close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η αξία της μάρκας Allianz ανεβαίνει 17% ξεπερνώντας τα 15 δισ. δολάρια σε ένα χρόνο
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
21/10/2021 - 12:41
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αξία της μάρκας Allianz ανεβαίνει 17% ξεπερνώντας τα 15 δισ. δολάρια σε ένα χρόνο

Nextdeal newsroom, 21/10/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Allianz εξακολουθεί να είναι η πιο πολύτιμη ασφαλιστική μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με την κατάταξη Best Global Brands του 2021, που δημοσιεύτηκε από την κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία Interbrand, χθες. Μέσα στις κορυφαίες 100 παγκόσμιες μάρκες, η Allianz ανέβηκε πέντε θέσεις από το 2020 στο #34. Η αξία της μάρκας της Allianz αυξήθηκε κατά 2,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ σε ένα χρόνο φθάνοντας στα 15,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ, αύξηση 17%. Αυτή η αύξηση είναι η μεγαλύτερη από τότε που η Allianz μπήκε στην κατάταξη των 100 καλύτερων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων το 2007 με αξία μάρκας 4,0 δισ. δολάρια ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την Interbrand, η άνοδος της Allianz στην κατάταξη οφείλεται στις ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις και τις προοπτικές της, τα αυξημένα έσοδα και τη δύναμη της μάρκας. Επιπλέον, τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκε η επιρροή της μάρκας Allianz στις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών.

«Συγχαρητήρια σε όλους! Η μάρκα Allianz επιδεικνύει ισχυρή ανθεκτικότητα και απόδοση αξίας για τους ανθρώπους, τις εταιρείες και την ευρύτερη αγορά. Δουλέψαμε σκληρά για να εφαρμόσουμε τις κατευθυντήριες αρχές μας «Shape, Care, Deliver» στο brand και την εμπειρία του πελάτη», δήλωσε ο Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer του Ομίλου Allianz.

Για να αξιοποιήσει περαιτέρω τη δύναμη της μάρκας της, η Allianz έχει ενισχύσει την παγκόσμια συνοχή, ελκυστικότητα και μοναδικότητά της. Η προσέγγιση "OneAllianz" εφαρμόστηκε για να ενοποιήσει την παρουσία της μάρκας Allianz σε ένα λογότυπο, ένα μήνυμα και μια καμπάνια. Επιπλέον, η Allianz έχει βελτιώσει τις εμπειρίες των πελατών παγκοσμίως, ακούγοντας προσεκτικά την ανατροφοδότησή τους μέσω πολυάριθμων εργαλείων και καλύπτοντας τις ανεκπλήρωτες ανάγκες τους.

Η οκταετής παγκόσμια συνεργασία της Allianz με το Ολυμπιακό και το Παραολυμπιακό Κίνημα συνέβαλε επίσης στην υπογράμμιση του ρόλου της Allianz ως παγκόσμιου ασφαλιστή που υποστηρίζει το αθλητικό οικοσύστημα. Από την έναρξη της συνεργασίας τον Ιανουάριο του 2021, η συμπάθεια για το brand Allianz αυξήθηκε σημαντικά μεταξύ των ανθρώπων που γνωρίζουν τη συνεργασία.

«Είμαι πολύ περήφανος για το εκπληκτικό αποτέλεσμα της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εργαζόμενους της Allianz, τους διαμεσολαβητές και τους συνεργάτες μας. Ζουν πραγματικά τον σκοπό μας - «We secure your future» - και εργάζονται ακούραστα για να βελτιώσουν τα ταξίδια των πελατών της Allianz και να βρουν απλές λύσεις για να δώσουν στους πελάτες μας περισσότερη σιγουριά στην καθημερινή τους ζωή και στο μέλλον τους», δήλωσε ο Dr.Christian Deuringer, Επικεφαλής Global Brand & Marketing στο Allianz SE.

Η Interbrand πρωτοστάτησε στην έννοια της αποτίμησης της μάρκας το 1988. Ήταν η πρώτη εταιρεία που πιστοποίησε τη μεθοδολογία της ως ISO 10668 (προδιαγραφές για τη χρηματική αποτίμηση μίας μάρκας) και έπαιξε βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του ίδιου του προτύπου. Από το 2000, η κατάταξη και η έκθεση Best Global Brands δημοσιεύεται κάθε χρόνο και είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες βαθμολογίες στη διαχείριση των brands.

Για την πλήρη κατάταξη των κορυφαίων 100 brands στον κόσμο, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-global-brands/ και για την αναφορά με ολοκληρωμένη ανάλυση, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-brands/.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπόσχεση της μάρκας Allianz και τις βασικές αρχές, επισκεφθείτε το About Confidence (allianz.com).

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Όμιλος Allianz
  • Allianz
  • επωνυμία
  • ασφαλιστική μάρκα
  • αξία μάρκας
  • Interbrand

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αποκλειστικό: O όμιλος ALLIANZ στην Γερμανία εξαγόρασε την ισπανική GT Motive, επιπτώσεις και στην Ελλάδα και τον κόσμο!
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 30/9/2021

    Αποκλειστικό: O όμιλος ALLIANZ στην Γερμανία εξαγόρασε την ισπανική GT Motive, επιπτώσεις και στην Ελλάδα και τον κόσμο!

  • 9ο Allianz Motor Day: Η επισκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο ακριβή σε σχέση με τα συμβατικά!
    Nextdeal newsroom, 23/9/2021

    9ο Allianz Motor Day: Η επισκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο ακριβή σε σχέση με τα συμβατικά!

  • 9ο Allianz Motor Day: Αναμνήσεις από το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτου

    9ο Allianz Motor Day: Αναμνήσεις από το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτου

    Είναι εντυπωσιακό το πόσα κρύβει το μέλλον για την ανθρωπότητα, πόσα μπορεί να καταφέρει o άνθρωπος και πόσα δεν θα...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 23/09/2021 - 12:16 23/9/2021
  • Εκτόξευση κερδών από τον Όμιλο Allianz

    Εκτόξευση κερδών από τον Όμιλο Allianz

    Με μεγαλύτερη των εκτιμήσεων αύξηση των κερδών της, κατά 45,6%, ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο του έτους η Allianz. Ειδικότερα, τα καθαρά...
    Nextdeal newsroom, 09/08/2021 - 09:25 9/8/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
00:09 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  • 21:56 Εγκαινιάστηκε το πρώτο κατάστημα «νεας εμπειρίας» CrediaBank στη Σκουφά
  • 15:32 Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις κυβερνοεπιθεσεις στην Ευρώπη η Howden
  • 15:19 Εκπαιδευτικό Συνέδριο ΕΣΑΠΕ-GAMA Global Hellas-Cyprus "The new era of Leadership"
  • 14:54 ΕΟΦ: Αμετάβλητες παραμένουν οι συστάσεις για χρήση παρακεταμόλης στην εγκυμοσύνη!
  • 14:51 Με την υποστήριξη της Πειραιώς, η συναυλία της σοπράνο Asmik Grigorian στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
  • 14:45 Συστάσεις εμβολιασμού σε ασθενείς με νεοπλασίες από τη Θεραπευτική Κλινική - Νοσοκομείο Αλεξάνδρα
  • 14:30 Η DAT αποκτά το 65% της High-Mobility
  • 14:10 Με μεγάλα όνειρα για την Big Team ομάδα της Allianz ξεκινούν συναντήσεις σε όλη την Ελλάδα αρχίζοντας από Θεσ/νικη
  • 13:40 Eurolife FFH: 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στη Βόρεια Ελλάδα
  • 13:38 Προσεχώς FALCON: Καινοτόμα εργαλεία για μια Ευρώπη με λιγότερη διαφθορά και περισσότερη διαφάνεια
  • 12:54 Δυναμική παρουσία της Interamerican στα BITE Awards με Χρυσή και Ασημένια διάκριση
  • 12:36 Όνειρα Εφήμερα και «Αυστηρώς Ακατάλληλα» στα Χρόνια της Αθωότητας...
  • 12:04 NN Hellas & Ινστιτούτο Prolepsis συνεχίζουν τη συνεργασία τους για την προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιού και οικογένειας στην Ελλάδα, με το «Νοιάζομαι για το παιδί μου»
  • 11:57 Πολιτιστικός Περίπατος από την Ακαδημία Πλάτωνος στην Ακρόπολη
  • 11:02 Σε ποιο βαθμό μπορεί η Ουκρανία να εμπιστευτεί τα λεγόμενα Τραμπ;
  • 10:55 Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
  • 10:25 Έκθεση «ΗΛΙΟΣ» της Η.ΔΙ.Κ.Α. για τις συντάξεις Ιουλίου 2025 - Μέση δαπάνη κύριας σύνταξης στα 844,22 ευρώ
  • 10:00 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  • 09:50 Μιλώντας για conduct risk και στην περίμετρο των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών που ασκούν ως δευτερεύουσα δραστηριότητα την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, ώστε…κανείς να μην μένει πίσω
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  2. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  3. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  4. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  5. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  6. 23/9 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  7. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube