Nextdeal newsroom, 9/3/2011 - 14:54 facebook twitter linkedin Ο Ασφαλιστικός πολιτισμός της Allianz στην Ελλάδα Nextdeal newsroom, 9/3/2011 facebook twitter linkedin Ένα Σάββατο, σε στιγμές χαλάρωσης έβλεπα στη NOVA TV τον αγώνα ΙΝΤΕΠΕΤΙΕΝΤΕ-ΡΙΒΕΡΤ ΠΛΕΙΤ. Κάποια στιγμή σε κοντινό πλάνο είδα μια διαφήμιση της ALLIANZ, τοπικής εταιρείας ALLIANZ SEGUROS δίπλα σε άλλες διαφημίσεις τοπικές και πολυεθνικές όπως η Coca-Cola, MOTOROLA-MOTOMEL, SANGOR SEGUROS. Στις διαφημίσεις κυριαρχούσαν ελληνικές λέξεις όπως MEGAFLEX, ENERGIA, OLVOS, PARANOICA, PETROBRAS, MEMBRANAS, HIDROESMALTE, PROVINGIA SEGUROS. Η Ρίβερτ πλέϊτ νίκησε ένα-μηδέν. Ο κόσμος ξεσηκώθηκε και η κερκίδα παλλόταν σε ενθουσιασμούς και πανηγύρια. Σκεφτόμουνα πως δεν είχαν λύσει όλα τα προβλήματά τους και πως η ζημιά και αναποδιά εύκολα σβήνει τα χαμόγελα, τις ιαχές χαράς, την ανεμελιά, τη νίκη. Πίσω στα σπίτια, την πόλη και τη χώρα της Αργεντινής κάπου κοντά είναι και η φτώχεια, η ανεργία, η αρρώστια, το ατύχημα, το αβέβαιο αύριο, η ακριβή όψη της ζωής… Πιο πίσω απ’ όλα και οι άνθρωποι που επηρεάζουν τις τύχες των ανθρώπων φανερά ή στα παρασκήνια, θετικά η αρνητικά. Θετικό ρόλο στην κοινωνική ζωή παίζουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες. Για μένα ασφαλίζουν τον πολιτισμό κάθε χώρας και ανθρώπου. Όχι στη στενή του έννοια, αλλά στην ευρεία έννοια όπου πολιτισμός είναι το πώς περνά ο κάθε άνθρωπος, πώς ζει, πώς νοσηλεύεται, πώς σπουδάζουν τα παιδιά του, πώς ζει στα γεράματα αλλά και σε στιγμές αναπηρίας. Η ALLIANZ SEGUROS έχει ένα ρόλο στη ζωή και αυτής της χώρας όπως και σε 70 χώρες παγκοσμίως, με 170.000 εργαζομένους και 76 εκατομμύρια πελάτες. Το 2010 ο συνολικός κύκλος εργασιών του Ομίλου ήταν πάνω από 106 δισεκατομμύρια ευρώ. Στο τέλος του 2009 διαχειριζότανε κεφάλαια τρίτων πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ.Η ALLIANZ παίζει ρόλο και στην Ελλάδα. Όπως κάθε εταιρεία ασφαλιστική, ελληνική ή ξένη και αυτή εμπλέκεται με τον ασφαλιστικό πολιτισμό της στα ελληνικά δρώμενα. Κατά τη γνώμη μας καμία ασφαλιστική εταιρεία δεν κάνει κακό όταν ασφαλίζει. Και το «χάδι αποζημίωσης» δεν έχει εθνική ταυτότητα. Η παγκόσμια αλληλεγγύη φαίνεται καλύτερα στον ασφαλιστικό κόσμο με την αντασφάλιση. Ευτυχώς που για το ποια εταιρεία είναι καλύτερη το λόγο έχουν οι πελάτες. Αυτοί επιλέγουν, αυτοί διατηρούν, αυτοί ακυρώνουν. Εμείς μπορούμε να υπογραμμίσουμε ότι η ALLIANZ (όπως και άλλες ξένες εταιρείες) έφεραν στην Ελλάδα έναν ασφαλιστικό πολιτισμό διαφορετικό απ’ τα ελληνικά πρότυπα. Έφεραν μεθόδους, εμπειρίες, γνώσεις, πρακτικές, προγράμματα που εφήρμοσαν και σε άλλες χώρες και ανέβασαν το μέσο όρο… Το 2010 βρήκε την ALLIANZ Ελλάδος να εξυπηρετεί πάνω από 317.000 πελάτες μέσα από 15 υπ/τα, 1260 συνεργάτες, 446 πρακτορεία και 265 εργαζομένους στις κεντρικές υπηρεσίες.