Λάουρα Σταυρίδου, 14/8/2024 - 10:31 facebook twitter linkedin Η ασφάλιση κατοικίας δεν είναι καλοκαιρινή υπόθεση! Λάουρα Σταυρίδου, 14/8/2024 facebook twitter linkedin Βλέποντας τις ζημιές από την φωτιά, μια λέξη μας έρχεται στο μυαλό: Όλεθρος! Αν και ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι οι ζημιές από μια φωτιά είναι εξαιρετικά υψηλές και προκαλούν τεράστιες ασφαλιστικές αποζημιώσεις, η αλήθεια είναι ότι οι μεγαλύτερες αποζημιώσεις δίνονται για τις πλημμύρες που τις ακολουθούν. Μια καταστρεπτική φωτιά την ακολουθεί μια ακόμη περισσότερο καταστρεπτική πλημμύρα. Τα απογυμνωμένα κατηφορικά εδάφη, είναι επιρρεπή σε κατολισθήσεις, ενώ όταν η φωτιά που προηγήθηκε, είχε υψηλούς βαθμούς, δημιουργείται στο χώμα ένας φλοιός που απωθεί το νερό και δεν το απορροφά. Η κλιματική κρίση έχει επιτείνει τους αερο-χείμαρρους, οι οποίοι δημιουργούν καιρικά μοντέλα βροχής που επιμένουν και συσσωρεύουν περισσότερο νερό από αυτό που μπορεί να απορροφηθεί. Μια κατοικία, που σημαίνει τόσο πολλά για την οικογένεια, που είναι μέρος της ταυτότητας της, που συμβολίζει τους κόπους μιας ζωής, δεν μπορεί να αφήνεται στην τύχη ή την ατυχία της. Η ασφαλιστική προστασία μιας κατοικίας, δεν είναι ένα καλοκαιρινό συμβόλαιο! Mήπως με το τελείωμα του καλοκαιριού, δεν θα υπάρχει πλέον η κλιματική κρίση; Θα σταματήσει η υπερθέρμανση του πλανήτη; Θα σταματήσουμε να εξαλείφουμε τα δάση και να παράγουμε δηλητηριώδη αέρια; Ακόμα και αν βελτιωνόμασταν σε κάθε επίπεδο, πάλι θα είχαμε πρόβλημα για τα επόμενα 30χρόνια. Ας κρατήσουμε λοιπόν στο νου ότι, πραγματικά το ασφάλιστρο είναι μηδαμινό σε σχέση με την απώλεια μιας περιουσίας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18