Λάουρα Σταυρίδου, 18/3/2025 - 09:10 facebook twitter linkedin Μια εύκολη ευεργεσία: Ασφάλιση Δωρεών Λάουρα Σταυρίδου, 18/3/2025 facebook twitter linkedin Η Ασφάλεια ζωής είναι ένας από τους βασικούς τρόπους να προστατέψει ο ενδιαφερόμενος, τους αγαπημένους του, ακόμα και αν δεν είναι εξαρτώμενα μέλη με τη στενή έννοια. Μια Ασφάλεια ζωής παρέχει τα χρήματα για να εξασφαλιστούν ακόμα και υπέργηροι γονείς, παιδιά που δεν είναι πλέον παιδιά αλλά 50άρηδες με πολλές υποχρεώσεις, περιουσιακά στοιχεία που θα τα αποποιηθούν οι κληρονόμοι αν δεν πληρωθούν τα χρέη προς το Δημόσιο και πολλά άλλα. Ωστόσο υπάρχει και μια μερίδα ανθρώπων που δεν έχουν στενή οικογένεια, ή θεωρούν πως η οικογένεια ήδη λαμβάνει πολλά, ή/και νιώθουν ευγνωμοσύνη για όσα απέκτησαν στη ζωή τους. Αυτοί οι άνθρωποι ίσως έχουν ένα ενδιαφέρον να δωρίσουν σε ένα ίδρυμα της επιλογής τους ένα ποσό. Μπορεί το ποσό να μην είναι μεγάλο, αλλά μπορεί να γίνει μεγάλο, μέσα από ένα συμβόλαιο ζωής. Η ασφάλιση δωρεών γίνεται με ένα απλό Ισόβιο Συμβόλαιο, στο οποίο ορίζεται ως δικαιούχος το ίδρυμα της επιλογής του Ασφαλισμένου. Η Ασφάλιση Δωρεών έχει πολλά πλεονεκτήματα: Μπορεί να κρατηθεί μυστική ακόμα και από την ίδια την οικογένεια. Ο Δικαιούχος μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή. Ο Δωρητής μετατρέπεται σε Δωρητή συνεχούς Δώρησης. Κάθε χρόνο πληρώνει ένα ασφάλιστρο ώστε να συσσωρευτεί ένα μεγαλύτερο ποσό, από αυτό που ίσως θα μπορούσε να δώσει. Μπορεί να μη γνωστοποιήσει τη Δωρεά στο ίδρυμα αλλά αν τη γνωστοποιήσει, το ίδρυμα θα γνωρίζει πως κάποια στιγμή θα έχει να λαμβάνει ένα ποσό. Μπορεί να γίνει ακόμα και από κάποιον που δεν έχει μεγάλη περιουσία, αλλά επιθυμεί να αφήσει έστω και κάτι στην ενορία του, ή σε ένα ίδρυμα της επιλογής του. Το ασφαλιστήριο αποτελεί γνησία σύμβαση υπερ τρίτου οπότε δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο διαμάχης απο τους νόμιμους κληρονόμους. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που το προτείνει θα έχει κατά νου, ότι με αυτόν τον τρόπο δεν θα εξασφαλίσει στον λήπτη της ασφάλισης φορολογικό όφελος. Το μόνο όφελος που θα έχει από μια τέτοια πράξη θα είναι η πνευματική και ψυχική ικανοποίηση, οτι έκανε το καλύτερο που μπορούσε όχι μόνο για αγαπημένους αλλά και για ανθρώπους που ενδεχομένους δεν είχαν ποτέ κάποιον να τους φροντίσει. Είναι μια πρόταση που πρέπει να την κάνουμε, ειδικά όταν βλέπουμε ότι ένας πελάτης μας έχει έντονο θρησκευτικό συναίσθημα (εικόνες στο γραφείο) ή γνωρίζουμε πως είναι φιλάνθρωπος. Κάθε τέτοιο συμβόλαιο θα είναι ένα ξεχωριστό, ακόμα και για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00