Δημήτρης Μπάτρης, 2/4/2025 - 11:52 facebook twitter linkedin Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του! Δημήτρης Μπάτρης, 2/4/2025 facebook twitter linkedin Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός και συνεπής απέναντι στους πελάτες του, υποψήφιους και υφιστάμενους, διότι έτσι μπορεί αφού τους αποκτήσει, να τους διατηρήσει καθώς και να τους αυξάνει μέσω συστάσεων. Η απόκτηση και διατήρηση της εμπειρίας είναι όμως εξίσου δύσκολη με τη διατήρηση πελατών. Ας αναλύσουμε διάφορους παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν την απώλειά της: 1. Έλλειψη συνεχόμενης εκπαίδευσης Η απουσία σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για κατάρτιση, μπορεί να οδηγήσει σε στασιμότητα και απώλεια σημαντικών δεξιοτήτων. 2. Ανανεωμένες μέθοδοι πώλησης Αν ο πωλητής δεν είναι ενημερωμένος για τις νέες τεχνολογίες και στρατηγικές πώλησης, ίσως να μη μπορέσει να προσαρμοστεί, με αποτέλεσμα να χάσει την αποτελεσματικότητα και την αξιοπιστία του. Ο εγκλωβισμός στις παλιές συνήθειες, που οδηγεί στο να ασχολείται περισσότερο με το φαίνεσθαι παρά με το είναι, δηλαδή την ουσία. Ο σημερινός πελάτης είναι πολύ ενημερωμένος και έχει εικόνα της αγοράς διότι έχει επικοινωνία με πολλούς ανθρώπους των πωλήσεων. 3. Απώλεια του επαγγελματικού ενθουσιασμού Η απογοήτευση ή η επαγγελματική κόπωση μπορεί να προκαλέσουν απώλεια ενδιαφέροντος για πωλήσεις, μειώνοντας την απόδοση και την εμπειρία του. Η μη επιτυχία μεγάλων στόχων χωρίς καλό πρόγραμμα παρακολούθησης μπορεί να ρίξει τον ενθουσιασμό του. 4. Συχνές αλλαγές στην ομάδα Αν η ομάδα πωλήσεων έχει μικρή διατήρηση ικανών πωλητών με υψηλό ποσοστό αλλαγών, η εμπειρία που αποκτάται μπορεί να μη μεταφερθεί σωστά στους νέους πωλητές με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η συνολική απόδοση της ομάδας και να λείπει η άμιλλα για νέες υψηλές επιτυχίες. 5. Η συμμετοχή σε ομάδα χαμηλών επιδόσεων Όταν συμμετέχει σε ομάδα που δεν υπάρχει ευγενής άμιλλα με μικρές αποδόσεις και η διοίκηση της ομάδας δεν θέτει υψηλούς στόχους, τότε αισθάνεται την μετριότητα ενώ η αγορά απαιτεί να κατακτήσεις για ένα μεγάλο μέρος της. 6. Εφαρμόζετε παλιές λύσεις σε νέα προβλήματα Τίποτα δεν ξεπερνά την απογοήτευση ενός ατόμου του οποίου οι «παλιές και δοκιμασμένες στο χρόνο μέθοδοι αποτυγχάνουν». 7. Αναζητάτε την άνεση στην επανάληψη Αυτοί οι παλιοί καλοί τρόποι απλώς δεν είναι αρκετοί σε μια αγορά στην οποία ο ρυθμός δίνεται από υψηλή τεχνολογία με ΑΙ . 8. Μένετε πάρα πολύ στα επιτεύγματα του παρελθόντος Δεν είναι ασύνηθες ορισμένοι άνθρωποι να ζουν στο παρελθόν και να χάνουν την επαφή με το παρόν, οπότε να μην συγχρονίζονται με τις ανάγκες του αύριο. 9. Η κακή διαχείριση σχέσεων με πελάτες Όταν οι σχέσεις με τους πελάτες δεν διατηρούνται ή επιδεινώνονται, μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια εμπειρίας, καθώς οι πελάτες μπορεί να στραφούν σε άλλους συναδέλφους. Η διατήρηση και ανάπτυξη της εμπειρίας ενός πωλητή απαιτεί συνεχή εκπαίδευση, προσαρμοστικότητα και ενεργή συμμετοχή στις διαδικασίες της πώλησης. Σίγουρα μπορείτε να μάθετε μέσα από κακές εμπειρίες. Αλλά γιατί να τις δημιουργήσετε; Γιατί, ακόμα περισσότερο, να τους επιτρέψετε να συμβούν αν μπορούν να αποτραπούν; Οι κακές εμπειρίες πρέπει να ξεπερνιούνται, πρέπει να τις αντιμετωπίζετε και να τις χειρίζεστε. Δημήτρης Μπάτρης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από... Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή; Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο... Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο... Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή; Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν... Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων! Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα... Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών; Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που... Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50