανοποιημένος από εμένα και την εταιρία μου, Δημήτρη δεν έχω κανένα πρόβλημα από εσάς, τόν ενημερώνω ότι έμαθα ότι έχετε και άλλη κάλυψη από άλλη εταιρία. Ναι έχω αλλά δεν στο είπα για δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω, τον ρωτώ για ποιο λόγω εγώ θα στεναχωρηθώ;

Γιατί μου είπε ο άλλος συνάδελφος σου ότι, γνωρίζω τον Κον Μπάτρη είναι πολύ καλός όπως και τα προγράμματα που σας έχει καλύψει, αλλά μου είπε ότι η εταιρία του δεν διαθέτει πρόγραμμα σπουδών που εγώ θα σας προσφέρω από την δική μου εταιρία, καλό θα είναι να μην το μάθει ο κος Μπάτρης διότι θα στεναχωρηθεί που η εταιρία του δεν το έχει και επίσης δεν μπορεί να πάρει από άλλη, Δημήτρη τώρα κατάλαβες;

Η ανωτέρω ιστορία μου έδωσε το καλύτερο μάθημα, όπως καταλάβατε  βρήκα τον συνάδελφο και τον ευχαρίστησα για την τακτική που ακολούθησε!

Η συνηθέστερη παράληψη οφείλεται διότι, ο πελάτης δεν γνωρίζει σε ποιες άλλες ανάγκες του μπορείτε να τον βοηθείσετε. Αυτό το Απέδειξε μια έρευνα μιας μεγάλης ασφαλιστικής εταιρίας πριν πέντε χρόνια.

Έχει αποδειχθεί ότι μόνο ο τίτλος ασφαλιστικός σύμβουλος ή του Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, δεν μπορεί να κατανοήσει σε ποιους τομείς ή προϊόντα έχετε εξειδίκευση, εσείς πρέπει να το αναφέρεται «ο κόσμος όπως είπε ένας φίλος μου δεν σας γνωρίζει» καιρός να σας μάθει.

Ο πελάτης δεν ξέρει «πόσα μπορείς να κάνεις γι αυτόν». Μόνο εσύ ξέρεις. Ώσπου να φτάσει στα μέσα η συνεργασία σας, οφείλεις να έχεις μάθει πως αλλιώς μπορείς να του φανείς χρήσιμος. Οι άνθρωποι θυμούνται τους άλλους με το επάγγελμα τους, εάν αυτό μπορεί να τους φανεί χρήσιμο. Γι αυτό όταν γράφετε το τηλέφωνο κάποιο εκτός όνομα και επίθετο να γράφετε και το επάγγελμα του, θα τον βρίσκετε γρηγορότερα.

Οταν βρίσκεσαι στη μέση μιας πώλησης άρχισε να πουλάς την επόμενη.
Οι επαγγελματίες πωλητές πάντα έχουν σχέδιο δράσης για την επόμενη πώληση.  

Βρίσκεστε  στην αρχή του νέου έτους, νέοι Στόχοι νέα κίνητρα με την αγορά να σας περιμένει. Αξίζει να ξεκινήσετε με πελάτες που τους ξέρετε για να έχετε ένα καλό ξεκίνημα και καλή ψυχολογία, διότι «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός». Καλή Χρονιά με πολλές καλές πωλήσεις!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλήσεις
  • ασφαλιστής

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
16:28 ΛΙΟΦΙΛΙΑ: Η Νύχτα των 10.000μ. που συνδυάζει το ευ αγωνίζεσθε με την κοινωνική προσφορά (βίντεο)
  • 16:15 NN Hellas: 3 tips για τα Χριστούγεννα!
  • 15:33 Νέα Εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής
  • 15:30 Χριστίνα Μαργέλου (Eurobank): Στο παγκόσμιο Top10 της ναυτιλιακής χρηματοδότησης για 4η διαδοχική χρονιά
  • 15:11 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις σχετικά με «άμεσα και γρήγορα εμφυτεύματα»
  • 14:55 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Εβδομάδα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.), με δράσεις για τον συνάνθρωπο, για 7η χρονιά
  • 13:05 Ειρήνη Αγαπηδάκη: «Η Ελλάδα πλέον συνδιαμορφώνει κρίσιμες πολιτικές υγείας στην ΕΕ»
  • 13:00 140 χρόνια αυτοκίνητο, 130 χρόνια μεταφορές, 100 χρόνια Mercedes-Benz: Μία χρονιά γεμάτη επετείους και μαγικές στιγμές!
  • 12:30 Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές και τους στόχους των πωλήσεων - Γιατί ενδιαφέρει τους ασφαλιστές
  • 11:55 Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
  • 11:19 Η ενωμένη Ευρώπη σε κρίσιμο σταυροδρόμι - Οι ΗΠΑ, η αυτονομία της Ε.Ε και τα σενάρια σύγκρουσης με τη Ρωσία
  • 10:12 Η EUROINS Greece Μεγάλος Χορηγός στο Συνέδριο “Οι Νέοι Μπροστά!” για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού
  • 09:35 Τι σηματοδοτεί η εκλογή Κ. Πιερρακάκη στην ηγεσία του Eurogroup
  • 09:16 Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;
  • 09:12 Ανεβασμένες οι «μετοχές» του Πιερρ και στο εσωτερικό, «ταύρος» για τα ελληνικά ομόλογα, δυνατό το story των τραπεζών και το 2026, deal της Titan στην Τουρκία, ισχυροί παίκτες στη…Βουλιαγμένη
  • 09:05 Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Σπυρίδων
  • 09:00 ΟΕΕ: Τρεις προτάσεις για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2026-2030
  • 08:55 Αύξηση της ιατρικής αμοιβής κατά 30%, ανακοίνωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης
  • 08:50 Πως και από ποιες εταιρίες γίνεται στην Ελλάδα η ασφάλιση Αστικής Ευθύνης μικρών αεροσκαφών και drones;
  • 08:40 Πλαγίως: Πως τα φέρνει η ζωή!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  4. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  5. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube