Λάουρα Σταυρίδου, 24/6/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν! Λάουρα Σταυρίδου, 24/6/2025 facebook twitter linkedin Μια από τις πιο συνηθισμένες παραλείψεις που κάνουμε ως Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, είναι να προσπαθούμε να πείσουμε τον πελάτη να αγοράσει ένα Ασφαλιστικό προϊόν πριν να αγοράσει την ιδέα του Θεσμού της Ασφάλισης. Θα μου πείτε, είναι απαραίτητο να αγοράσει την ιδέα του Θεσμού; Φυσικά, γιατί ότι και να αγοράζουμε, το αγοράζουμε για την ιδέα που εκφράζει και όχι για το ίδιο το αγαθό. Πχ πίσω από την αγορά ενός ρούχου, βρίσκεται η δυνατότητα να δείχνει με αυτό η γυναίκα που το αγόρασε, όμορφη, νέα, λεπτή, οτιδήποτε εκείνη θέλει. Δεν αγοράζει δηλαδή το συγκεκριμένο φουστάνι αλλά την ιδέα ότι θα δείχνει όπως ακριβώς θέλει, με αυτό. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την αγορά ενός αυτοκινήτου, ενός σπιτιού κ.ο.κ Ποια όμως είναι η ιδέα του θεσμού της Ασφάλισης; Υπάρχουν αρκετές προσεγγίσεις, άλλες περιγραφικές και άλλες ορισμικές (δίνουν τον ορισμό). Ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του πελάτη, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όποια θέλουμε: Σε πελάτη με φιλάνθρωπα και θρησκευτικά συναισθήματα: Ο Θεσμός της Ασφάλισης υλοποιεί την Ευαγγελική ρήση «αλλήλων τα βάρη βαστάζετε». Ουσιαστικά είναι ο ευγενής Θεσμός που μοιράζει τον κίνδυνο και την ανάγκη των λίγων, στους πολλούς που θα τον στηρίξουν! Σε πελάτη με υψηλό μορφωτικό επίπεδο: Ο Θεσμός της Ασφάλισης είναι ένας αρχαίος ιστορικά Θεσμός. Επιβιώνει για περισσότερο από 3.500 χιλιάδες χρόνια, από την αρχαία Βαβυλώνα και τη Μεσοποταμία ως την αρχαία Ελλάδα. Η μεγάλη επιτυχία εφαρμογής του διαχρονικά, τον κάνει ένα από τα λίγα ανθρώπινα επιτεύγματα με τέτοια ιστορική αντοχή! Σε πελάτη με αντίληψη της επιχειρηματικότητας: Ο Θεσμός της Ασφάλισης περιγράφεται με τέσσερις λέξεις: «Προληπτικές Συμφωνίες Χρηματοδοτικής Στήριξης». Είναι μια συμφωνία που γίνεται πριν να συμβεί μια ζημιά και η οποία-συμφωνία-, παρέχει χρήματα για να επανέλθει η κανονικότητα το συντομότερο δυνατόν. Αυτό είναι πρακτικά η ασφάλιση, μια συμφωνία για χρήματα! Ελάτε στη θέση ενός πελάτη και σκεφτείτε πόσο καλύτερη είναι η αγορά της ιδέας πίσω από το προϊόν, πόσο μεγαλύτερη διατηρησιμότητα θα έχει η αγορά, όταν ξέρει τι σημαίνει πρακτικά για τον ίδιο και την οικογένεια του, αυτό που έχει αγοράσει. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε έναν ορισμό ή μια περιγραφή έστω του Θεσμού της Ασφάλισης που να ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σας, άρα και στους περισσότερους από τους πελάτες σας. Ο ορισμός σας, θα είναι η βάση της επιχειρηματολογίας σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται; Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο... Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52