Nextdeal newsroom, 22/8/2016 - 09:45 facebook twitter linkedin Υπερχρέωση τουρίστα για βλάβες σε ενοικιασμένο όχημα. Δεν είχε προβλεφθεί ασφαλιστική κάλυψη! Nextdeal newsroom, 22/8/2016 facebook twitter linkedin Επισημαίνεται ότι στη σύμβαση ενοικίασης δεν είχε προβλεφθεί ασφαλιστική κάλυψη. Μετά την επιστροφή του στη Γαλλία ο καταναλωτής ανακάλυψε ότι είχε χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα με το ποσό των 1.286 ευρώ για την αποκατάσταση της ζημίας του αυτοκινήτου. Ο καταναλωτής, θεωρώντας το ποσό υπερβολικό, προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, ζητώντας διαμεσολάβηση. Ύστερα από επικοινωνία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας με την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων και έλεγχο των τιμολογίων και των αποδείξεων πιστώθηκε από την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στον Γάλλο καταναλωτή το ποσό των 591 ευρώ, ποσό το οποίο δεν μπορούσε να αιτιολογηθεί από τα παραστατικά του συνεργείου που αποκατέστησε τις βλάβες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Kυβερνητική σύσκεψη για τη λειψυδρία - Οι 5 άξονες αντιμετώπισης Η αντιμετώπιση του προβλήματος της λειψυδρίας με έναν εθνικό σχεδιασμό αποτελεί επείγουσα μεταρρυθμιστική ανάγκη τονίστηκε στη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε... Nextdeal newsroom, 23/07/2025 - 12:24 23/7/2025
Σεβασμός στις διακοπές! Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» που κυκλοφορεί (Τεύχος 214) Γράφει η ψυχολόγος Σμαρούλα Παντελή Τον όρο «διακοπές» τον πρωτοσυναντάμε στα μέσα... Σμαρούλα Παντελή, 22/07/2025 - 12:24 22/7/2025