Στέφανος Ψαράκης, 8/11/2024 - 15:49 facebook twitter linkedin Στέφανος Ψαράκης: Και…όμως «λεφτά» εξακολουθούν να υπάρχουν στις Τράπεζες. Αύξηση Καταθέσεων των Ελληνικών νοικοκυριών! Πέρασαν τα 40 δις. Ευκαιρία;; για πωλήσεις Ασφαλειών! Στέφανος Ψαράκης, 8/11/2024 facebook twitter linkedin Το σημερινό μου άρθρο, είναι μια φιλική προσέγγιση παρακίνησης για την καθημερινότητα του ασφαλιστικού συμβούλου, με πρακτικές συμβουλές και σκέψεις που βοηθούν να βρει κανείς τον δικό του δρόμο προς την επιτυχία, όταν «λεφτά για ασφαλίσεις υπάρχουν» δείχνοντας αύξηση πωλήσεων των ασφαλιστικών προϊόντων για τις Τράπεζες. Μην αφήνεται τις τράπεζες με την αμφισβητουμένη ποιότητα εξυπηρέτησης και γνώσης, επιτακτικά «να ροκανίζουν» το μέλλον σας, το μέλλον των παιδιών σας, των οικογενειών σας. «Ψαρεύοντας» ειδήσεις, διάβασα το άρθρο της «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ 3/11/2024» για το «…Άλμα 37,6 δις στις καταθέσεις στην πενταετία…» Η άνοδος των τραπεζικών καταθέσεων δείχνει ότι υπάρχουν ευκαιρίες ανάπτυξης πωλήσεων για τους ασφαλιστικούς συμβούλους, προσελκύοντας νέους πελάτες και ενισχύοντας τις υπάρχουσες συνεργασίες τους. Η ανάγκη για ασφάλιση σε πολλούς τομείς αυξάνεται καθημερινά και οι συμβουλές για επιλογές ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας, περιουσίας και επενδυτικών, μπορούν να γίνουν ιδιαίτερα χρήσιμες και ελκυστικές. Tα δημοσιευμένα στοιχεία του Ταμείου Εγγύησης Καταθέσεων και Επενδύσεων (Απολογισμός ΤΕΚΕ 2023 σελίδα 34) είναι ότι: Οι καταθέσεις είναι περίπου 195 δις και η Κατανομή Καταθετών - Καταθέσεων βάσει συγκεκριμένων κλιμακίων την 31.12.2023 είναι τα παρακάτω: Οι Καταθέσεις σε κάθε τράπεζα πάνω από 100.000, το ποσόν αυξήθηκε το 2023 σε 42,5% από 36,5% που ήταν το 2020 . Καταθέσεις από 1 έως 1.000 ευρώ έχει το 70,9% των καταθετών και έχουν το 1,3% του συνόλου των καταθέσεων. Καταθέσεις από 1.000 έως 5.000 έχει το 13,3% των καταθετών και έχουν το 5,2% των καταθέσεων. Καταθέσεις από 5.000 έως 50.000 είναι το 13,6% των καταθετών και έχουν το 35,3% των καταθέσεων. Καταθέσεις από 50.001 έως 100.000 έχουν 458.000 καταθέτες που είναι το 1,4% των καταθετών και έχουν το 15,6% των καταθέσεων. Καταθέσεις από 100.000 και πάνω έχουν 261.000 καταθέτες που είναι το 0,8 των καταθετών και έχουν το 42,5% των καταθέσεων. Δεν θα αναλύσουμε την παραοικονομία, πόσα είναι «τα μαύρα» 40+… δις, τα 36 δις του «τζόγου», τα «σεντούκια», τις θυρίδες, τα κοσμήματα, το χρυσό, στο εξωτερικό…κλπ. με ένα αξιοσημείωτο ενδιαφέρον να επιδεικνύεται επίσης προς τα αμοιβαία κεφάλαια και την διακράτησή τους. Πρώτο λοιπόν συμπέρασμα είναι ότι υπάρχουν πολίτες «εκεί έξω» για τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές με ανάγκες αλλά και «χρήματα», σε συνδυασμό με την ολοένα αυξανόμενη απαραίτητη κάλυψης των ασφαλιστικών αναγκών τους, όσον αφορά την υγεία, την περιουσία, την σύνταξη, τις φυσικές καταστροφές (Βαλένθια - Ισπανία), την αστική ευθύνη κλπ. Το άρθρο είναι μια «μικρή χρήσιμη υπενθύμιση» για το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Συμβούλου, εστιάζοντας σε δραστηριότητες, στο πώς μπορεί κάποιος να αυξήσει το εισόδημά του μέσα από «στρατηγικές» αυτοβελτίωσης και απλές καθημερινές πρακτικές, τονίζοντας ότι η επιτυχία εξαρτάται από μια σειρά ενεργειών, από τη συνεχή εκπαίδευση, την καθημερινή οργάνωση, την επιμόρφωση και την ορθή διαχείριση του χρόνου, έχοντας όραμα και προσωπικούς στόχους. Βασικά σημεία του τρόπου βελτίωσης της «δουλείας» και της αυτοβελτίωσης περιλαμβάνουν: 1. Εκπαίδευση και Κατανόηση των Προϊόντων Η γνώση των ασφαλιστικών προϊόντων, η χρησιμότητα, η άξια τους(όφελος) προς το κοινωνικό σύνολο και η αξιολόγηση τους, είναι το θεμέλιο για την αποτελεσματική πώληση και εξυπηρέτηση των πελατών. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος είναι ανάγκη να επικεντρωθεί σε συγκεκριμένες στρατηγικές, όπως η προσαρμοσμένη παρουσίαση ασφαλιστικών προϊόντων στις σημερινές ανάγκες, με ταυτόχρονη ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης. Η τακτική εκπαίδευση σε θέματα ασφαλιστικών προϊόντων, τεχνικών πωλήσεων και η ενημέρωση για σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας, βοηθούν τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο να παραμείνει ανταγωνιστικός και να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Καθοριστικός παράγων η συμμετοχή των Εταιρειών και η ικανότητα των manager με προσφορά γνώσης, υποστήριξης και εμπειρίας. 2. Οργάνωση και Στόχοι Συνιστά τη διατήρηση επαφών, τηλεφωνημάτων, συναντήσεων με πελάτες, σε συνδυασμό με την ανάλυση του πελατολογίου, των προϊόντων, των ασφαλίστρων, για καλύτερη δομημένη προσέγγιση, δίνοντας προτεραιότητα στην καθημερινή συστηματική οργάνωση, τον προγραμματισμό δράσεων και προσωπικών επαφών. Ανασταλτικός παράγων οι ατέλειωτες ώρες παραμονής σε ένα γραφείο, παρέα με μια οθόνη, με μάλλον αρνητικά αποτελέσματα. Είναι σημαντικό να έχουμε έναν σταθερό ρυθμό στην καθημερινότητα. Από τα τηλεφωνήματα και τις συναντήσεις, μέχρι την καταγραφή των αποτελεσμάτων, την ανάλυση των πελατών για «κρυμμένες» ευκαιρίες προϊόντων. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος καλείται να λειτουργήσει οργανωμένα με σαφές πλάνο και μια ρουτίνα που ακολουθείται με συνέπεια, τότε τα θετικά αποτελέσματα δεν αργούν να έρθουν. Καθοριστικός ο ρόλος των Εταιρειών, Μεσιτών, Πρακτορείων και των manager στην διατήρηση της πορείας των ασφαλιστών. 3. Επένδυση στην Δημιουργία και Διατήρηση Σχέσεων Η διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες μέσω τακτικής και προγραμματισμένης εξυπηρέτησης είναι καθοριστική. Η επικοινωνία ενισχύει την εμπιστοσύνη και τη σταθερότητα των πελατών καθορίζοντας την ανάπτυξη και διαχρονικότητα των αμοιβών. Η οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων είναι βασική προτεραιότητα για έναν ασφαλιστικό σύμβουλο. Με συνεχή επικοινωνία ο σύμβουλος μπορεί και πρέπει να «χτίσει» την απαιτούμενη εμπιστοσύνη, ενισχύοντας την αφοσίωση των πελατών του αναδεικνύοντας και δημιουργώντας μια σταθερή βάση για σύσταση νέων πελατών. Αυτή όμως η σχέση δεν πρέπει βασίζεται μόνο σε συμβατικές συναλλαγές, αλλά στην κατανόηση των αναγκών. Ασφαλιστικός Σύμβουλος σημαίνει προσωπική επαφή! Ανθρώπινες σχέσεις. Δημιουργία κέντρων επιρροής. 4. Διαχείριση Χρόνου Η διαχείριση του χρόνου είναι ζωτικής σημασίας, απαιτείται εξισορρόπηση μεταξύ εργασίας - επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Η ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής είναι κρίσιμη. Ο επαγγελματίας Ασφαλιστής δεν πρέπει να παραμελεί τον εαυτό του, καθώς η καλή ψυχολογική κατάσταση συμβάλλει στη θετική του απόδοση. Βασική προϋπόθεση η διάκριση και διαχείριση του χρόνου σε ώρες δημιουργικής δουλειάς, προσωπικό χρόνο και ξεκούραση, ώστε να διατηρείται η ενέργεια και η διάθεση. Ο χρόνος μας είναι περιορισμένος και είναι σημαντικό να τον μοιράζουμε ισότιμα. Η ξεκάθαρη διαχείριση ωρών εργασίας και χρόνου, εξασφαλίζει εργασιακή ηρεμία, καλύτερη ψυχολογική κατάσταση, που οδηγεί σε αποτελεσματικότερη απόδοση. 5. Προσαρμογή και αυτοβελτίωση Ο ασφαλιστικός σύμβουλος πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών, επενδύοντας στη δική του ανάπτυξη δεξιοτήτων, επιδιώκοντας τη συνεχή αυτοβελτίωση, γνώση και αυτογνωσία με σύγχρονα μέσα και τεχνικές. Οι αλλαγές στις ανάγκες των πελατών και της αγοράς απαιτούν από τον ασφαλιστικό σύμβουλο ικανότητα διαχείρισης και προσαρμοστικότητα. Αυτό σημαίνει παρακολούθηση σύγχρονων τεχνολογιών και «εργαλείων», καθώς και τακτική επιμόρφωση έχοντας κίνητρα και δίψα για προσωπική ανάπτυξη. 6. Στρατηγικές Πωλήσεων και Επικοινωνία Η ανάπτυξη συναισθηματικής νοημοσύνης και ενσυναίσθησης είναι σημαντικά εργαλεία, που βοηθούν στη σύνδεση σας με τον πελάτη, τη βελτίωση της εξυπηρέτησης, της σχέσης, απαιτώντας όμως δραστηριότητες με συγκεκριμένο πλάνο. Η επιτυχία στο επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου δεν είναι αποτέλεσμα τύχης, αλλά επιλογών και συνεχούς προσπάθειας. Είναι απόφαση δημιουργίας, επισημαίνοντας στην καθημερινότητα του ασφαλιστικού σύμβουλου, την καθοριστική αξία μικρών αλλαγών που φέρνουν μεγάλα αποτελέσματα. 7. Δραστηριότητες και Δράση Η επιτυχία απαιτεί συντονισμένες ενέργειες. Από την καλή οργάνωση, διαχείριση πελατών και επαφών, μέχρι την ανάλυση της καθημερινής απόδοσης. Αναλύστε τα αριθμητικά αποτελέσματα σας, οι αριθμοί δείχνουν μόνο την αλήθεια. Έτσι ο ασφαλιστικός σύμβουλος ενθαρρύνεται να μην αφήνει τίποτα στην τύχη. Η διατήρηση αρχείων και η στατιστική αριθμητική παρακολούθηση των ημερησίων αποτελεσμάτων, βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση της επαγγελματικής πορείας, στη λήψη αποφάσεων, στην αξιολόγηση πράξεων και ενεργειών. Σήμερα σε αυτό βοηθούν τα σύγχρονα εργαλεία, συστήματα και πρακτικές. 8. Συναντήσεις και Δημιουργία Δικτύου Η διατήρηση ανοιχτής γραμμής επικοινωνίας με τους πελάτες είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης. Με τακτικά τηλεφωνήματα και προγραμματισμένες επισκέψεις, ο ασφαλιστικός σύμβουλος μπορεί να εντοπίζει νέες ανάγκες, να ενημερώνει για νέα προϊόντα, προσφέροντας συμβουλές που έχουν αξία για τον πελάτη την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Προλαβαίνει ακυρώσεις και δυσάρεστες εκπλήξεις. Η επικοινωνία ενισχύει την σχέση σας με τους Πελάτες προσθέτει αξία. Η διατήρηση σταθερής επαφής με τους ασφαλισμένους, είναι «το κλειδί» για να κρατάτε ζωντανό το ενδιαφέρον τους ενισχύοντας την ασφαλιστική σας σχέση. Οι προγραμματισμένες συναντήσεις δίνουν στον πελάτη την αίσθηση ότι τον φροντίζουν και ότι ο Ασφαλιστής είναι δίπλα του, υποστηρίζει τα συμβόλαια του, έτοιμος να καλύψει κάθε του ανάγκη. Άλλωστε αυτός είναι ο ρόλος του Ασφαλιστικού Συμβούλου ιδιαίτερα δε, σε σχέση με τις «απρόσωπες» Τράπεζες. 9. Συναισθηματική Πώληση και Αξιοποίηση Συστάσεων Η συναισθηματική προσέγγιση βοηθά τους πελάτες να νιώθουν ότι δεν είναι απλά ένα όνομα σε μια λίστα αλλά ότι κάποιος νοιάζεται, ενδιαφέρεται γι' αυτούς. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι ασφαλισμένοι σας θα «δώσουν» συστάσεις, φέρνοντας νέες ευκαιρίες αύξησης στο χαρτοφυλάκιο σας. Αυτό μεταφράζεται σε νέους πελάτες, διατήρηση των υφισταμένων και σίγουρα αύξηση του εισοδήματος. Το «γνωστό μυστικό», δηλαδή η προσωπική επαφή και η ειλικρίνεια στην επικοινωνία είναι που κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται άνετα, να σας εκτιμούν και να σας προτείνουν σε άλλους. Οι συστάσεις αποτελούσαν και αποτελούν μια μοναδική εξαιρετική ευκαιρία για νέες συνεργασίες, ο τρόπος είναι το «κρυφό χαρτί» κάθε ασφαλιστή για να αυξήσει το πελατολόγιό του. Έτσι δημιουργήθηκαν οι καριέρες διαχρονικά. Αξιοποιήστε λοιπόν τους πελάτες σας, «την περιουσία σας». 10. Διαχείριση Απορρίψεων, Αρνήσεων Οι απορρίψεις αποτελούν φυσικό κομμάτι του επαγγέλματος. Αντί να απογοητεύεται, ο ασφαλιστικός σύμβουλος θα πρέπει να ενθαρρύνεται να αντιμετωπίζει τις αρνητικές απαντήσεις ως ευκαιρίες για μάθηση και βελτίωση. Κάθε «όχι» μπορεί να δώσει μια πολύτιμη εμπειρία, να διδάξει κάτι νέο, ενισχύοντας τη στρατηγική σας για τις επόμενες προσεγγίσεις, για το πώς μπορεί ο Σύμβουλος να προσαρμοστεί, να προσέγγιση το μέλλον, τι να αλλάξει. Μετά το «όχι» ένα είναι σίγουρο ότι θα έλθει το «ναι». Μέσα από κάθε «όχι», μαθαίνουμε, αναλύουμε, προβληματιζόμαστε πώς μπορεί να γίνει καλύτερη η προσέγγιση την επόμενη φορά. Η αποδοχή της απόρριψης ως φυσικής διαδικασίας, βοηθάει στην διατήρηση της ψυχραιμία μας, διώχνεις αρνήσεις και παράγει αισιοδοξία. Συμπερασματικά Η καριέρα και η αύξηση του εισοδήματος, είναι αποτέλεσμα μιας ισορροπημένης στρατηγικής και επίλογων, που περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω απαιτώντας σύγχρονη προσαρμογή στις απαιτήσεις της αγοράς. Η επιτυχία στον ασφαλιστικό κλάδο απαιτεί μια ολιστική προσέγγιση, μέσα από τη διαδικασία της αυτοκριτικής, τα δυνατά και αδύνατα σημεία, τα προτερήματα και τα ελαττώματά του ατόμου, τις ικανότητές του. Με απλά συνειδητά βήματα και προσήλωση στους στόχους, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος μπορεί να δει σημαντική βελτίωση στα οικονομικά του, εξασφαλίζοντας μια επιτυχημένη καριέρα με σταθερές προοπτικές. Τα στατιστικά των καταθέσεων επιβεβαιώνουν ότι η Ελληνική αγορά διαθέτει οικονομικό δυναμικό, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί από τις Εταιρείες με αποφάσεις και ενέργειες, εξασφαλίζοντας σταθερή και μακροχρόνια ανάπτυξη στην ασφαλιστικό κλάδο. Αφήνοντας όλους τους άλλους κλάδους εκτός για ανάπτυξη εργασιών, να τονίσω ότι από τα 17,6 δις συνολικές δαπάνες Υγείας στην Ελλάδα, οι ιδιωτικές δαπάνες των πολιτών (από την τσέπη τους) είναι 5,9 δις!! και μόνο 720 εκατ. περίπου πληρώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες για αποζημιώσεις στα νοσηλευτικά ιδρύματα (ΕΛΣΤΑΤ 2022). Πεδίο δόξης λαμπρό. Και πληρώνουν οι πολίτες………και ανασφάλιστοι είναι….Αλλά………..! Ευχές για καλές πωλήσεις, Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Στέφανος Ψαράκης, 08/11/2024 - 15:49 Στέφανος Ψαράκης: Και…όμως «λεφτά» εξακολουθούν να υπάρχουν στις Τράπεζες. Αύξηση Καταθέσεων των Ελληνικών νοικοκυριών! Πέρασαν τα 40 δις. Ευκαιρία;; για πωλήσεις Ασφαλειών!
Στέφανος Ψαράκης, 24/10/2024 - 09:14 Στέφανος Ψαράκης: Υπάρχουν 36 δις για Πωλήσεις Ασφαλειών;;; Εισόδημα Ασφαλιστών 2023 F.T η P. Timer; Ρεκόρ «Τζόγου» Αξίας 36 δις στα «Τυχερά Παιχνίδια». Στα 500 εκ. η Διαφημιστική Δαπάνη!
Στέφανος Ψαράκης, 30/09/2024 - 10:24 Στέφανος Ψαράκης: Ασφάλιση Φυσικών Καταστροφών - Εξαγγελίες… μια νέα αρχή για όλους, Κράτος, Πολίτες, Ασφαλιστικές Εταιρείες, Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές. Επιχειρώντας μια ανάλυση …..του Πρωθυπουργού!
Στέφανος Ψαράκης, 12/03/2024 - 15:01 Στέφανος Ψαράκης: Ποτε είναι επιτυχημένος ο ρόλος του Manager Ασφαλιστών!
Στέφανος Ψαράκης: Η χρονιά…φεύγει…Όμως μπορεί να έλθει μια καλύτερη!! Χαμογελάστε, Μετρήστε, Αναλύστε, Εκτιμήστε και Πράξτε! Ένας ακόμη χρόνος πέρασε, φεύγει, άφησε γνώση, εμπειρία ,γεγονότα . Είναι μια ευκαιρία τις γιορτινές αυτές ημέρες για συναντήσεις, να χαρούμε... Στέφανος Ψαράκης, 21/12/2023 - 10:29
Στέφανος Ψαράκης: Φυσικές καταστροφές, Ασφάλιση Περιουσίας, το μέλλον, Πρόληψη, Διαχείριση, Συνέπειες, η Επόμενη μέρα της Ιδιωτικής Ασφάλισης Ψαρεύοντας στην θάλασσα του διαδικτύου πριν μερικές ημέρες, διάβασα την πρώτη εκτίμηση της ΕΑΕΕ για τις αποζημιώσεις της Ελληνικής Ασφαλιστικής... Στέφανος Ψαράκης, 22/11/2023 - 10:51
Στέφανος Ψαράκης: Οικογένεια μια σταθερή αξία - Ασφάλεια ΖΩΗΣ μια μοναδική πράξη ευθύνης και εξασφάλισης. Ασφαλιστικός Σύμβουλος, η λύση. Το λειτούργημα! Ψαρεύοντας στο διαδίκτυο, διάβασα τα αποτελέσματα της μεγάλης Κοινωνικής Έρευνας του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών, με αντικείμενο την οικογένεια στην... Στέφανος Ψαράκης, 31/10/2023 - 11:41
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ Σύμβουλος, Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον! Αθήνα, 10 Φεβρουαρίου 2023 Με χαρά, ανακοινώνουν οι εκδόσεις μας, ότι ο φίλος απ’ τα παλιά, Manager ασφαλιστών, Στέφανος Ψαράκης, θα... Στέφανος Ψαράκης, 24/05/2023 - 15:46
Ετήσιες αυξήσεις ασφαλίστρων Υγείας, Διατηρησιμότητα συμβολαίων; Tι κρύβουν; προσδοκίες; υποσχέσεις! Το τελευταίο χρονικό διάστημα πολύς λόγος, και όχι άδικα, γίνεται από μερίδα του κλαδικού τύπου, τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, σε... Στέφανος Ψαράκης, 19/05/2023 - 10:52
Στέφανος Ψαράκης: Πώς θα αυξήσει το εισόδημά του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής; Στο τεύχος του ΝΑΙ που κυκλοφορεί υπάρχουν 40 σελίδες θέμα "Πώς να ΑΥΞΗΣΕΤΕ το ΕΙΣΟΔΗΜΑ σας: Ιδέες και προτάσεις από... Στέφανος Ψαράκης, 27/04/2023 - 10:35