Ο κ. Πέτρος Παπανικολάου, Δ/νων Σύμβουλος της ALLIANZ Ελλάδος, υποστηρίζει για τον εαυτό του και τους συνεργάτες του ότι «με τον ενθουσιασμό μας δημιουργούμε κορυφαίες ιδέες και με τη δέσμευσή μας για την πραγματοποίησή τους θέτουμε στέρεες βάσεις προόδου στοχεύοντας στην προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας από επαγγελματίες με νοοτροπία άριστης επίδοσης». Λένε στην ALLIANZ ότι «αναζητά με συνεχώς “τον κατάλληλο άνθρωπο” για την “κατάλληλη θέση”, “την κατάλληλη στιγμή”». Τον ασφαλιστικό πολιτισμό της ALLIANZ στην Ελλάδα τον κρίνουν καθημερινά οι πελάτες της αλλά και οι ανταγωνιστές της, πολλοί απ’ τους οποίους έχουν πολλά να ωφεληθούν από την παρουσία της. Και ευτυχώς για τους ανθρώπους της ALLIANZ Ελλάδος είναι τόσα τα επιτεύγματα της μητρικής εταιρείας που το μόνο δύσκολο που έχουν είναι το «βαρύ όνομα». Είναι το δυνατότερο όπλο τους και συνάμα η αδυναμία τους αν δεν το χρησιμοποιήσουν σωστά.Γενικότερα η ALLIANZ παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα δείχνει μια αφοσίωση στο να συμμετέχουν περισσότεροι άνθρωποι στην κοινωνία που ζούμε και να μην υπάρχουν άνθρωποι αποκλεισμένοι είτε λόγω διαφορετικού πολιτισμού είτε λόγω προσωπικής αδυναμίας λόγω προβλημάτων υγείας ή συνταξιοδότησης. Ο Michael Diekmann επικεφαλής της ALLIANZ στον κόσμο είναι σίγουρος ότι «ο τροχός θα ρολάρει και στο δρόμο» και οι απόψεις του ότι η ALLIANZ οφείλει να είναι προετοιμασμένη με κατάλληλα μέτρα για ένα καλύτερο κόσμο στον οποίο θα αποφασίζουν και οι εταιρείες με τον κόσμο τους και όχι μόνο οι πολιτικοί, μπορούν να γίνουν πράξη. Οι εταιρείες μπορούν να δουν κάθε είδους διαφορετικότητα στη ζωή και στη δουλειά και να βοηθήσουν στην εφαρμογή θεμελιωδών αξιών που σέβονται τους ανθρώπους και δίνουν ίσες ευκαιρίες και ίσες δυνατότητες. Πιστεύω ότι ο νέος πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κ. Γ. Κώτσαλος μαζί με τον Δ/ντα Σύμβουλο της ALLIANZ Ελλάδος κ. Πέτρο Παπανικολάου και μπορούν και οφείλουν να συνεργαστούν πάνω και σε τέτοια θέματα ασφαλιστικού πολιτισμού και ανταλλαγής εμπειριών και ιδεών. Από αυτήν την προβολή όλοι θα κερδίσουν και θα συμφωνήσουν ότι «είμαστε τυχεροί που είναι η ALLIANZ στην Ελλάδα»! Θέλουμε περισσότερη ALLIANZ κοντά μας…Πατήστε εδώ για να διαβάσετε πώς έκλεισε το 2010 η Allianz Ελλάδος και γιατί αποτελεί σταθερή και διαχρονική αξία με αποδείξεις Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Μαθητές από το Χαλκιόπουλο Αιτωλοακαρνανίας στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Δήμου Αρταίων!
Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo με σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια και νέα ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα επιβατών! Η AEGEAN ανακοινώνει τη στρατηγική της απόφαση να επενδύσει σε, αρχικά, τέσσερα (4) αεροσκάφη μιας «ειδικά διαμορφωμένης», αναβαθμισμένης, έκδοσης των... Nextdeal newsroom, 17/04/2024 - 14:29 17/4/2024
Απεργία 17 Απριλίου - Πως θα κινηθούν τα ΜΜΜ! Απροσπέλαστο θα είναι σήμερα το κέντρο της Αθήνας, λόγω της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που διοργανώνουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ με κύριο... Nextdeal newsroom, 17/04/2024 - 09:42 17/4/2024