Nextdeal newsroom, 25/9/2009 - 17:50 facebook twitter linkedin 24-ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελάτη αποκτά η ΑΧΑ Nextdeal newsroom, 25/9/2009 facebook twitter linkedin Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής μας συμπεριφοράς, επεκτείναμε τη λειτουργία του τηλεφωνικού μας κέντρου και από την 21η Σεπτεμβρίου 2009, δίνουμε τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους μας να επικοινωνούν μαζί μας 24 ώρες το 24-ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, στο τηλέφωνο 210 7268000.Η επέκταση του ωραρίου του τηλεφωνικού μας κέντρου από τις 6:00 το απόγευμα και μετά, καλύπτει: * Αναγγελία ατυχήματος αυτοκινήτου * Ενημέρωση για τα έγγραφα που χρειάζονται για μετατροπή στοιχείων του ασφαλιστηρίου * Ενημέρωση για τα πλησιέστερα συμβεβλημένα νοσοκομεία και εφημερεύοντα φαρμακεία * Ενημέρωση για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομιστούν σε περίπτωση νοσηλείας για αποζημίωσηΑν τα αιτήματα του ασφαλισμένου μας δεν μπορούν να απαντηθούν άμεσα, τότε θα του προτείνεται και αν το επιθυμεί, θα αφήνει τα στοιχεία του και η Εταιρία θα επικοινωνεί μαζί του την επόμενη εργάσιμη ημέρα.Η παροχή αυτή αποδεικνύει έμπρακτα ότι η Εταιρία μας είναι συνεχώς διαθέσιμη και προσηλωμένη στους ασφαλισμένους της. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέτρα προστασίας από τον καύσωνα - Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο Το υπουργείο Υγείας, λόγω των παρατεταμένων υψηλών θερμοκρασιών που θα επικρατήσουν τις επόμενες ημέρες και έχοντας πάντα ως πρώτο μέλημα... Nextdeal newsroom, 22/07/2025 - 09:45 22/7/2025
Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων Έκτακτα μέτρα ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων κατά τη διάρκεια... Ηλίας Προβόπουλος, 21/07/2025 - 08:58 21/7/2025