close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λάουρα Σταυρίδου: Τα δύο βασικά υλικά στη «συνταγή» της επιτυχίας των Μεγάλων Ασφαλιστικών Εταιριών!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
25/9/2023 - 08:45
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λάουρα Σταυρίδου: Τα δύο βασικά υλικά στη «συνταγή» της επιτυχίας των Μεγάλων Ασφαλιστικών Εταιριών!

Λάουρα Σταυρίδου, 25/9/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαβάζοντας συνεντεύξεις Διευθυνόντων Συμβούλων επιτυχημένων Ασφαλιστικών εταιριών, βλέποντας τον τρόπο λειτουργίας και μαθαίνοντας μέσω των ιστοσελίδων τους τον στόχο και την αποστολή τους, εύκολα διαπιστώνεις πως υπάρχουν δυο κοινά σημεία, που της οδηγούν στην επιτυχία.

Το πρώτο υλικό επιτυχίας, είναι η φροντίδα μιας διαδικασίας που λέγεται Client Journey.

Το ταξίδι του πελάτη συνήθως περιγράφεται από 5 βήματα: Συνειδητοποίηση, Εξέταση, Απόφαση, Διατήρηση και Συμβουλευτική.

Στο στάδιο της Συνειδητοποίησης ο πελάτης αρχίζει να αντιλαμβάνεται το εμπορικό σήμα και το προϊόν μιας εταιρίας.

Στο στάδιο της Εξέτασης οι πελάτες «υψηλής αγοραστικής πρόθεσης», πραγματοποιούν την προκαταρκτική εσωτερική τους έρευνα, για να διαλέξουν το σωστό προϊόν ή υπηρεσία.

Στο στάδιο της Απόφασης οι δυνητικοί πελάτες έχουν την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσουν με το προϊόν και τους ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές για να ενισχύσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει, από προηγούμενα στάδια του ταξιδιού του πελάτη.

Το στάδιο της Διατήρησης πρέπει να είναι μακροπρόθεσμο. Το ταξίδι του πελάτη συνεχίζεται πολύ μετά την υπογραφή της σύμβασης. Η διατήρηση πελατών είναι 5-10 φορές λιγότερο δαπανηρή από την απόκτηση νέων πελατών.

Στο στάδιο της Συμβουλευτικής, που είναι πολύ σημαντικό για την Εταιρία, ο ευχαριστημένος πελάτης, συμβουλεύει και άλλους να επιλέξουν την Εταιρία και τα προϊόντα της.

Κάθε επιτυχημένη εταιρία παίρνει αποφάσεις ώστε τα στάδια να ολοκληρώνονται με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στέλεχος μεγάλης Ασφαλιστικής εταιρίας δήλωσε πως « Η νούμερο ένα προτεραιότητα για μια ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να είναι ο πελάτης - φροντίζουμε να ικανοποιούνται οι ανάγκες του, στο ταξίδι των πελατών από άκρο σε άκρο, ώστε να αναπτύσσει συναισθηματικές συνδέσεις με τον οργανισμό!».

Επιπλέον πολλές εταιρίες θέλοντας να εμπλουτίσουν το ταξίδι του πελάτη, συνάπτουν συμβάσεις με άλλες εταιρείες, ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες από άκρη σε άκρη στον πελάτη. Πχ Ασφαλιστικές Εταιρίες που συνεργάζονται με εταιρίες υγειονομικών υπηρεσιών σε πρωτοβάθμιο επίπεδο αλλά και σε επίπεδο αποκατάστασης μετά τη νοσηλεία, φτιάχνοντας έτσι ένα ενιαίο πλαίσιο παροχής μιας αναβαθμισμένης υπηρεσίας υγείας (βλ. UnitedHealth Group)

Το δεύτερο συστατικό επιτυχίας λέγεται Client ή Customer's Habitat.

Στην καθημερινότητα ο βιότοπος είναι ένας φυσικός χώρος που προσφέρει σε ορισμένο σύνολο ζώων ή φυτών σχετικά σταθερούς όρους διαβίωσης.

Αυτό το σταθερό πλαίσιο για τους πελάτες, είναι πλέον Στρατηγικός Στόχος για πολλές εταιρίες. Η εξασφάλιση όμως ποιοτικής εμπειρίας στους πελάτες καθώς και αυξημένη ικανοποίηση, σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη, απαιτεί βαθιά κατανόηση των αναγκών του πελάτη. Κάτι τέτοιο είναι δαπανηρό, και απαιτεί επένδυση, χρόνο, αφοσίωση και καλά καθορισμένες στρατηγικές.

Ωστόσο οι επιτυχημένες εταιρείες επενδύουν προκειμένου να βελτιώσουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνδεθούν οι πελάτες με τον οργανισμό σε μια μακρόχρονη, σταθερή και αδιατάρακτη σχέση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35

    Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

  • Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45

    Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

  • Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18

    Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

  • Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52

    Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
  • Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
  • Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

    Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
  • Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
17:15 Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
  • 15:30 Δύο στους τρεις πέτυχαν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 15:00 ΕΑΕΕ: Διαδικτυακή ημερίδα «Προκλήσεις στην εφαρμογή της Οδηγίας για την Περιβαλλοντική Ευθύνη (Environmental Liability Directive - ELD): Χρηματοοικονομική ασφάλεια, το πρόγραμμα LIFE PROFILE και το ψηφιακό εργαλείο SAFER»
  • 13:35 Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ - Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης
  • 13:24 Νέο πρόγραμμα EXPERT NATURE PROTECT από την Groupama Ασφαλιστική για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
  • 13:00 Κυρ. Μητσοτάκης: Υπάρχουν προβλήματα στην ψυχική υγεία των παιδιών από την κατάχρηση των social media που θα απαιτήσει και κυβερνητική παρέμβαση
  • 12:46 Νέο Audi Q3: Πέντε “διαστάσεις” εμπειρίας
  • 12:13 Η επίσκεψη του Ζελένσκι στην Αθήνα και η διαμόρφωση του γεωπολιτικού χάρτη την επόμενη μέρα
  • 11:25 Ο Σύλλογος Ασφαλιστών Δωδεκανήσου "ΙΣΧΥΣ" με την πολύτιμη συνδρομή της Τροχαίας Ρόδου και την συμμετοχή του Ρόδιου Παραολυμπιονίκη Μιχάλη Σεΐτη, μιλάει στους νέους για την ευθύνη πίσω από το τιμόνι
  • 10:28 Η Euronext έλαβε όλες τις απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την ΕΧΑΕ
  • 10:24 Η UniCredit μπήκε στην AlphaLife
  • 09:54 Πρώτη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας για την ανακούφιση του πόνου και του άγχους σε παιδιατρικό νοσοκομείο στην Ελλάδα
  • 09:45 ΕΛΤΑ: Τι απαντούν για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο διοικητικού συμβουλίου
  • 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
  • 09:30 Το μήνυμα της Γκίλφοϊλ και στόχος τα λιμάνια, και νεκρούς «ανασταίνει» η ΑΑΔΕ, τα ρεκόρ των ΕΛΠΕ, στο «άρμα» του Euronext το ελληνικό χρηματιστήριο
  • 09:25 Καφούνης (ΕΣΕΕ): Σημαντική νίκη η επιβολή δασμών από το πρώτο ευρώ στα δέματα από τρίτες χώρες
  • 09:20 Η ERGO Ασφαλιστική στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον Άνθρωπο και την Κοινωνία
  • 09:15 Όταν η πόλη δοκιμάζεται από το νερό - Ο ρόλος της ασφάλισης σε μια μεγάλη πλημμύρα σήμερα
  • 09:08 Τα 2/3 των ακινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για σεισμό! Περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο σεισμικό κίνδυνο, που είναι υπασφαλισμένες!
  • 09:05 ΚΕΔ: Πλήγμα και στην ενημέρωση από το λουκέτο στα ΕΛΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube