Λάουρα Σταυρίδου, 6/10/2025 - 09:52 facebook twitter linkedin Υπάρχουν Ασφαλιστές ζωής σήμερα; Λάουρα Σταυρίδου, 6/10/2025 facebook twitter linkedin Αναφέρομαι σε Ασφαλιστές που πουλούν κεφάλαια ζωής. Σίγουρα υπάρχουν μερικοί, ωστόσο τα νούμερα δείχνουν πως τα κεφάλαια ζωής βαίνουν μειούμενα στην Ελλάδα, άρα και οι φανατικοί πωλητές τους και αυτοί θα μειώνονται. Τα τελευταία χρόνια τα κεφάλαια ζωής δίνουν τη θέση τους στα προϊόντα unit linked και στα συμβόλαια υγείας. Η αλήθεια είναι όμως πως τα κεφάλαια ζωής κάνουν μια πολύ συγκεκριμένη δουλειά. Αντικαθιστούν το εισόδημα του φροντιστή της οικογένεια που έφυγε από τη ζωή πρόωρα, μέχρι ο γονέας που έμεινε πίσω να μπορέσει να αποκαταστήσει αυτό το εισόδημα. Πόσο όμως είναι το μέσο αυτό κεφάλαιο στην Ελλάδα; Περίπου 3.000€. Τι μπορείς να κάνεις με αυτά τα χρήματα; Τι να προλάβεις να πληρώσεις; Αυτά τα χρήματα δεν καλύπτουν ούτε 2 μηνών διαβίωση. Τι θα γίνει μετά; Ποιος θα πληρώσει το σούπερ μάρκετ, τη ΔΕΗ, το ενοίκιο; Πόσο θα αλλάξει η ζωή ανθρώπων που θα χάσουν ξαφνικά το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος τους; Θα ήθελα να σας πω ότι σύμφωνα με την Association of British Insurers (ABI), το μέσο ποσό που καταβλήθηκε ως αποζημίωση ασφάλισης ζωής το 2023 ήταν £80.403. Τι συμβαίνει λοιπόν με εμάς; Οι Ασφαλιστικές εταιρίες ζωής δεν εγκρίνουν εύκολα κεφάλαια ζωής άνω των €10.000–15.000 αλλά και οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αποφεύγουν τα προϊόντα ζωής, γιατί χρειάζονται περισσότερη ανάλυση αναγκών, χρόνο, και αντιμετωπίζουν συχνή απόρριψη από τον πελάτη «δεν θα πεθάνω τώρα», «ας το αφήσουμε για αργότερα» κτλ. Ίσως θα πρέπει ο κάθε Διαμεσολαβητής να πάρει μια γενναία απόφαση και όταν τον ρωτάνε τι εργασία κάνει να πει « είμαι Ασφαλιστής αυτοκινήτων» ή «είμαι Ασφαλιστής Υγείας» . Δεν υπάρχει λόγος να πει είμαι Ασφαλιστής Ζωής. Όσα λέγαμε στο παρελθόν, ότι δηλαδή το επάγγελμα μας είναι λειτούργημα και ότι μπορούμε να σώσουμε οικογένειες από τις καταστροφικές συνέπειες ενός αιφνίδιου κινδύνου, αυτό ισχύει μόνο για Ασφαλιστές ζωής. Τα συμβόλαια αυτοκινήτου αποτελούν υποχρεωτική Ασφάλιση και η Ασφάλιση υγείας είναι κάτι που το αναζητούν οι πελάτες. Το μόνο όμως Ασφαλιστικό προϊόν που μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στην καταστροφή και την επανόρθωση είναι η Ασφάλεια ζωής. Ας μη μετράμε λοιπόν την εμπειρία μας, με το πόσα χρόνια έχουμε στην αγορά, αλλά με το πόσα κεφάλαια ζωής θα περάσουν σε οικογένειες, επειδή έχουμε καταλάβει πως η αυτή είναι η καρδιά του ασφαλιστικού θεσμού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00