Λάουρα Σταυρίδου, 10/8/2023 - 08:48 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Τι θέλουν οι Ασφαλισμένοι από τις Ασφαλιστικές Εταιρίες; Λάουρα Σταυρίδου, 10/8/2023 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη «Customer Behavior and Loyalty in Insurance: Global Edition 2023» των Bain & Company οι καταναλωτές επιθυμούν περισσότερες υπηρεσίες πρόληψης κινδύνων και πιο εύχρηστα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι παραδοσιακές εργασίες των εταιριών, δεν ικανοποιούν πλέον πλήρως. Οι πελάτες όλο και περισσότερο αναζητούν βοήθεια από τους ασφαλιστές στο τομέα της πρόληψης για να μειώσουν ή ακόμη και να αποτρέψουν τους κινδύνους που απειλούν τον τρόπο ζωής τους ή ακόμα και τη ζωή τους. Στη νέα έρευνα της Bain & Company, που υποστηρίζεται από τη Dynata, με 28.765 καταναλωτές σε 14 χώρες, περίπου το 80% των ερωτηθέντων θέλουν οι ασφαλιστές να ενσωματώσουν στην πρότασή τους πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής, κοινωνικής και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG). Και το 59% παγκοσμίως θέλει οι ασφαλιστές ζωής να τους ανταμείβουν για υγιεινή ζωή. Με λίγα λόγια οι εταιρείες καλούνται να συμπεριλάβουν στο ασφάλιστρο «ενθαρρυντικές συμπεριφορές» με τρόπους που τελικά θα μειώσουν τους κινδύνους, όπως η υποστήριξη χρήσης των ζωνών ασφαλείας στα αυτοκίνητα, η απαγόρευση των κινητών κατά την οδήγηση και η υιοθέτηση προτύπων ασφαλείας στην κατασκευή σπιτιών. Στα παραπάνω περιλαμβάνεται το υγιεινό lifestyle με το οποίο θα υπάρχει μείωση ασφαλίστρων. Επιπλέον, σταθερό ζητούμενο των ασφαλισμένων είναι η βελτίωση των ψηφιακών αλληλεπιδράσεων. Δεν είναι μια νέα πρόκληση, φυσικά, αλλά μια πρόκληση που έχει αποδειχθεί δύσκολη καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών εξελίσσονται συνεχώς. Οι πελάτες θέλουν να χειρίζονται απλές συναλλαγές, όπως μια αλλαγή διεύθυνσης ή κατάστασης ή αίτημα για πληροφορίες συμβολαίου, ψηφιακά, οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Ειδικά κατά τη διευθέτηση ακόμα και απλών αξιώσεων, οι Ασφαλιστές εξακολουθούν να κάνουν πάρα πολλές χρονοβόρες ερωτήσεις, με πολλές απαντήσεις να βρίσκονται ήδη στα αρχεία της εταιρείας. Σε πολλά σημεία της καθημερινότητας φαίνεται πως η εποχή της τεχνολογίας ξεπερνάει τις παροχές προς τον πελάτη, ο οποίος πλέον επιθυμεί «ισχυρές επιδόσεις σε στοιχεία υψηλότερης τάξης» όπως φαίνεται από την έρευνα. Δείτε την έρευνα εδώ: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18