Nextdeal newsroom, 20/10/2010 - 11:32 facebook twitter linkedin Allianz: Μια ανθρώπινη παγκόσμια καμπάνια Nextdeal newsroom, 20/10/2010 facebook twitter linkedin Σε άλλο επίπεδο περνάει η στρατηγική προβολής του εμπορικού σήματος της Allianz, το οποίο εφεξής θα λανσάρει η νέα διεθνής καμπάνια "One". Η καμπάνια εστιάζει σε αληθινούς ανθρώπους σε πραγματικές καταστάσεις, των οποίων τη γνώση και την εμπειρία θα προβάλει. Αποτέλεσμα της νέας προβολής είναι πως η Allianz των 75 εκ. πελατών και 70 χωρών, βάζει ακόμα ένα λιθαράκι στο χτίσιμο της πιο δυνατής χρηματοοικονομικής κοινότητας. Μοιράζοντας τη γνώση αληθινών προσώπων σε πραγματικές καταστάσειςΌπως αναφέρει ο Joe Gross, Παγκόσμιος Επικεφαλής του Market Management της Allianz SE: «Είναι μοναδική η προσέγγιση και το περιεχόμενο της νέας καμπάνιας και αυτό γιατί στηρίζεται στον πλούτο της ουσιαστικής γνώσης και εμπειρίας των πελατών και των εργαζομένων μας. Με το να μοιράζεται αυτή η γνώση, μπορούν να βοηθηθούν οι πελάτες ώστε να πάρουν καλύτερες αποφάσεις στα χρηματοοικονομικά τους και κατά συνέπεια να προχωρήσουν μπροστά και καλύτερα στη ζωή». Προκειμένου τώρα πετύχει αυτό, χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό ο ψηφιακός χώρος. Με το να είναι μονίμως online, να αλληλεπιδρά και να συμπεριλαμβάνεται ο χρήστης στο νέο περιεχόμενο, ενθαρρύνεται ο διάλογος, η δέσμευση και η συμμετοχή. Επίσης ο τύπος, η τηλεόραση, οι ανακοινώσεις και μια παγκόσμια αεροπορική καμπάνια, συγκαταλέγονται στα επιπλέον κανάλια διανομής. Αν και σε τοπικό επίπεδο χρησιμοποιούνται διαφορετικά κανάλια τα οποία στοχεύουν σε διαφορετικά σημεία, εν τούτοις παντού χρησιμοποιείται το μότο του να μοιράζεται η γνώση. Αναφορικά με την καμπάνια ο Christian Deuringer, Παγκόσμιος Επικεφαλής του Brand Management της Allianz SE, αναφέρει: «Η καμπάνια δουλεύει με αληθινούς ανθρώπους σε πραγματικές καταστάσεις οι οποίοι δίνουν γνήσιες συμβουλές και μοιράζονται σημαντικά κομμάτια από την εμπειρία τους. Η καμπάνια δίνει φωνή στους πελάτες μας και μας συνδέει με τις ζωές τους 365 μέρες το χρόνο. Έτσι η Allianz διαφοροποιείται σημαντικά από τους ανταγωνιστές της, αποδεικνύοντας την αξία του να είσαι μέρος της πιο δυνατής χρηματοοικονομικής κοινότητας παγκοσμίως». Μοναδική πολυπολιτισμική προσέγγισηΗ "One" χρησιμοποιεί για πρώτη φορά την πολυπολιτισμική προσέγγιση. Αποτελεί μια παγκόσμια ιδέα που μπορεί και εφαρμόζεται σε τοπικό επίπεδο χρησιμοποιώντας τοπικές αρμοδιότητες, ντόπιους και τοπική γλώσσα. Η καμπάνια σχεδιάστηκε από την Allianz SE σε συνεργασία με τις τοπικές εταιρείες της Allianz, τις παγκόσμιες κατευθυντήριες επιχειρηματικές γραμμές και το κορυφαίο πρακτορείο Grey.Κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου 2010 και το 2011 όλες οι εταιρείες της Allianz παγκοσμίως πρόκειται να δρομολογήσουν τη νέα καμπάνια. Η μεγαλύτερη θυγατρική, η Allianz Γερμανίας την υιοθέτησε από 18 Οκτωβρίου, συμπεριλαμβάνοντας στην εφαρμογή της τα μέσα της τηλεόρασης και των online διαφημιστικών μηνυμάτων όπου αληθινοί καταναλωτές μοιράζονται την εμπειρία τους από πραγματικές ασφαλιστικές καταστάσεις.Άλλες εταιρείες της Allianz που έχουν ήδη δρομολογήσει την εφαρμογή της νέας καμπάνιας είναι: Η Allianz Life και η Allianz Global Investors στις ΗΠΑ, η Allianz σε Ουγγαρία, Τσέχικη Δημοκρατία, Σλοβακία και Αυστρία. Μια αεροπορική καμπάνια στο Μόναχο, τη Φρανκφούρτη, το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και το Χονγκ Κονγκ υιοθετήθηκε επίσης στις 18 Οκτωβρίου.Συνεπής με την «One Brand»Η νέα καμπάνια ταιριάζει με την εφαρμογή της στρατηγικής “One Brand” που ήδη εφαρμόζει η Allianz. Αυτήν τη στιγμή περίπου το 80% των επιχειρήσεών της τελείται υπό το εμπορικό της σήμα, κάνοντας το ένα από τα σημαντικότερα τόσο στη γενέτειρά της τη Γερμανία, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.Ο Joe Gross αναφέρει επ’ αυτού: «Η Allianz είναι ένας καθιερωμένος ανταγωνιστικός παίκτης και οι εργαζόμενοί μας δεσμεύονται ως προς το να παρέχουν το καλύτερο στους πελάτες μας. Αυτό μαζί με τη σταθερή επικοινωνιακή στρατηγική, μας βοηθά στο να χτίσουμε τη μεγαλύτερη χρηματοοικονομική κοινότητα παγκοσμίως». Η λειτουργία του Management της Αγοράς καθιερώθηκε στις θυγατρικές της εταιρείας προκειμένου να ενδυναμωθεί η εστίαση στον πελάτη και το όνομα της εταιρείας. Ξεπερνά το marketing και διευρύνεται προκειμένου να συμπεριληφθεί η έρευνα αγοράς, ο καταμερισμός των πελατών, η αφοσίωση στον πελάτη και η αξία του καταναλωτή. Ένας σημαντικός δείκτης που φανερώνει το έργο της Allianz και το κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι σε αυτήν οι πελάτες της είναι ο Net Promoter Score (NPS) ο οποίος δείχνει την ικανοποίηση του πελάτη και το αν προτείνει κατ’ επέκταση την εταιρεία και σε άλλους.Το Σεπτέμβριο η στρατηγική προβολής του εμπορικού σήματος της Allianz πέτυχε μια δυνατή θέση στο Interbrand 2010, λαμβάνοντας την 67η θέση. Ανέβηκε δηλαδή κατά 14 θέσεις πάνω από την αντίστοιχη μέτρηση του 2009, θέτοντας την Allianz μεταξύ των μεγαλύτερων παρόχων ασφαλιστικών υπηρεσιών, όπως επίσης και μεταξύ των εν γένει καλύτερων.Πηγή: Allianz.com Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Στη διάσκεψη #EUTeens4Green, η νεολαία θέτει τις βάσεις για μια συμπεριληπτική πράσινη μετάβαση!
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσιεύει μια εργαλειοθήκη για τη στήριξη της κοινωνικής στέγασης στα κράτη μέλη!
Οι ασφαλιστές, οι πλοιοκτήτες και η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης! Ο πλοιοκτήτης και διαχειριστής του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali - η Grace Ocean Pte με έδρα τη Σιγκαπούρη και η... Nextdeal newsroom, 04/04/2024 - 11:26 4/4/2024
Ασφαλιστικές αποζημιώσεις ρεκόρ θα καταβληθούν από την καταστροφή της γέφυρας της Βαλτιμόρης! Τα ρεκόρ φαίνεται ότι θα σπάσουν όσον αφορά τις πληρωμές των ασφαλιστικών αποζημιώσεων για τη ναυτιλία μετά τη σύγκρουση πλοίων... Nextdeal newsroom, 28/03/2024 - 15:07 28/3/2024