close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
5/2/2025 - 12:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

Δημήτρης Μπάτρης, 5/2/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που πρόσφεραν μέσω των δικτύων πωλήσεων διάφορα προϊόντα ή υπηρεσίες.
Όταν κλείνετε ένα επαγγελματικό ραντεβού ίσως να μην γνωρίζετε, τι εμπειρία έχει από εταιρείες ή συναδέλφους από την χρήση προϊόντων του ίδιου επαγγέλματος σας.
Ο υποψήφιος πελάτης κατά την παρουσίαση σας για το ποιος είστε εσείς και η εταιρεία συνεργασίας σας, ίσως σας πει ότι συνεργάζεται με την εταιρεία Χ και με ένα καλό συνάδελφο σας που είναι ευχαριστημένος και από τους δύο.
Όπως καταλαβαίνετε ο πελάτης το ήξερε αυτό πριν δεχτεί το ραντεβού σας. Τότε γιατί δέχτηκε να σας δει; Γιατί υπάρχει κάτι σχετικά με την Χ εταιρεία που δεν του αρέσει; Ή με τον σύμβουλο πωλήσεων; Εσείς πρέπει να ξεσκεπάσετε αυτή την δυσαρέσκεια του πελάτη.

Εσείς έχετε οπλιστεί με επιχειρήματα σχετικά με το σε τι διαφέρετε εσείς από τον άλλον; Έχετε κάποια εξειδίκευση στον τομέα που απασχολεί τον υποψήφιο πελάτη ή η εταιρεία σας εξειδικεύεται στον τομέα αυτό;
Προκειμένου να αποφύγετε διάφορα θέματα και να καθυστερήσετε να μάθετε τι συμβαίνει. Προτείνω κατά την σύσταση σας που συνήθως λέγεται «σας ακούω», κάνετε την εξής ερώτηση προς τον υποψήφιο πελάτη: «κύριε……όταν δεχθήκατε το ραντεβού μας τι σκεφθήκατε να με ρωτήσετε όταν συναντηθούμε;» Τον ακούτε με προσοχή και ρωτά για διασαφήνιση εάν υπάρχει.
Η συνήθης τοποθέτηση τους είναι αυτό που θέλετε να μάθετε, δηλαδή ποιο είναι το πρόβλημα του.
Όπως λέει και ένας φίλος μου γιατρός παθολόγος, όταν ο ασθενής του λέει ότι πονάει στο στομάχι ή στην κοιλιά, του λέει δείξε που πονάς χωρίς το όνομα του οργάνου, γιατί ξέρει ότι πολύ λίγοι άνθρωποι ξέρουν πού βρίσκεται το κάθε τους όργανο.

Μία άλλη ερώτηση που «σκοτώνει» όπως λέγεται, είναι: «Ναι είναι καλή η εταιρεία σας (χωρίς το όνομα της) ή καλός ο συνάδερφος. Θα θέλατε να ξέρετε σε ποια σημεία διαφέρουμε;» Η απάντηση σας δεν πρέπει να προσβάλει τον ανταγωνιστή. Μία ενδεχόμενη τέτοια απάντηση θα προσέβαλλε την νοημοσύνη του πελάτη, Ο πελάτης συνήθως θα απαντήσει ναι, γιατί αυτή ακριβώς είναι η ερώτηση που θέλει να ακούσει. Θέλει να ξέρει τις διαφορές ανάμεσα σε εσάς και τον Χ συνάδελφο ή την Ψ εταιρεία, πριν αποφασίσει να συνεργαστεί μαζί σας. Αυτό δεν ισχύει και με τον γιατρό σας;

Το σημείο της διαφοροποίησης σας θα πρέπει όντως να σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνιστή σας. Δεν χρειάζεται να είναι καλύτερο ή χειρότερο αρκεί να είναι διαφορετικό. Το σημείο διαφοροποίησης πρέπει να προσφέρει πληροφορίες ή μια καινούργια διάσταση την οποία δεν έχει υπόψη του ο πελάτης. Με βάση τα νέα δεδομένα, ο πελάτης μπορεί να αλλάξει τη γνώμη του χωρίς να ντρέπεται, ή να φοβάται. Ο πελάτης έχει ανάγκη να δει μια διαφορά, να ακούσει νέες πληροφορίες, ώστε να μπορεί να αλλάξει τη γνώμη του. Ο κάθε ένας διαφέρει από τον άλλον, χωρίς αναγκαστικά να είναι και καλύτερος.
Οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων πουλάνε αυτό που είναι διαφορετικό, εσείς ξέρετε σε τι διαφέρετε από τους άλλους;

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
16:10 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 16:08 Ποιες υπηρεσίες θα παρέχει ο «Προσωπικός Βοηθός Υγείας Πολίτη – MyHealth Agent»
  • 15:48 Πειραιώς: Για τρίτη χρονιά το πρόγραμμα “TeenSkills” ταξιδεύει σε δυσπρόσιτες περιοχές για την ενδυνάμωση μαθητών/τριών Γυμνασίου
  • 15:41 Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ειλικρινής διάλογος και λύση στα προβλήματα των αγροτών
  • 15:36 Άδωνις Γεωργιάδης: Δεν υπάρχει ούτε μία κατηγορία ανθρώπων στην οποία το ελληνικό κράτος να αρνείται θεραπεία
  • 13:00 Ο Ουρανός δεν στέκεται καλά
  • 12:25 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  • 11:42 Το πρόγραμμα €πιστροφή γίνεται International - Η Eurobank επιβραβεύει τους πελάτες της και στην Κύπρο
  • 11:41 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Εκάλης: Στις 19 Δεκεμβρίου η Φιλανθρωπική Χριστουγεννιάτικη Εορταγορά
  • 11:37 Στη Γραμμή Τελικής Συναρμολόγησης τα δύο πρώτα ελικόπτερα Airbus Super Puma H215 για την Ελλάδα
  • 11:34 Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού και μαζικές αποχωρήσεις από το ΕΣΥ καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ με αφορμή τον Προϋπολογισμό 2026 για την Υγεία
  • 11:16 Deloitte 2026 Commercial Real Estate Outlook: Επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές, logistics και επαγγελματικούς χώρους στις κορυφαίες τάσεις για τον κλάδο ακινήτων
  • 11:05 Αρχική συμφωνία για την απόκτηση της Innovis Pharma από την PharmaPath
  • 10:35 100+ κορυφαία στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου συμμετείχαν στην εκδήλωση για την παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά που πραγματοποίησε η KPMG στην Ελλάδα με τίτλο “The Future of Insurance”
  • 10:10 Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 15 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος Διαδερμικών Βαλβίδων: Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ
  • 09:40 Τα κρατικά «φέσια» πνίγουν…την αγορά, η Ελλάδα πρότυπο για την Γερμανία(!) «κληρώνει» σήμερα για τον Πιέρρ, ο «βασιλιάς του χαλκού» στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ, υπερκάλυψη του ομολογιακού της Aktor
  • 09:34 Αδ. Γεωργιάδης για δίκη Novartis: «Ήταν σκάνδαλο γιατρών, όμως η ευκαιρία χάθηκε επί Τσίπρα, όταν έστρεψαν την έρευνα στους πολιτικούς»
  • 09:25 Μειώθηκαν σημαντικά οι λοιμώξεις σε 10 νοσοκομεία με το Πρόγραμμα GRIPP δωρεάς του ΙΣΝ!
  • 09:08 «Η Έξοδος 200 χρόνια μετά» - Το Μεσολόγγι παρουσιάζει το επετειακό του πρόγραμμα
  • 09:00 Με καρκίνο κινδυνεύουν 197 παιδιά στην Ευρώπη που γεννήθηκαν με σπέρμα Δανού δότη με γονίδιο καρκίνου!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  3. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  4. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  5. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube