Nextdeal newsroom, 25/9/2009 - 17:50 facebook twitter linkedin 24-ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελάτη αποκτά η ΑΧΑ Nextdeal newsroom, 25/9/2009 facebook twitter linkedin Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής μας συμπεριφοράς, επεκτείναμε τη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου και από την 21η Σεπτεμβρίου 2009, δίνουμε τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους μας να επικοινωνούν μαζί μας 24 ώρες το 24-ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, στο τηλέφωνο 210 7268000.Η επέκταση του ωραρίου του τηλεφωνικού μας κέντρου από τις 6:00 το απόγευμα και μετά, καλύπτει: * Αναγγελία ατυχήματος αυτοκινήτου * Ενημέρωση για τα έγγραφα που χρειάζονται για μετατροπή στοιχείων του ασφαλιστηρίου * Ενημέρωση για τα πλησιέστερα συμβεβλημένα νοσοκομεία και εφημερεύοντα φαρμακεία * Ενημέρωση για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομιστούν σε περίπτωση νοσηλείας για αποζημίωσηΑν τα αιτήματα του ασφαλισμένου μας δεν μπορούν να απαντηθούν άμεσα, τότε θα του προτείνεται και αν το επιθυμεί, θα αφήνει τα στοιχεία του και η Εταιρία θα επικοινωνεί μαζί του την επόμενη εργάσιμη ημέρα.Η παροχή αυτή αποδεικνύει έμπρακτα ότι η Εταιρία μας είναι συνεχώς διαθέσιμη και προσηλωμένη στους ασφαλισμένους της. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Άκης Σκέρτσος: Μια Ελλάδα με όλους, για όλους - Η τηλεματική κάρτα αναπηρίας γίνεται επιτέλους πράξη Για το «πώς άλλη μια εκκρεμότητα τριών δεκαετιών που στερούσε την αξιοπρέπεια από την αναπηρική κοινότητα επιτέλους υλοποιείται», γράφει, σε... Nextdeal newsroom, 10/12/2025 - 15:20 10/12/2025
Ρυθμίσεις στήριξης για τους πληγέντες στο Μάτι και στη Μάνδρα Η Πολιτεία προχωρά σε μια ουσιαστική παρέμβαση για τη στήριξη των θυμάτων και των οικογενειών τους από δύο τραγωδίες που... Nextdeal newsroom, 09/12/2025 - 10:41 9/12/2025