Λάουρα Σταυρίδου, 24/3/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Γιατί πολλοί πελάτες χρειάζονται Blanket Insurance; Λάουρα Σταυρίδου, 24/3/2025 facebook twitter linkedin Blanket (κουβέρτα) Insurance είναι ένα ενιαίο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που καλύπτει περισσότερους από έναν, τύπους ακινήτων στην ίδια τοποθεσία. Επίσης καλύπτει το ίδιο είδος ιδιοκτησίας σε πολλές διαφορετικές τοποθεσίες ακόμη και διαφορετικά είδη ακινήτων σε δύο ή περισσότερες τοποθεσίες. Μπορεί να καλύπτει και το περιεχόμενο αυτών των ιδιοκτησιών. Αν αναρωτιέστε για τη χρήση ενός τέτοιου συμβολαίου, σκεφτείτε πως μπορείτε να καλύψετε με ένα συμβόλαιο τις εξής περιπτώσεις: Μια τριπλοκατοικία που ανήκει σε έναν γονέα, αλλά κάθε όροφος κατοικείται από τα παιδιά του με τις οικογένειες τους. Ιδιοκτήτες που έχουν διαμερίσματα προς ενοικίαση. Μια εταιρία που διαχειρίζεται πολλά ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Ιδιοκτήτες franchise που είναι κάτοχοι πολλών εστιατορίων σε διαφορετικές τοποθεσίες. Οι ενυπόθηκοι δανειστές συνήθως χρησιμοποιούν αυτή την κάλυψη. Μια επιχείρηση με πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης ή αποθήκευσης. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα στα οποία μπορεί να εφαρμοστεί ένα συμβόλαιο τέτοιου τύπου. Το συμβόλαιο τύπου blanket μπορεί να καλύψει όλες τις ιδιοκτησίες με ένα ενιαίο όριο και επίσης μπορεί να έχει περισσότερες καλύψεις από ένα απλό ασφαλιστήριο. Ουσιαστικά παρέχει πολλαπλές καλύψεις με το ίδιο ασφαλιστήριο. Είναι σημαντικό, να μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να πάρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από τον πελάτη ώστε το ασφαλιστικό προϊόν και η προτεινόμενη ασφαλιστική σύμβαση να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του. Αυτός είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος να αποδείξει έμπρακτα την υπεραξία του και να έχει ένα σταθερά αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06