close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η αξία της μάρκας Allianz ανεβαίνει 17% ξεπερνώντας τα 15 δισ. δολάρια σε ένα χρόνο
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
21/10/2021 - 12:41
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αξία της μάρκας Allianz ανεβαίνει 17% ξεπερνώντας τα 15 δισ. δολάρια σε ένα χρόνο

Nextdeal newsroom, 21/10/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Allianz εξακολουθεί να είναι η πιο πολύτιμη ασφαλιστική μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με την κατάταξη Best Global Brands του 2021, που δημοσιεύτηκε από την κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία Interbrand, χθες. Μέσα στις κορυφαίες 100 παγκόσμιες μάρκες, η Allianz ανέβηκε πέντε θέσεις από το 2020 στο #34. Η αξία της μάρκας της Allianz αυξήθηκε κατά 2,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ σε ένα χρόνο φθάνοντας στα 15,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ, αύξηση 17%. Αυτή η αύξηση είναι η μεγαλύτερη από τότε που η Allianz μπήκε στην κατάταξη των 100 καλύτερων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων το 2007 με αξία μάρκας 4,0 δισ. δολάρια ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την Interbrand, η άνοδος της Allianz στην κατάταξη οφείλεται στις ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις και τις προοπτικές της, τα αυξημένα έσοδα και τη δύναμη της μάρκας. Επιπλέον, τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκε η επιρροή της μάρκας Allianz στις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών.

«Συγχαρητήρια σε όλους! Η μάρκα Allianz επιδεικνύει ισχυρή ανθεκτικότητα και απόδοση αξίας για τους ανθρώπους, τις εταιρείες και την ευρύτερη αγορά. Δουλέψαμε σκληρά για να εφαρμόσουμε τις κατευθυντήριες αρχές μας «Shape, Care, Deliver» στο brand και την εμπειρία του πελάτη», δήλωσε ο Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer του Ομίλου Allianz.

Για να αξιοποιήσει περαιτέρω τη δύναμη της μάρκας της, η Allianz έχει ενισχύσει την παγκόσμια συνοχή, ελκυστικότητα και μοναδικότητά της. Η προσέγγιση "OneAllianz" εφαρμόστηκε για να ενοποιήσει την παρουσία της μάρκας Allianz σε ένα λογότυπο, ένα μήνυμα και μια καμπάνια. Επιπλέον, η Allianz έχει βελτιώσει τις εμπειρίες των πελατών παγκοσμίως, ακούγοντας προσεκτικά την ανατροφοδότησή τους μέσω πολυάριθμων εργαλείων και καλύπτοντας τις ανεκπλήρωτες ανάγκες τους.

Η οκταετής παγκόσμια συνεργασία της Allianz με το Ολυμπιακό και το Παραολυμπιακό Κίνημα συνέβαλε επίσης στην υπογράμμιση του ρόλου της Allianz ως παγκόσμιου ασφαλιστή που υποστηρίζει το αθλητικό οικοσύστημα. Από την έναρξη της συνεργασίας τον Ιανουάριο του 2021, η συμπάθεια για το brand Allianz αυξήθηκε σημαντικά μεταξύ των ανθρώπων που γνωρίζουν τη συνεργασία.

«Είμαι πολύ περήφανος για το εκπληκτικό αποτέλεσμα της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εργαζόμενους της Allianz, τους διαμεσολαβητές και τους συνεργάτες μας. Ζουν πραγματικά τον σκοπό μας - «We secure your future» - και εργάζονται ακούραστα για να βελτιώσουν τα ταξίδια των πελατών της Allianz και να βρουν απλές λύσεις για να δώσουν στους πελάτες μας περισσότερη σιγουριά στην καθημερινή τους ζωή και στο μέλλον τους», δήλωσε ο Dr.Christian Deuringer, Επικεφαλής Global Brand & Marketing στο Allianz SE.

Η Interbrand πρωτοστάτησε στην έννοια της αποτίμησης της μάρκας το 1988. Ήταν η πρώτη εταιρεία που πιστοποίησε τη μεθοδολογία της ως ISO 10668 (προδιαγραφές για τη χρηματική αποτίμηση μίας μάρκας) και έπαιξε βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του ίδιου του προτύπου. Από το 2000, η κατάταξη και η έκθεση Best Global Brands δημοσιεύεται κάθε χρόνο και είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες βαθμολογίες στη διαχείριση των brands.

Για την πλήρη κατάταξη των κορυφαίων 100 brands στον κόσμο, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-global-brands/ και για την αναφορά με ολοκληρωμένη ανάλυση, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-brands/.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπόσχεση της μάρκας Allianz και τις βασικές αρχές, επισκεφθείτε το About Confidence (allianz.com).

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Όμιλος Allianz
  • Allianz
  • επωνυμία
  • ασφαλιστική μάρκα
  • αξία μάρκας
  • Interbrand

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αποκλειστικό: O όμιλος ALLIANZ στην Γερμανία εξαγόρασε την ισπανική GT Motive, επιπτώσεις και στην Ελλάδα και τον κόσμο!
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 30/9/2021

    Αποκλειστικό: O όμιλος ALLIANZ στην Γερμανία εξαγόρασε την ισπανική GT Motive, επιπτώσεις και στην Ελλάδα και τον κόσμο!

  • 9ο Allianz Motor Day: Η επισκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο ακριβή σε σχέση με τα συμβατικά!
    Nextdeal newsroom, 23/9/2021

    9ο Allianz Motor Day: Η επισκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο ακριβή σε σχέση με τα συμβατικά!

  • 9ο Allianz Motor Day: Αναμνήσεις από το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτου

    9ο Allianz Motor Day: Αναμνήσεις από το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτου

    Είναι εντυπωσιακό το πόσα κρύβει το μέλλον για την ανθρωπότητα, πόσα μπορεί να καταφέρει o άνθρωπος και πόσα δεν θα...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 23/09/2021 - 12:16 23/9/2021
  • Εκτόξευση κερδών από τον Όμιλο Allianz

    Εκτόξευση κερδών από τον Όμιλο Allianz

    Με μεγαλύτερη των εκτιμήσεων αύξηση των κερδών της, κατά 45,6%, ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο του έτους η Allianz. Ειδικότερα, τα καθαρά...
    Nextdeal newsroom, 09/08/2021 - 09:25 9/8/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η GP Ασφαλιστική μεγαλώνει και υποδέχεται νέα στελέχη
15:51 Η GP Ασφαλιστική μεγαλώνει και υποδέχεται νέα στελέχη
  • 15:49 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης: Η Eurohoops Academy υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα ξεχωριστό Opening Festival!
  • 15:12 Η Marsh McLennan μετονομάζεται σε Marsh και δημιουργεί νέα μονάδα Business and Client Services
  • 14:53 Προς μείωση εισφορών στο Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων
  • 14:38 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Italy as never before» για περισσότερους από 80 συνεργάτες της Εταιρίας - Ένα απολαυστικό ταξίδι επιβράβευσης στην Βόρεια Ιταλία
  • 14:35 Από το Sick Care στην Health Intelligence: Το μήνυμα του Δημήτρη Μουλαβασίλη στο GITEX GLOBAL 2025
  • 14:13 Απίστευτη ανακοίνωση της 2ης ΥΠΕ προς υγειονομικούς: Μην μιλάτε σε δημοσιογράφους αν δεν το γνωρίζουμε
  • 13:54 Πληρωμή τελών κυκλοφορίας 2026: Πότε αναρτώνται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ - Οι τρόποι πληρωμής
  • 13:52 Αναταράξεις στο εμπόριο πρώτων υλών — Πώς οι εταιρείες μπορούν να θωρακιστούν απέναντι στους νέους κινδύνους
  • 13:46 Εγκαινιάστηκε το νέο Πανεπιστημιακό Ογκολογικό Κέντρο «Αθηνά Ιωάν. Μαρτίνου» στο «Αττικόν»
  • 13:38 Επίτιμος Διδάκτορας του Τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, ο Πρόεδρος του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, Δρ. Γεώργιος Β. Αποστολόπουλος
  • 13:29 Στα Μελίσσια ο Κυριάκος Μητσοτάκης το ερχόμενο Σάββατο
  • 13:23 Χρηματιστήριο: Στα όρια των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών με πτώση 2,44%
  • 13:20 Άγιος Λογγίνος: Ο Ρωμαίος Εκατόνταρχος που έγινε Άγιος και Μάρτυρας
  • 13:13 «EverydayInvest» από την Eurobank - Κάθε καθημερινή συναλλαγή, ευκαιρία για επένδυση
  • 13:05 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Πέντε αλήθειες για το νέο εργασιακό νομοσχέδιο - Περισσότερες και καλύτερες θέσεις στην αγορά εργασίας
  • 12:55 Η Universal Life σε μια νέα εποχή: Με ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και υπόσχεση στους πελάτες της
  • 12:45 H «Ευρωπαϊκή Ασπίδα Δημοκρατίας» και οι στοχευμένες κινήσεις της Ελλάδας
  • 10:15 Οι τράπεζες προκαλούν ντόμινο εξελίξεων στην ασφαλιστική αγορά
  • 09:45 2.400 μόνιμες θέσεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - Ειδικότητες, κατανομή
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  2. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  3. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  4. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  5. 15/10 Τι σηματοδοτεί η εξαγορά της Eurolife Ζωής από την Eurobank, στο NextDeal που κυκλοφορεί σε ηλεκτρονική μορφή
  6. 10/10 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  7. 15/10 Αντίστροφη μέτρηση για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας στις ασφαλιστικές: κυρώσεις από τον Νοέμβριο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube