close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πώς η γνώση των δεδομένων των οδηγών – πελατών προστατεύουν τα κέρδη σας;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
24/5/2023 - 09:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η γνώση των δεδομένων των οδηγών – πελατών προστατεύουν τα κέρδη σας;

Γιώργος Μούζος, 24/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι πατροπαράδοτοι μέθοδοι στόχευσης νέων πελατών συχνά αποδεικνύονται λανθασμένοι. Και αυτό γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις στοχεύουν σε οδηγούς υψηλού κινδύνου που είναι ζημιογόνοι για την ασφαλιστική εταιρεία. Η γνώση των δεδομένων όμως αλλάζει άρδην τα πράγματα.

Υπάρχει λοιπόν τρόπος οι ασφαλιστές να μάθουν το πελατολόγιό τους και να στοχεύσουν πελάτες που δεν θα ζημιώσουν την εταιρεία; Ναι, αρκεί να εφαρμόσουν λύσεις τηλεματικής. Μια τεχνολογία που προσφέρει στο έπακρο γνώση των δεδομένων του πελάτη, προσφέροντας τη δυνατότητα στον ασφαλιστή να στοχεύσει σε έναν ποιοτικό πελάτη και να ενισχύσει έτσι την κερδοφορία της εταιρείας, αλλά και το δικό του πορτοφόλι.

Ο κλασικός κύκλος αγοράς ζημιώνει τους ασφαλιστές

Διαφορετικός είναι το τελευταίο διάστημα και ο τρόπος που διαφημίζονται οι ασφαλιστικές εταιρείες. Η ψηφιακή διαφήμιση είναι πλέον must και όλες οι έχουν διαδικτυακή διαφημιστική παρουσία. Μια ενέργεια που αυξάνει σημαντικά τον ανταγωνισμό, ενώ και η στόχευση γίνεται σε ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών. Ο μεγαλύτερος σκόπελος που πρέπει να ξεπεράσουν οι ασφαλιστές είναι πως οι καλοί και οι προσεκτικοί πελάτες με καλό ιστορικό δεν αλλάζουν εύκολα ασφαλιστική εταιρεία.

Στον αντίποδα όμως, οι υποψήφιοι ασφαλισμένοι που αναζητούν μια νέα ασφαλιστική εταιρεία είναι συνήθως οδηγοί των οποίων το συμβόλαιο έχει αυξηθεί επειδή έχουν ιστορικό ζημιών. Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων, οι οδηγοί υψηλού κινδύνου κάνουν κλικ σε διαφημίσεις ασφάλισης αυτοκινήτου έως και 3 φορές πιο συχνά από τους οδηγούς χαμηλού κινδύνου. Αυτοί οι ριψοκίνδυνοι οδηγοί δεν είναι αυτοί που θέλουν οι ασφαλιστές στο portfolio τους, αλλά μπορεί να εξακολουθούν να τους στοχεύουν ακούσια. Γιατί όμως;

Η παραδοσιακή στόχευση δεδομένων δεν αποδίδει!

Οι παραδοσιακές τακτικές στόχευσης, δεν προσφέρουν γνώση των καταναλωτών που προσεγγίζουν. Βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους με βάση τις πωλήσεις και αυξάνουν το budget για να πετύχουν ακόμα μεγαλύτερες. Αυτό ελλοχεύει έναν μεγάλο κίνδυνο: το πελατολόγιο που θα έρθει από τη ψηφιακή διαφήμιση να είναι υψηλού κινδύνου.

Κάποιοι μπορεί να πουν, «Δεν πειράζει. Η ομάδα τιμολόγησης μας θα το διευθετήσει όταν ο χρήστης ολοκληρώσει την προσφορά του». Αυτό θα ίσχυε εάν η εταιρεία είχε πρόσβαση σε δεδομένα τηλεματικής, που θα αποτελούσαν μέρος των προσφορών. Αλλά αν όχι, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα συνεχίσουν να έχουν πελατολόγιο αυξημένου κινδύνου και να το υποτιμολογούν με τα παραδοσιακά συστήματα αξιολόγησης. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σταματήσει αρκεί η ασφαλιστική εταιρεία να αξιοποιήσει τα δεδομένα και να αλλάξει άρδην τη στρατηγική στόχευσης.

Βρείτε τους ιδανικούς πελάτες σας με δεδομένα τηλεματικής

Χρησιμοποιώντας τεχνικές digital marketing μέσω προγραμματισμού, όπως τη συγκεκριμένη στόχευση κοινού, οι επαγγελματίες του marketing στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων μπορούν να στοχεύσουν στις διαφημιστικές τους καμπάνιες κοινά που ομαδοποιούνται βάσει κινδύνου.

Μέσω των δεδομένων τηλεματικής στο digital marketing οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να στοχεύσουν μόνο τους πιο κερδοφόρους πελάτες. Και κερδοφόρος πελάτης για τον ασφαλιστικό κλάδο οχημάτων είναι ο προσεκτικός πελάτης.

Οι αποδοτικοί ασφαλιστές έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την απόδοση της επένδυσης τους (ROI), αυξάνοντας τις παραδοσιακές στρατηγικές στόχευσης χάρη στα δεδομένα τηλεματικής. Με τη χρήση των συγκεκριμένων δεδομένων υπάρχει καλύτερη στόχευση κοινού. Κοινού που προσφέρει μεγαλύτερο κέρδος στην ασφαλιστική εταιρεία!

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς οι οθόνες των infotainment ανεβάζουν τα ασφάλιστρα;
    Γιώργος Μούζος, 22/5/2023

    Πώς οι οθόνες των infotainment ανεβάζουν τα ασφάλιστρα;

  • Tα «ατυχήματα πόρτας» εκτοξεύουν τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις! (βίντεο)
    Γιώργος Μούζος, 18/5/2023

    Tα «ατυχήματα πόρτας» εκτοξεύουν τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις! (βίντεο)

  • Οι πελάτες γνωρίζουν ότι μπορούν να «φάνε» πρόστιμο από λάθος σινιάλο;

    Οι πελάτες γνωρίζουν ότι μπορούν να «φάνε» πρόστιμο από λάθος σινιάλο;

    O Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας είναι ξεκάθαρος και κάθε οδηγός πρέπει να τον τηρεί. Τόσο για την ασφάλεια τη δική του,...
    Γιώργος Μούζος, 17/05/2023 - 09:06 17/5/2023
  • Η τεχνητή νοημοσύνη των ADAS γλιτώνει πλήθος τροχαίων

    Η τεχνητή νοημοσύνη των ADAS γλιτώνει πλήθος τροχαίων

    Γιατί οι ασφαλιστικές πρέπει να εκτιμήσουν την τεχνητή νοημοσύνη των ADAS; Η εξέλιξη της ασφάλειας, αλλά και της άνεσης ήταν...
    Γιώργος Μούζος, 15/05/2023 - 09:22 15/5/2023
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τα αποκαλυπτήρια προτομής του Δημήτρη Κοντομηνά!
16:47 Τα αποκαλυπτήρια προτομής του Δημήτρη Κοντομηνά!
  • 16:40 Στο επίκεντρο της εταιρικής κουλτούρας της MSD η καλή ψυχική υγεία των εργαζομένων της!
  • 16:26 Η διακοπή του καπνίσματος και ο έγκαιρος προσυμπτωματικός έλεγχος για τον Καρκίνο του Πνεύμονα δίνουν μια «Ανάσα Ζωής»!
  • 15:45 Η επιστροφή του Giallo Ducati στις επίσημες ομάδες στο WorldSBK και το MotoGP για τους αγώνες στο Misano!
  • 15:38 Ένταλμα σύλληψης και αυτόφωρο για "ένα καραφάκι ούζο!»
  • 14:29 Με ένα μεγάλο αφιέρωμα στην ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ κυκλοφορεί το νέο τεύχος του Health Next Generation!
  • 14:00 Ασφαλιστικές: Έκρηξη παραγωγής στα ασφαλιστικά επενδυτικά προϊόντα!
  • 13:15 PwC: Ξεκινά η λειτουργία του νέου, διεθνούς Κέντρου για Θετικό Επιχειρείν απέναντι στη Φύση!
  • 12:48 Στο ΔΣ του Eurordis- Rare Diseases Europe η Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Κυστικής Ίνωσης Άννα Σπίνου!
  • 12:06 Το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παιδιατρικής Νοσηλευτικής θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Ιουνίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση!
  • 11:59 ΕΚΠΑ: Στην 9η θέση παγκοσμίως για την πολιτική του σε θέματα «Ισότητας των φύλων» και στην 27η θέση στην «Ποιοτική Εκπαίδευση», σύμφωνα με την Κατάταξη Times Higher Education Impact Ranking!
  • 11:38 Συνεταιριστική Ασφαλιστική: Εκστρατεία στην περιφέρεια!
  • 11:26 Ολοκληρωμένος έλεγχος οστεοπόρωσης σε προνομιακή τιμή από τον Όμιλο Affidea!
  • 10:39 Τι θα γίνει τελικά με τις προμήθειες στα επενδυτικά προϊόντα!
  • 10:29 Star Alliance: Ο Θεόδωρος Παναγιωτούλιας νέος Διευθύνων Σύμβουλος!
  • 10:19 Το περιβάλλον και η προστασία του, κεντρική πολιτική του ΕΚΠΑ!
  • 10:08 Το επέκεινα της 25ης Ιουνίου και τα ανοιχτά μέτωπα για την επόμενη τετραετία
  • 09:59 Ασφάλεια στη θάλασσα: Νέες προτάσεις για τη στήριξη της καθαρής και σύγχρονης ναυτιλίας!
  • 09:43 Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες της 45ης Ετήσιας Συνόδου της Επιτροπής Ανώτερων Αξιωματούχων για τον Προϋπολογισμό!
  • 09:27 Μεγάλο το κόστος της κυβερνοασφάλειας για τα αυτοκίνητα!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Τα αποκαλυπτήρια προτομής του Δημήτρη Κοντομηνά!
  2. 6/6 Με ένα μεγάλο αφιέρωμα στην ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ κυκλοφορεί το νέο τεύχος του Health Next Generation!
  3. 1/6 Υπασφαλισμένος: Τι ακούσαμε στην Ύδρα για Allianz και ΕΥΠΙΚ, για ΓΔΑ και Επικουρικό και για τον Αρχηγό
  4. 2/6 Υπασφαλισμένος: Στην Ύδρα τα σπουδαία για Εθνική Ασφαλιστική, Generali, Ορίζων Ασφαλιστική και…Παναθηναϊκό!
  5. 6/6 Ένταλμα σύλληψης και αυτόφωρο για "ένα καραφάκι ούζο!»
  6. 31/5 Μοναδική έκδοση 120 σελίδων Ελληνικά και Αγγλικά του NextDeal για το συνέδριο ασφαλιστών στην Ύδρα!
  7. 2/6 Διαβάστε εδώ την ειδική έκδοση 120 του Nextdeal για το συνέδριο της Ύδρας!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube