Κώστας Ακριβόπουλος, 23/4/2025 - 09:19 facebook twitter linkedin Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης Κώστας Ακριβόπουλος, 23/4/2025 facebook twitter linkedin Στα στάδια της Πώλησης θα πρέπει να προσθέσουμε ένα ακόμη Στάδιο, ως τελευταίο στάδιο και αυτό πρέπει να είναι Το Στάδιο της Αυτο-αξιολόγησης Ποια θα πρέπει να είναι τα σημεία της Αυτο-αξιολόγησης και πότε πρέπει να γίνεται; Οι Πυθαγόριοι με το πέρας της ημέρας, έλεγαν στον εαυτό τους: Έτσι και εμείς μετά από κάθε συνάντηση, και με το πέρας της ημέρας, οφείλουμε να κάνουμε την αυτό-αξιολόγησή μας, ώστε να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Θέτουμε τα εξής ερωτήματα στον εαυτό μας: Πετύχαμε τον στόχο μας; Ήταν οι στόχοι ρεαλιστικοί ; To αγόρασε; Ποιο άλλο προϊόν προωθήσαμε; Απευθυνθήκαμε στο κατάλληλο άτομο; Ανακαλύψαμε την προσωπικότητά του, Ποιος χαρακτήρας, από τους γνωστούς μας ήταν; Ήταν Κυριαρχικός, Επικοινωνιακός, Σταθερός, Αναλυτικός, Οπτικός, Ακουστικός, Κιναισθητικός, Αριστερόφωτος ή Δεξιόφωτος, ώστε να επικοινωνήσουμε σωστά; Είχαμε προετοιμασθεί σωστά ; Είχαμε μάθει λεπτομέρειες του Επαγγέλματός του; Εντοπίσαμε την ανάγκη του Επαγγέλματός του; Ασχοληθήκαμε με τις οικογενειακές του ανάγκες και τις ανάγκες των αγαπημένων του προσώπων; Του θυμίσαμε όλα τα προϊόντα μας ; Κάναμε έρευνα αναγκών, ολοκληρωμένη, τοποθετώντας τις προτεραιότητες; Δώσαμε γραπτή συμβουλή για τις ανάγκες του, πήραμε υπογραφή ; Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα ; Πήραμε συστάσεις; Ζητήσαμε δέσμευση από τον Πελάτη για μελλοντική κάλυψη των νέων Αναγκών του ; Ας κάνουμε τον Απολογισμό μας, έστω Τώρα για την προηγούμενη συνάντησή μας με τον Υποψήφιο Πελάτη , ώστε να γίνουμε λίγο Καλύτεροι για αύριο!!! Καλή επιτυχία Με εκτίμηση Κ.Ακριβόπουλος Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01 H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
…και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή; Παρατηρώντας τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες; Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες; Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε; Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της... Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων; Που βαδίζουν σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο; Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ... Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”! Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε... Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04