close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» Δώστε τόπο στα νιάτα!
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
17/1/2025 - 09:44
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» Δώστε τόπο στα νιάτα!

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 17/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε κάθε επαγγελματικό χώρο ακούμε συχνά να προκρίνεται η εμπειρία κάποιου στο αντικείμενο, έναντι της γνώσης και της ποιότητας. Αυτό σημαίνει ότι, σύμφωνα με τη συγκεκριμένη -λανθασμένη, κατά την άποψή μας- θεώρηση, η διάρκεια που ασκεί κάποιος ένα επάγγελμα και η ποσότητα ως προς τις πωλήσεις (τα νούμερα), βαρύνουν περισσότερο σε σχέση με τις επικαιροποιημένες γνώσεις που μπορεί να κατέχει κάποιος, ως προς το συγκεκριμένο πεδίο.

Είναι όμως μόνο η εμπειρία και τα χρόνια που προσδίδουν κύρος και αξία σε ένα επαγγελματία; Είναι μόνο τα ποσοτικά μεγέθη που μετράνε ή και τα ποιοτικά; Ένας νεοεισερχόμενος στο χώρο είναι δύσκολο να έχει γνώσεις μέσα από τη συστηματική μελέτη και την εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη;;;;;.

Έχοντας διανύσει αισίως πάνω από 2 δεκαετίες στον ασφαλιστικό χώρο. είχα την ευκαιρία να συναναστραφώ με πολλούς επαγγελματίες, συμμετέχοντας σε εκατοντάδες ημερίδες, εκδηλώσεις και βραβεύσεις, ανταλλάσσοντας σκέψεις απόψεις και προτάσεις. Στις εκδηλώσεις αυτές είναι εύκολο από τα πρώτα κιόλας λεπτά να αντιληφθεί κάνεις την απουσία νέων ανθρώπων ή νεοεισερχόμενων στο χώρο, καθώς στην πλειοψηφία τους οι ασφαλιστές είναι μεγαλύτερης ηλικίας. Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων που θα συναντήσουμε κάποιο νέο ηλικιακά στο χώρο, αποτελεί ασφαλιστή 2ης ή 3ης γενιάς, που αναλαμβάνει τα ηνία με έτοιμο χαρτοφυλάκιο από τους γονείς, χωρίς αυτό βέβαια να μειώνει την αξία τους. Η πλειοψηφία εξ αυτών συνεχίζει τη διατήρηση και την ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου με τον ίδιο ζήλο, σε αντίθεση με το νεοεισερχόμενο που ξεκινά από μηδενική βάση και καλείται να διανύσει ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα στον επαγγελματικό στίβο.

Σπάνια συναντάμε νέους που τολμούν να ξεκινήσουν από το μηδέν χωρίς προηγούμενη επαφή και ενασχόληση στο χώρο και αυτό όχι γιατί ο χώρος είναι δύσκολος ή δεν υπάρχει η δυνατότητα εξέλιξης αλλά διότι με την πάροδο των χρόνων έχουν δημιουργηθεί άτυπα κάποια στεγανά, κάποια στερεότυπα από μερίδα « φτασμένων -δεινόσαυρων» του χώρου..

Έχοντας ο ίδιος ενταχθεί στο χώρο ως νέος, χωρίς προηγούμενη επαφή, αλλά ξεκινώντας την προσπάθεια μου «από μηδενική βάση» και επιχειρώντας να ξεχωρίσω και να εδραιωθώ ανάμεσα σε ήδη καταξιωμένους επαγγελματίες, μελετούσα συστηματικά και προσπαθούσα από τη θεωρία να οδηγηθώ στην πράξη, εργαζόμενος διπλάσια από άλλους, για να καλύψω τη διαφορά. Ήμουν βέβαια τυχερός, καθώς είχα ένα μάνατζερ που ξεκίνησε και ο ίδιος χωρίς να έχει ως παρακαταθήκη κάποιο χαρτοφυλάκιο από συγγενικό πρόσωπο. Μυήθηκα αρχικά στις πωλήσεις μέσω επικοινωνιών από απρόσωπες λίστες. Έτσι ξεκίνησα να κάνω τις πρώτες μου επαφές, άγνωστός μεταξύ αγνώστων. Στην πορεία, όταν ανέλαβα θέσεις ευθύνης, από τις πρώτες επαφές συνάντησα τάσεις και απόψεις, όπως επίσης την προβολή «της αυθεντίας», από μέρους κάποιων που πιθανά είχαν γράψει αρκετά επαγγελματικά χιλιόμετρα στο χώρο, είχαν μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια, ενώ συχνά άκουγα την ατάκα «ξέρεις πόσα χρόνια είμαι στο χώρο;»

Ήταν κάπου στα μέσα του 2021 όταν, αναλαμβάνοντας σε πρακτορείο τη θέση του Διευθυντή πωλήσεων, ήταν στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου η ανάπτυξη δικτύου, συνεργασιών και η προσέγγιση επαγγελματιών του χώρου. Έτσι λοιπόν, αντλώντας αρχικά λίστες από το διαδίκτυο, ξεκίνησα τις επικοινωνίες μου.

Στις περισσότερες επαφές που πραγματοποίησα, βρήκα πρόσφορο έδαφος, αξιόλογους συνομιλητές αλλά με πολλές άμυνες για το «ποιος είμαι και για το τι θα μπορούσα να τους προσφέρω μέσα από μια ενδεχόμενη συνεργασία». Έφτασε η στιγμή που, σε μια επικοινωνία από τις απρόσωπες λίστες στο τηλέφωνο, απάντησε μια μεστή, στιβαρή και αυστηρή φωνή. Από τον τόνο, το ύφος και τον τρόπο ομιλίας, ήταν εμφανές ότι επρόκειτο για μεσήλικα ασφαλιστή, με κάποια μορφή έπαρσης. Αφού έκανα αναφορά στο όνομα, στην ιδιότητα, στη θέση μου και το λόγο της επικοινωνίας, δέχθηκα ειρωνικά το παρακάτω ερώτημα: «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» Φυσικά και γνώριζα, καθώς πριν από κάθε επικοινωνία φρόντιζα να προηγηθεί μια μελέτη, αντλώντας τα κατάλληλα στοιχεία για το πρόσωπο που θα επικοινωνούσα. Απάντησα λοιπόν και εγώ με σαφήνεια καταφατικά στο ερώτημα του και επανήλθα στο δικό μου, για το ενδεχόμενο συνεργασίας. Η ίδια στιχομυθία επαναλήφθηκε μόνο που ο συνομιλητής μου επεκτάθηκε ακόμα περισσότερο θέλοντας να μου επισημάνει το πόσο «μικρός» (!) ήμουν απέναντι σε εκείνον που ήταν 35 χρόνια στο χώρο, με μεγάλη εμπειρία και υψηλό χαρτοφυλάκιο και ότι δε θα μπορούσα κάτι να του προσφέρω. Επεκτείνοντας τη σκέψη και το λογύδριό του, μού είπε ότι για τους παραπάνω λόγους ήταν πολύ καλύτερος από εμένα (χωρίς καν να έχει γίνει καμία αναφορά για σύγκριση από μέρους μου) και κακώς τον είχα ενοχλήσει.

Με αυτοπεποίθηση ως προς τον τρόπο που θα έπρεπε να χειριστώ την κατάσταση, προχώρησα απαντώντας με όπλο το χιούμορ, με τα λόγια του αρχαίου Αθηναίου πολιτικού Θεμιστοκλή: «Πάταξον μεν, άκουσον δε!» Ακούγοντας το συνομιλητή μου να γελά, ζήτησα να του θέσω, εάν μού επέτρεπε φυσικά, ένα ακόμα ερώτημα. Αφού εξασφάλισα την καταφατική του απάντηση προχώρησα ρωτώντας με σιγουριά. «Αλήθεια, αξιότιμε κύριε, ποιος είναι καλύτερος χειρουργός: ένας που έχει πραγματοποιήσει 15000 επεμβάσεις με νυστέρι και είναι σαράντα χρόνια στο χώρο, με ξεπερασμένη πλέον ιατρικά μέθοδο ή ένας χειρουργός που είναι 10 χρόνια στο χώρο και έχει πραγματοποιήσει 500 επεμβάσεις αποκλειστικά, με τη χρήση ενός εξελιγμένου ρομποτικού συστήματος, το οποίο αναπαραγάγει με απόλυτη ακρίβεια τις ανθρώπινες χειρουργικές κινήσεις;» Επικράτησε παύση και εκκωφαντική σιωπή από μέρους του και συνέχισα: «Το ερώτημα είναι φυσικά ρητορικό και δε θα περίμενα σχετική απάντηση.»

Αντιλαμβανόμενος ο συνομιλητής τον τρόπο σκέψης μου και έχοντας σαφώς πολύ καλά αντανακλαστικά, λόγω εμπειρίας, μού απάντησε χαμογελαστός: «Μολονότι είσαι νέος, με κέρδισες! Μου κέντρισες το ενδιαφέρον! Μου αρέσει το θάρρος και το θράσος σου.» Δέχθηκε να πραγματοποιήσουμε συνάντηση, όπου προέκυψε και συνεργασία.

Συνοψίζοντας: Η επιστήμη έχει προχωρήσει. Τα πάντα γύρω μας εξελίσσονται και την τελευταία δεκαετία ο κλάδος μας είναι όλο και πιο απαιτητικός εντάσσοντας νέες και σύγχρονες μορφές ασφαλίσεων. Ενδεικτικά σημειώνεται η κυβερνοασφάλιση (Cyber Insurance, που λένε και στο χωριό μου) που, εάν έχει κάποιος παρωπίδες, παραμένει με εμμονή στα παλαιά και στην αυθεντία του «δεινόσαυρου» -καθώς λέγεται- επαγγελματία, θα μείνει πίσω επαγγελματικά, οχυρωμένος πίσω από τον όγκο του χαρτοφυλακίου του.

Την ώρα αυτή έρχεται στη σκέψη μου η φράση από τον Ευαγγελιστή Λουκά: «Ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω και νουν, νοείτω», που σημαίνει εκείνος που έχει αυτιά να ακούσει, ας ακούσει!; Αυτός που είναι σε θέση να καταλάβει, ας καταλάβει.

Συνεπώς, καλό θα είναι στο χώρο μας να μάθουμε να ακούμε ακόμα και από τους νεότερους, πριν πούμε οτιδήποτε, βιαστικά και με έπαρση. Ας δώσουμε «τόπο στα νιάτα»! Μόνο έτσι θα μπορέσει να αναπτυχθεί ο χώρος μας και να προσελκύσει φερέλπιδες νέους, επαγγελματίες. Ας έχουμε καλά κατά νου -παραφράζοντας τον λόγο του μαθητή Άντλερ προς τον δάσκαλό του Φρόιντ- ότι, «όταν ένας νάνος» (νέος ασφαλιστής) «αναρριχηθεί στου ώμους ενός γίγαντα, βλέπει πάντοτε μακρύτερα»!

Η ισχύς εν τη ενώσει!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 16/10/2025 - 09:10

    Πρόληψη αντί Θεραπείας: Πώς η Ασφάλιση Υγείας μπορεί να σας προστατεύσει πριν καν χρειαστεί

  • Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/10/2025 - 10:30

    Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης

  • Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 22/09/2025 - 13:48

    Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

    Σε μια εποχή όπου η υγεία αναγνωρίζεται ως το πολυτιμότερο αγαθό και το δημόσιο σύστημα υγείας συχνά αδυνατεί να προσφέρει...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09
  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

    Στη ζωή μας συχνά αναρωτιόμαστε από πού πηγάζει η αξία που έχουμε ως άνθρωποι. Πολλοί την συνδέουν με την αποδοχή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13
  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48
  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η ζωή μας είναι γεμάτη απρόβλεπτες στιγμές και προκλήσεις. Κάθε μέρα, παίρνουμε αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον μας: από τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
19:45 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  • 19:02 Πράσινη συμμαχία εμπιστοσύνης: Ο Παναθηναϊκός AKTOR ανανεώνει τη συνεργασία του με τη NAK Insurance Brokers
  • 18:51 Οι σχέσεις MGAs–Ασφαλιστών θα επαναπροσδιοριστούν από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 18:39 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  • 16:10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  • 16:06 Οι στατιστικές του 2024 για την οδική ασφάλεια δείχνουν μεν ότι η κατάσταση βελτιώνεται, ωστόσο οι προκλήσεις παραμένουν
  • 16:00 Cyprus Forum Athens - Ελλάδα & Κύπρος: Η δύναμη είναι στην ενότητα & η Σύμπραξη μας οδηγεί στην Παγκόσμια σκηνή
  • 15:50 ΕΟΠΥΥ: Καταγγελίες για διαγνωστικά κέντρα που ζητούν πρόσθετες χρεώσεις από ασφαλισμένους
  • 15:34 Η Groupama Ασφαλιστική έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
  • 15:30 Πιστεύετε ότι τα ασφαλιστικά σωματεία ΠΣΑΣ-ΕΣΑΠΕ (ΠΣΣΑΣ)-ΣΕΜΑ-ΠΟΑΔ, διεκδικούν με αποτελεσματικότητα καλές συμβάσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες για τους διαμεσολαβούντες;
  • 15:06 Baden-Baden 2025: Πειθαρχία και νέες ισορροπίες σε μια αγορά που “μαλακώνει” αλλά δεν χαλαρώνει
  • 13:18 Η Ελλάδα γερνά χωρίς σχέδιο: Τι μας δείχνει το Longevity Preparedness Index
  • 13:14 Νέα εποχή για το Κλειστό Γυμναστήριο Νέας Πεντέλης - Δωρεά €2,5 εκατ. από την ΤΕΡΝΑ
  • 12:53 Η Πειραιώς χρυσός χορηγός στο Παγκόσμιο Συνέδριο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας(FCEM) 2025 που διοργανώνεται από το Σύνδεσμο Γυναικών Επιχειρηματιών Ελλάδος(ΣΕΓΕ)
  • 11:27 Χρηματιστήριο: Στις 2.010,96 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με άνοδο 1,18%
  • 11:13 Γιάννης Παναγιωτόπουλος στο Europa Next: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η φωνή των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή
  • 11:05 Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
  • 11:00 ProntoPegno: Πάνω από 1,7 εκατ. ευρώ σε δάνεια έχουν εκταμιευθεί στα 3 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα
  • 10:54 Global Finance | Η Eurobank «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα για Ιδιώτες» στη Δυτική Ευρώπη και το 2025
  • 10:22 Ιουλία Τσέτη: «Η βιωσιμότητα & η ανθεκτικότητα το νέο κεφάλαιο εμπιστοσύνης»!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  3. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  4. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  5. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  6. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο
  7. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube