Γιώργος Μούζος, 7/8/2019 - 09:36 facebook twitter linkedin Test Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 140 PS 2WD Γιώργος Μούζος, 7/8/2019 facebook twitter linkedin Suzuki Vitara: ένα όνομα με μεγάλη ιστορία στο χώρο της αυτοκίνησης, όπου πλέον προσφέρεται στην 4η γενιά του, με το πιστό και φανατικό κοινό να το ακολουθεί. Πλέον με ελαφρώς τονισμένο τον ασφάλτινο χαρακτήρα του και με περισσότερες ανέσεις, θα εξακολουθήσει να σας ταξιδεύει όπου κι αν του ζητήσετε! Mε την προσθήκη του νέου 1,4 turbo Boosterjet κινητήρα των 140 ίππων και 220 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ., το αειθαλές crossover διαθέτει μια πιο ολοκληρωμένη γκάμα, προσφέροντας παράλληλα επιδόσεις αλλά και λογική κατανάλωση καυσίμου, με την Suzuki να αναφέρει μόλις 5,4 λτ./100 χλμ. Μικρές αλλαγές ουσίας! Η facelift έκδοση του Suzuki Vitara ξεχωρίζει με την δυναμική και χρωμιωμένη μάσκα, που σε συνδυασμό με τους LED προβολείς αποπνέουν δυναμικότητα. Μερικές δόσεις νίκελ υπάρχουν και χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, στην ποδιά προστασίας, ενώ όμορφες και ταιριαστές με το όλο παρουσιαστικό είναι οι ζάντες αλουμινίου που υπάρχουν σε διάφορα σχέδια. Ποιοτικό κι εργονομικό εσωτερικό Μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό του Vitara, όπου για την κατασκευή του ταμπλό γίνεται χρήση μαλακού υλικού, ειδικά στο πάνω μέρος του, ενώ το ίδιο ποιοτικό πλαστικό υπάρχει και σε επιμέρους σημεία της καμπίνας. Η συναρμογή είναι πολύ καλή, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται πάρα πολύ καλό και εξαιρετικά αναβαθμισμένο. Ανασχεδιασμένος και περισσότερο πληροφοριακός είναι ο πίνακας οργάνων, με τον οδηγό να κάθεται άνετα έχοντας πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Σε επίπεδο χώρων τώρα, τέσσερις επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα και θα βολευτούν, απολαμβάνοντας κάθε είδους διαδρομή, με το διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές τους να αγγίζει τα 375 λίτρα. Ευχάριστος και πρόθυμος κινητήρας! Κινητήριος δύναμη για το Suzuki Vitara είναι ο νέος 1.400άρης, 16βάλβιδος, τούρμπο βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού, του οποίου η ισχύς αγγίζει τους 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 220 Nm τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. Στην πράξη, τα χαμηλά αποθέματα ροπής σε κερδίζουν αμέσως, όπως επίσης και η πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία και ελαστικότητά του. Συνδυαστικά με το πολύ καλό 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ο οδηγός απολαμβάνει δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα. Ο επιλογέας έχει θετικό κούμπωμα και δεν δυσανασχετεί ακόμα και στις πολύ γρήγορες αλλαγές. Εξαιρετικό σε κάθε διαδρομή! Πίσω από το τιμόνι του Vitara και για όση ώρα βρίσκεσαι στην άσφαλτο, το SUV της Suzuki συμπεριφέρεται όπως τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας. Δεν υπάρχει κάτι που θα ενοχλήσει πολύ οδηγό κι επιβάτες, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι άφθονα, κάτι για το οποίο συμβάλλει και η γρήγορη στη λειτουργία τετρακίνηση. Κάποιες κλίσεις στις γρήγορες στροφές υπάρχουν, αλλά δεν πρόκειται να τρομάξουν τον οδηγό. Εκεί όμως που θα ενθουσιαστείτε είναι όταν θα ξεκινήσετε τις εκτός δρόμου διαδρομές. Εκεί το Vitara μεταμορφώνεται και σε κάνει να θέλεις να πατάς συνεχώς γκάζι, ανεξάρτητα με το αν θα συναντήσεις λάσπη, πέτρες ή ότι άλλο έχετε κατά νου! Η ανάρτησή του κάνει εξαιρετική δουλειά όπου στο χώμα ισοπεδώνει τα πάντα, με το τιμόνι να είναι όσο πληροφοριακό κι άμεσο χρειάζεται ο οδηγός στο χώμα. Τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος κρίνονται άκρως ικανοποιητικά, ενώ οι κοντοί πρόβολοι σε βοηθούν όταν να ξεπεράσεις δύσκολα εμπόδια. Κλείνοντας, ο νέος turbo βενζινοκινητήρας είναι σύννομος με την τάση της εποχής για αρκετά άλογα από λίγα κυβικά. Ο BoosterJet της Suzuki ξεχωρίζει με την ραφιναρισμένη λειτουργία του, προσφέροντας καλές επιδόσεις, με λογική κατανάλωση καυσίμου. Κερασάκι στην τούρτα των προτερημάτων του Suzuki Vitara, η πολύ καλή τετρακίνηση που σε συνδυασμό με την ανάρτηση, το Vitara δεν θα σας αρνηθεί να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές! Πακέτο κάλυψης Βασικό Από 180,50 ευρώ Κλοπής/πυρός Από 258,16 ευρώ Μικτή Από 423,91 ευρώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06