Ετήσια εξοικονόμηση δαπάνης της τάξεως περίπου του 1 δις εκτιμά ότι θα υπάρξει με την ολοκλήρωση της εφαρμογής της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.
Το σχετικό νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης που κατατέθηκε χθες στην Βουλή προβλέπει την τήρηση διαδικτυακής βάσης δεδομένων για την ηλεκτρονική καταχώρηση συνταγών από τους θεράποντες ιατρούς, την εκτέλεση από τους φαρμακοποιούς και τη εκκαθάρισή τους από τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης.