close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 3ο)
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
13/12/2024 - 09:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αντιμετωπίστε τους δύσκολους πελάτες! (Μέρος 3ο)

Κώστας Ακριβόπουλος, 13/12/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος  

Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching                                                                              

(ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


Έχετε βρει τρόπο να αντιμετωπίσετε τους δύσκολους πελάτες;

(σήμερα σας έχουμε άλλους δύο  Δύσκολους Πελάτες)

• Όπως είπαμε η συναλλαγή με τέτοιους ανθρώπους είναι αποκαρδιωτική ,

• Πρέπει να είσαστε σε θέση να τους αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά και ευγενικά.

 

Ας δούμε σήμερα άλλους δύο Δύσκολους Πελάτες, τον Φλύαρο Πολυλογά και τον Ιδιότροπο και πάντα Ανικανοποίητο. 

 

  • Ο Φλύαρος- ο Πολυλογάς

 

  

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

• Πολυλογεί ακατάσχετα για οτιδήποτε εκτός από το προκείμενο.

• Αρέσκεται να μιλά διαρκώς, λέγοντας πολλά και ανούσια λόγια

• Περιγράφει ένα γεγονός με τόσα πολλά λόγια που στο τέλος ο ακροατής χάνει το ενδιαφέρον του

• Δεν εστιάζει στην ουσία αλλά πλατειάζει πολύ στο λόγο του. 

 

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

• Φερθείτε με ευαισθησία,

• Δείξτε του/της ότι τον/την  ακούτε,

• Διακόπτετε ευγενικά με ερωτήσεις των οποίων η απάντηση είναι συνήθως μονολεκτική, Ναι, Όχι,

• Προσέχετε τη γλώσσα του σώματός σας, γιατί ενώ μιλάει παρατηρεί τις κινήσεις σας

 

  • Ο Ιδιότροπος και Ανικανοποίητος

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

• Αμφισβητεί τα πάντα, βρίσκοντας ψεγάδια στο κάθε τι

• Πάντα ζητάει δεύτερη, τρίτη, ίσως και τέταρτη λύση

• Θα εκπλαγείτε αν ακούσετε τις σκέψεις και απορίες του

 

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

• Πάρτε βαθιά ανάσα,

• Μη ξεχνάτε τους κανόνες σωστής εξυπηρέτησης,

• Μην είστε υποχωρητικοί,

• Μη γίνεστε πιεστικοί,

• Μην υποκύπτετε σε εκφοβισμούς,

• Μη κάνετε υπερβολικές παραχωρήσεις,

• Δώστε τις επιλογές, τα οφέλη και τα μειονεκτήματα,

• Αφήστε τον/την να αποφασίσει, 

 

Και θυμηθείτε  ότι, όπως προαναφέραμε στα προηγούμενα  μας μέρη, γενικά αυτούς τους Πελάτες πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με 

-Ευγένεια, Αποτελεσματικότητα, Σεβασμό, Φιλικότητα, Ενθουσιασμό, Ευθυμία και Διακριτικότητα.

 

Τελικά ΤΗΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΝΟΝΕΣ

1. Αξιολογείτε τους υποψήφιους πελάτες και κατανοήστε τη συμπεριφορά του

2. Αποκαλύψτε τον “πόνο” του υποψήφιου πελάτη και συνδυάστε τα προϊόντα σας με τον “πόνο” του 

4. Διασφαλίστε ότι ο υποψήφιος πελάτης είναι αυτός που θα πάρει την τελική απόφαση.  

Και θα έρθει το καλό αποτέλεσμα…οι νέοι Πελάτες!

 

Καλή Επιτυχία  με νέους Πελάτες

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Κώστας Ακριβόπουλος
  • ασφαλιστική εκπαίδευση
  • δύσκολος πελάτης
  • αντιμετώπιση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H DEMO στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
15:42 H DEMO στους 10 πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • 15:00 Η Lime εγκαινιάζει Ζώνες Υποχρεωτικής Στάθμευσης για πατίνια στο κέντρο της Αθήνας
  • 14:50 Στην Κρέστενα Ηλείας θα βρίσκεται το Σαββατοκύριακο το METROPOLITAN HOSPITAL με το Πρόγραμμα “ΠΑΝΤΟΥ”
  • 14:28 Πιερρακάκης: Επιστροφή ενοικίου μόνο για όσους πληρώνουν ηλεκτρονικά το μίσθωμα
  • 13:49 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων, ύψους 27,1 εκατ. ευρώ
  • 13:44 Συμμετοχή της Intracom Defense στην Άσκηση IMMEDIATE RESPONSE-25 (IR25)
  • 13:38 Δημήτρης Θεοδωρόπουλος & Joy Κουμεντάκου στο Φουάρ με την έκθεση “Playtape”
  • 13:34 Παγκόσμια Μελέτη για το AI: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:25 H HDI Global SE, Hellas γιορτάζει τα 30 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα!
  • 13:08 Γ. Περιστέρης: «Σε ένα νέο, δυναμικό κύκλο ανάπτυξης εισέρχεται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ»
  • 12:25 «Πάντα εκεί να σας στηρίζει» - Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas
  • 12:06 H Ελλάδα, η ενδυνάμωση της Τουρκίας και τα ανοιχτά μέτωπα στην Ανατολική Μεσόγειο
  • 11:46 Η tbi bank ανακοινώνει ισχυρή ανάπτυξη για το α’ τρίμηνο του 2025
  • 11:43 ΠΑ.ΣΥ.Ν.Ο - Ε.Σ.Υ. για τη λανθασμένη μετάγγιση αίματος στο «ΤΖΑΝΕΙΟ»: «Σύμπτωμα ενός συστήματος που καταρρέει»
  • 11:38 ΕΟΔΥ: Από ποιες ασθένειες κινδυνεύουν οι ταξιδιώτες στο εξωτερικό - Μηνιαίο επιδημιολογικό δελτίο
  • 11:24 Eurobank Research | Πρωταγωνιστής στις Οικονομικές Προβλέψεις για Ελλάδα και Κύπρο
  • 10:39 Πενήντα Πρόεδροι Ιατρικών Συλλόγων με δήλωσή τους στηρίζουν τον Πρόεδρο του ΠΙΣ Αθ. Εξαδάκτυλο
  • 10:10 ΗΠΑ και Κίνα ανακοίνωσαν πως συμφώνησαν σε «γενικό πλαίσιο» για το εμπόριο
  • 09:33 Νέος ΚΟΚ: Νομοθετικές βελτιώσεις Κυρανάκη για ταξί, τροχόσπιτα, πρόστιμα
  • 09:25 Πλαγίως: Το “re/ re branding" του ενός και μοναδικού Προέδρου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/6 Η Be Βrokers βραβεύει τους συνεργάτες της - Τι λένε στελέχη της αγοράς (βίντεο)
  2. 6/6 Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
  3. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  4. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  5. 6/6 Επανεκλογή του Σπύρου Μπαρκούζου, Διευθυντή Διαχείρισης Κινδύνων της Syndea στο Διοικητικό Συμβούλιο της AMICE
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube