close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αν θέλετε να αυξήσετε το πελατολόγιο σας εξατομικεύστε τα συμβόλαια αυτοκινήτου!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
26/5/2023 - 09:10
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αν θέλετε να αυξήσετε το πελατολόγιο σας εξατομικεύστε τα συμβόλαια αυτοκινήτου!

Γιώργος Μούζος, 26/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα δεδομένα και η εξάπλωσή τους άλλαξαν ολιστικά πολλές βιομηχανίες, θέτοντας ως προτεραιότητα τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την εξατομίκευση του κάθε προϊόντος. Κάτι που έχει ευρεία εφαρμογή και στον ασφαλιστικό κλάδο. Για να δούμε πως τα δεδομένα συμβάλλουν στην εξατομικευμένη ασφάλιση κάθε πελάτη και στην ανάπτυξη του πελατολογίου για τον εκάστοτε ασφαλιστή.

Οι πελάτες πλέον έχουν αυξημένες προσδοκίες και έτσι οι ασφαλιστές του κλάδου αυτοκινήτων επικεντρώθηκαν σε ψηφιακά ασφαλιστικά προγράμματα. Αυτά είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη. Σύμφωνα με τελευταίες μελέτες αποδεικνύεται πως οι αυτοματισμοί της διαδικασίας αποζημίωσης για παράδειγμα μπορούν να μειώσουν το συνολικό κόστος έως και 30%. Παράλληλα οι ασφαλιστές αναμένεται να διπλασιάσουν τα κέρδη τους εντός μιας 5ετίας, απλά εντάσσοντας τα ψηφιακά εργαλεία στις υπάρχουσες επιχειρηματικές δραστηριότητές τους. Ως αποτέλεσμα, η ψηφιακή επανάσταση αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τους ασφαλιστές και επιλέγουν υπηρεσίες. Η ψηφιακή ασφάλιση βάζει σε προτεραιότητα τον πελάτη δημιουργώντας τα εξατομικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα που έχει ανάγκη, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη με την εκάστοτε ασφαλιστική εταιρεία.

Τα δεδομένα είναι προτεραιότητα για την εξατομικευμένη ασφάλιση

Τα δεδομένα που μεταδίδει κάθε συνδεδεμένο όχημα δίνουν άφθονη πληροφόρηση για την κατάσταση του αυτοκινήτου, αλλά και την οδική συμπεριφορά του εκάστοτε οδηγού. Παράγοντες που δυνητικά μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου.

Για παράδειγμα, η παρακολούθηση των δεδομένων του οδηγού που συνδέονται με την υπερβολική ταχύτητα και το απότομο φρενάρισμα, μαζί με παραμέτρους σε πραγματικό χρόνο, όπως η ταχύτητα, η τοποθεσία και η χρήση κινητού τηλεφώνου, θα επέτρεπε στους ασφαλιστές να καταρτίσουν ασφαλιστικά πλάνα ειδικά για τις ανάγκες και το προφίλ κινδύνου του κάθε οδηγού. Μόλις συλλεχθούν τα σχετικά δεδομένα, η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει τη βελτίωση της διαδικασίας ανάλυσης κινδύνου.

Ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση

Η ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση ή αλλιώς UBI χρησιμοποιεί τα δεδομένα του αυτοκινήτου για να «βγάλει» το τελικό κοστολόγιο για κάθε πελάτη. Τα μοντέλα UBI αξιολογούν το προφίλ κινδύνου με βάση τον τρόπο οδήγησης συνδυαστικά με τα δεδομένα τηλεματικής.

Σε αντίθεση με τα συμβατικά προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτων, η ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση δεν λαμβάνει υπόψη παθητικούς παράγοντες όπως τα πιστωτικά αποτελέσματα, τον αριθμό των αποζημιώσεων ή την τοποθεσία μόνιμης κατοικίας για να βγάλει το κόστος του συμβολαίου. Τα προγράμματα ψηφιακής ασφάλισης επιτρέπουν σε χρήστες με περιορισμένες ανάγκες μετακίνησης ή σε πιο προσεκτικούς οδηγούς να απολαμβάνουν ολοκληρωμένη κάλυψη με μειωμένα ασφάλιστρα.

Η παγκόσμια ζήτηση για εξατομικευμένες υπηρεσίες, έχει ωθήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο να εστιάζουν περισσότερο στην ασφάλιση βάσει χρήσης. Τόσο πολύ που το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς UBI αναμένεται να αυξηθεί από 19,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 66,8 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026.

Τα οφέλη για τις ασφαλιστικές, αλλά και τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων

Η τηλεματική και τα δεδομένα προσφέρουν κάτι περισσότερο από μια ευρεία άποψη για τους παράγοντες που επηρεάζουν την ασφάλιση αυτοκινήτου. ε

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας επιτρέπει στους προσεκτικούς οδηγούς να απολαμβάνουν χαμηλότερα ασφάλιστρα και εκπτώσεις, ανάλογα με την οδηγική τους συμπεριφορά. Από την άλλη οι ασφαλιστικές εταιρείες γνωρίζοντας ποιοι είναι οι προσεκτικοί οδηγοί τους ανταμείβουν και από την άλλη ανεβάζουν τα ασφάλιστρα στους επικίνδυνους.

Παράλληλα η οδική ασφάλεια αυξάνεται αφού οι οδηγοί γνωρίζουν πως όσο προσέχουν, τόσο ανταμείβονται. Επίσης τα ψηφιοποιημένα ασφαλιστικά προϊόντα που τροφοδοτούνται με δεδομένα τηλεματικής βελτιώνουν σημαντικά τις έρευνες ατυχημάτων βελτιώνοντας σημαντικά την οδική ασφάλεια.

Η διαδικασία βοηθά επίσης τους ασφαλιστές αυτοκινήτων να μειώσουν το χρόνο αποζημίωσης, ενώ παράλληλα η ανάλυση των δεδομένων επιτρέπει τη μείωση της ασφαλιστικής απάτης.

Ως αποτέλεσμα, όλων των παραπάνω είναι πως οι ασφαλιστές του κλάδου αυτοκινήτων χάρη στην αξιοποίηση των δεδομένων μπορούν να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες χάρη στις εξατομικευμένες υπηρεσίες που θα τους παρέχουν.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μήπως οι underwriters του κλάδου αυτοκινήτου πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους την κληρονομικότητα;
    Γιώργος Μούζος, 24/5/2023

    Μήπως οι underwriters του κλάδου αυτοκινήτου πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους την κληρονομικότητα;

  • Πώς η γνώση των δεδομένων των οδηγών – πελατών προστατεύουν τα κέρδη σας;
    Γιώργος Μούζος, 24/5/2023

    Πώς η γνώση των δεδομένων των οδηγών – πελατών προστατεύουν τα κέρδη σας;

  • Πώς οι οθόνες των infotainment ανεβάζουν τα ασφάλιστρα;

    Πώς οι οθόνες των infotainment ανεβάζουν τα ασφάλιστρα;

    Μπορεί η τεχνολογία που ενσωματώνουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα να έχει απλοποιήσει τις μετακινήσεις μας και να τις έχει κάνει ασφαλέστερες,...
    Γιώργος Μούζος, 22/05/2023 - 09:38 22/5/2023
  • Tα «ατυχήματα πόρτας» εκτοξεύουν τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις! (βίντεο)

    Tα «ατυχήματα πόρτας» εκτοξεύουν τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις! (βίντεο)

    Στους γεμάτους κίνηση δρόμους της πόλης, μία πόρτα αυτοκινήτου που ανοίγει κατά λάθος στην πορεία ενός ποδηλάτη ευθύνεται για έναν...
    Γιώργος Μούζος, 18/05/2023 - 08:59 18/5/2023
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κοινή δήλωση της Προέδρου φον ντερ Λάιεν και του Προέδρου Ζελένσκι για τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού!
16:29 Κοινή δήλωση της Προέδρου φον ντερ Λάιεν και του Προέδρου Ζελένσκι για τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού!
  • 16:06 Διαβάστε εδώ την ειδική έκδοση 120 του Nextdeal για το συνέδριο της Ύδρας!
  • 15:52 Εποπτεύων Χ: Ασφαλιστικές - Στα 19,13 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ενεργητικό τους στο α΄3μηνο 2023
  • 14:26 Κοινωνικός Τουρισμός Δ.ΥΠ.Α.: Εκατομμύρια ευρώ μένουν αδιάθετα κάθε χρόνο - 1 στις 3 επιταγές δεν ενεργοποιείται!
  • 13:51 Παγκόσμιο Ασφαλιστικό Συμπόσιο. Σημαντικά τα σημεία αναφοράς που προέκυψαν!
  • 13:28 Που οφείλεται το μεγάλο ασφαλιστικό κενό στην ασφάλιση μικρών επιχειρήσεων;
  • 12:52 Institute of Finance and Financial Regulation: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το διεθνές συνέδριο σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης!
  • 12:32 Χριστίνα Παπακωνσταντίνου: Ο ρόλος του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα
  • 11:37 Βασιλική Λαζαράκου: Οι ασφαλιστικές να πλησιάσουν το ΧΑ
  • 10:50 Υπασφαλισμένος: Στην Ύδρα τα σπουδαία για Εθνική Ασφαλιστική, Generali, Ορίζων Ασφαλιστική και…Παναθηναϊκό!
  • 09:47 KPMG: Το CFO Forum επιστρέφει σε φυσικό περιβάλλον στις 15 Ιουνίου για 21η συνεχή χρονιά!
  • 09:29 Η Interamerican επενδύει σταθερά στους ανθρώπους της!
  • 09:07 Εποπτεύων Χ: Η καμπύλη Laffer και οι φορο-μανιακοί, o πρωταθλητισμός των ελληνικών assets και η... ιστορική επένδυση της Mytilineos
  • 08:51 Ελλείψεις σε τομείς κλειδιά για την αναπτυξιακή πορεία της ασφαλιστικής αγοράς!
  • 14:44 Generali: Πώς να οργανώσετε μια ταξιδιωτική εμπειρία ζωής, ταξιδεύοντας solo!
  • 13:56 Παγκόσμια Έκθεση της PwC: Γιατι οι ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις παρουσίασαν αυξημένη ανάπτυξη!
  • 13:23 Riviera Shopping for a Goοd Cause: Στήριξη στα παιδιά της ΕΛΠΙΔΑΣ!
  • 13:21 Η Bentley δημιουργεί Συμβούλιο Αειφορίας και παρουσιάζει την πρώτη εταιρική Έκθεση Βιωσιμότητας!
  • 12:52 Για 10η χρονιά η Pfizer Hellas δίπλα στην Ομάδα Αιγαίου υποστηρίζοντας τον 29ο Διάπλου!
  • 12:47 Allianz Ελλάδος - Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενώνονται νομικά, για τη δημιουργία μίας εταιρίας στην Ελλάδα!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/6 Υπασφαλισμένος: Τι ακούσαμε στην Ύδρα για Allianz και ΕΥΠΙΚ, για ΓΔΑ και Επικουρικό και για τον Αρχηγό
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Στην Ύδρα τα σπουδαία για Εθνική Ασφαλιστική, Generali, Ορίζων Ασφαλιστική και…Παναθηναϊκό!
  3. 31/5 Μοναδική έκδοση 120 σελίδων Ελληνικά και Αγγλικά του NextDeal για το συνέδριο ασφαλιστών στην Ύδρα!
  4. 30/5 Εντυπωσιάζει η ΕΑΕΕ με τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες του Συνεδρίου της Ύδρας!
  5. 30/5 Νόσος Χ. Τι είναι και τι θα πρέπει να έχει το συμβόλαιο υγείας σας για λειτουργήσει η κάλυψη;
  6. 30/5 Εποπτεύων Χ: Το ιστορικό ρεκόρ εννιά ετών του ΧΑ και οι προθεσμιακές καταθέσεις που αυξάνονται...
  7. 2/6 Διαβάστε εδώ την ειδική έκδοση 120 του Nextdeal για το συνέδριο της Ύδρας!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube