Nextdeal newsroom, 21/12/2010 - 15:02 facebook twitter linkedin Ανοίγει το διάδρομο απογείωσης η ταξιδιωτική ασφάλιση; Nextdeal newsroom, 21/12/2010 facebook twitter linkedin Χάος στα αεροδρόμια έχει προκαλέσει το κύμα κακοκαιρίας που έχει χτυπήσει την Δυτική Ευρώπη. Οι έντονες χιονοπτώσεις που πλήττουν το μεγαλύτερο μέρος της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης καθιστούν ιδιαίτερα δύσκολες τις αεροπορικές μεταφορές μόλις λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα. Το αποτέλεσμα, πολλοί ταξιδιώτες να πέσουν θύματα της κακοκαιρίας καθώς αναγκάζονται να διανυκτερεύσουν ή να παραμείνουν για πολλές ώρες στους χώρους των αεροδρομίων.Μόνο στο διεθνές αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης την Κυριακή όπως πληροφορήθηκε το www.nextdeal.gr ακυρώθηκαν 620 από τις 1340 πτήσεις που ήταν να πραγματοποιηθούν την Κυριακή. Περίπου 800 επιβάτες διανυκτέρευσαν στο αεροδρόμιο. Στις Βρυξέλλες 4.000 ταξιδιώτες αναγκάστηκαν να παραμείνουν την νύχτα στο αεροδρόμιο. Στο αεροδρόμιο του Λονδίνου Χίθροου, μέχρι χτες το βράδυ 1300 πτήσεις είχαν καθυστέρηση. Για σήμερα προβλέπονται επίσης καθυστερήσεις στο αεροδρόμιο της Φραγκφούρτης μετά από το 3ωρο κλείσιμό του από χιονόπτωση που δεν είχε προβλεφθεί. Χιλιάδες οι εγκλωβισμένοι επιβάτες στο Χίθροου, ωστόσο η διοίκηση του αεροδρομίου αποφάσισε να προχωρήσει σε χαλάρωση της απαγόρευσης των νυκτερινών πτήσεων. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά εξαιτίας της σφοδρής κακοκαιρίας οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι, Deutsche Bahn σημείωσαν καθυστερήσεις στα προγραμματισμένα δρομολόγιά τους, ενώ σε μήνυμα μέσω διαδικτύου την περασμένη Κυριακή κάλεσαν τους επιβάτες να μην ταξιδέψουν αν δεν είναι απόλυτη ανάγκη. Κανένα το όφελος για τις αεροπορικές από τις καθυστερήσειςΑρκετά τώρα τα παράπονα όσων βρίσκονται εγκλωβισμένοι στα διεθνή ευρωπαϊκά αεροδρόμια αλλά και όσων κατάφεραν να ‘αποδράσουν’ για καθυστερήσεις και μεγάλες αναμονές στα αεροδρόμια, για καθυστερήσεις παράδοσης αποσκευών, για χάσιμο χρόνου, χρημάτων, καθώς αναγκάστηκαν να κάνουν απρογραμμάτιστα έξοδα διαμονής και διατροφής. Παράπονα υπήρξαν και για αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση των πελατών από κάποιες αεροπορικές εταιρείες οι οποίες όπως ισχυρίζονται οι πελάτες τους άφησαν δίχως ενημέρωση για πολλές ώρες, κάποιοι ακόμα είπαν ότι στο ίδιο αεροδρόμιο η μία αεροπορική εταιρεία αναχωρούσε ενώ η άλλη δεν ‘έδινε σημασία’.Τα πράγματα φυσικά δεν είναι τόσο απλά. Και καμία αεροπορική εταιρεία θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να πούμε ότι δεν έχει όφελος από καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων. Θα πρέπει να έχουμε ως δεδομένο πριν σχολιάζουμε οτιδήποτε ότι καμία αεροπορική εταιρεία δεν πράττει κατά βούληση. Για να απογειωθεί το αεροπλάνο ή να προσγειωθεί θα πρέπει να τηρούνται επ’ ακριβώς και αυστηρώς όλοι οι κανόνες ασφαλείας που διέπουν τις αεροπορικές πτήσεις. Οι αεροπορικές τώρα από την πλευρά τους έκαναν ό,τι μπορούσαν για να εξυπηρετήσουν το κοινό που βρίσκεται. Το ότι μπορεί να μην υπήρχε συχνή ενημέρωση, κάτι που δεν ωφελεί όταν δεν έχουν αλλάξει οι καιρικές συνθήκες, σημαίνει ότι θα πρέπει να κατανοήσουμε πως οι αεροπορικές, ή τα αεροδρόμια δεν καθορίζουν τα απρόοπτα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα!Απαλύνει ‘τον οικονομικό πόνο’ η ταξιδιωτική ασφάλισηΩστόσο, όπως ανέφερε σήμερα στο www.nextdeal.gr o κος Βασίλης Νάκος, Υπεύθυνος Πωλήσεων Ομαδικών και Ταξιδιωτικών Ασφαλίσεων στην Chartis «μια ταξιδιωτική ασφάλιση θα μπορούσε να απαλύνει τον ‘οικονομικό πόνο’ που υφίσταται ο ταξιδιώτης όταν αντιμετωπίζει τέτοια απρόοπτα καιρικά φαινόμενα που έχουν σαν αποτέλεσμα τις ακυρώσεις ή τις ματαιώσεις των πτήσεων». Φυσικά μια ταξιδιωτική ασφάλιση δεν ‘ανοίγει το διάδρομο’ για απογείωση του αεροπλάνου ούτε μας πάει στο προορισμό μας όταν δεν γίνεται. Ωστόσο, απαλλάσσει από το άγχος που φορτώνεται ο ταξιδιώτης από ένα τέτοιο απρόοπτο συμβάν ενώ, τα κατάλληλα προγράμματα καλύπτουν και τα έξοδα. Σίγουρα τώρα λόγω των ημερών και μεταξύ των άλλων και των συνθηκών που επικρατούν έξυπνο θα ήταν ο ταξιδιώτης που προγραμματίζει να ταξιδέψει να έχει αγοράσει παράλληλα με το ταξίδι του και ένα πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης. Τα προγράμματα αυτά διατίθενται είτε κατευθείαν από την ασφαλιστική εταιρεία, είτε μέσω πρακτόρων, είτε μέσω ταξιδιωτικών συμβούλων και ταξιδιωτικών γραφείων.Τέλος, για την καλύτερη ενημέρωση των αναγνωστών και των ταξιδιωτών, το www.nextdeal.gr παραθέτει παρακάτω παλαιότερο δημοσίευμά του σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών σε περίπτωση ακύρωσης ή ματαίωσης πτήσης, σύμφωνα με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση από ακύρωση ή ματαίωση πτήσης, ακόμα και για ειδικές περιπτώσεις. Οι πολίτες της ΕΕ, σύμφωνα με την νομοθεσία EC261/2004 έχουν κάθε έννομο συμφέρον μετά από ακύρωση ή καθυστέρηση πτήσης: Να ενημερώνονται για τα δικαιώματά τους, όπως αυτά απορρέουν από την σχετική νομοθεσία για περιπτώσεις καθυστέρησης αεροπορικών πτήσεων, ματαίωσης ή ακύρωσης. Να αξιώσουν χρηματική αποζημίωση για όλο το ποσό του ναύλου ή έκδοση νέου αεροπορικού ναύλου για την επιστροφή τους στον αρχικό προορισμό από την αεροπορική τους εταιρεία. Να σημειωθεί, ωστόσο σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ο επιβάτης παραιτείται κάθε δικαιώματος στην περίπτωση που δεχθεί να λάβει χρηματική αποζημίωση. Να αξιώσουν αποζημίωση για έξοδα φαγητού και διαμονής Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία έχουν δικαίωμα να αξιώσουν αποζημιώσεις ακόμα και για περιπτώσεις που χαρακτηρίζονται ως ειδικές. Στην περίπτωση που οι αεροπορικές δεν συμμορφωθούν με την σχετική νομοθεσία, ο πολίτης θα πρέπει να απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές της χώρας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα αίτημα αυτό πατήστε εδώ *της Έλενας Ερμείδου Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/4/2024 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Η αντίστροφη μέτρηση για την ILA Berlin 2024 έχει ξεκινήσει - 5 έως 9 Ιουνίου η φετινή διοργάνωση!
Nextdeal newsroom, 25/4/2024 Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Πρώτο και πάλι στην Ευρώπη το αεροδρόμιο της Αθήνας στα βραβεία Routes Europe 2024!
Πλαγίως: Τα likes βγάζουν υποψήφιους ευρωβουλευτές Κάθε μέρα που περνάει, όλο και κάποιος υποψήφιος, ανθυποψήφιος, ή επιλαχών στις λίστες των Ευρωεκλογών, λέει, ή κάνει μια χοντράδα... Πλαγίως, 24/04/2024 - 08:57 24/4/2024
Τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΟΥΚΑ βραβεύονται για την οικολογική τους συνείδηση! Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα τιμήθηκαν με δύο ξεχωριστές διακρίσεις για την οικολογική τους συνείδηση και τη συνεχή τους προσπάθεια να την... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 14:51 23/4/2024