close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η αξία της μάρκας Allianz ανεβαίνει 17% ξεπερνώντας τα 15 δισ. δολάρια σε ένα χρόνο
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
21/10/2021 - 12:41
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η αξία της μάρκας Allianz ανεβαίνει 17% ξεπερνώντας τα 15 δισ. δολάρια σε ένα χρόνο

Nextdeal newsroom, 21/10/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Allianz εξακολουθεί να είναι η πιο πολύτιμη ασφαλιστική μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με την κατάταξη Best Global Brands του 2021, που δημοσιεύτηκε από την κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία Interbrand, χθες. Μέσα στις κορυφαίες 100 παγκόσμιες μάρκες, η Allianz ανέβηκε πέντε θέσεις από το 2020 στο #34. Η αξία της μάρκας της Allianz αυξήθηκε κατά 2,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ σε ένα χρόνο φθάνοντας στα 15,2 δισ. δολάρια ΗΠΑ, αύξηση 17%. Αυτή η αύξηση είναι η μεγαλύτερη από τότε που η Allianz μπήκε στην κατάταξη των 100 καλύτερων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων το 2007 με αξία μάρκας 4,0 δισ. δολάρια ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την Interbrand, η άνοδος της Allianz στην κατάταξη οφείλεται στις ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις και τις προοπτικές της, τα αυξημένα έσοδα και τη δύναμη της μάρκας. Επιπλέον, τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκε η επιρροή της μάρκας Allianz στις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών.

«Συγχαρητήρια σε όλους! Η μάρκα Allianz επιδεικνύει ισχυρή ανθεκτικότητα και απόδοση αξίας για τους ανθρώπους, τις εταιρείες και την ευρύτερη αγορά. Δουλέψαμε σκληρά για να εφαρμόσουμε τις κατευθυντήριες αρχές μας «Shape, Care, Deliver» στο brand και την εμπειρία του πελάτη», δήλωσε ο Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer του Ομίλου Allianz.

Για να αξιοποιήσει περαιτέρω τη δύναμη της μάρκας της, η Allianz έχει ενισχύσει την παγκόσμια συνοχή, ελκυστικότητα και μοναδικότητά της. Η προσέγγιση "OneAllianz" εφαρμόστηκε για να ενοποιήσει την παρουσία της μάρκας Allianz σε ένα λογότυπο, ένα μήνυμα και μια καμπάνια. Επιπλέον, η Allianz έχει βελτιώσει τις εμπειρίες των πελατών παγκοσμίως, ακούγοντας προσεκτικά την ανατροφοδότησή τους μέσω πολυάριθμων εργαλείων και καλύπτοντας τις ανεκπλήρωτες ανάγκες τους.

Η οκταετής παγκόσμια συνεργασία της Allianz με το Ολυμπιακό και το Παραολυμπιακό Κίνημα συνέβαλε επίσης στην υπογράμμιση του ρόλου της Allianz ως παγκόσμιου ασφαλιστή που υποστηρίζει το αθλητικό οικοσύστημα. Από την έναρξη της συνεργασίας τον Ιανουάριο του 2021, η συμπάθεια για το brand Allianz αυξήθηκε σημαντικά μεταξύ των ανθρώπων που γνωρίζουν τη συνεργασία.

«Είμαι πολύ περήφανος για το εκπληκτικό αποτέλεσμα της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εργαζόμενους της Allianz, τους διαμεσολαβητές και τους συνεργάτες μας. Ζουν πραγματικά τον σκοπό μας - «We secure your future» - και εργάζονται ακούραστα για να βελτιώσουν τα ταξίδια των πελατών της Allianz και να βρουν απλές λύσεις για να δώσουν στους πελάτες μας περισσότερη σιγουριά στην καθημερινή τους ζωή και στο μέλλον τους», δήλωσε ο Dr.Christian Deuringer, Επικεφαλής Global Brand & Marketing στο Allianz SE.

Η Interbrand πρωτοστάτησε στην έννοια της αποτίμησης της μάρκας το 1988. Ήταν η πρώτη εταιρεία που πιστοποίησε τη μεθοδολογία της ως ISO 10668 (προδιαγραφές για τη χρηματική αποτίμηση μίας μάρκας) και έπαιξε βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του ίδιου του προτύπου. Από το 2000, η κατάταξη και η έκθεση Best Global Brands δημοσιεύεται κάθε χρόνο και είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες βαθμολογίες στη διαχείριση των brands.

Για την πλήρη κατάταξη των κορυφαίων 100 brands στον κόσμο, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-global-brands/ και για την αναφορά με ολοκληρωμένη ανάλυση, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-brands/.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπόσχεση της μάρκας Allianz και τις βασικές αρχές, επισκεφθείτε το About Confidence (allianz.com).

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Όμιλος Allianz
  • Allianz
  • επωνυμία
  • ασφαλιστική μάρκα
  • αξία μάρκας
  • Interbrand

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αποκλειστικό: O όμιλος ALLIANZ στην Γερμανία εξαγόρασε την ισπανική GT Motive, επιπτώσεις και στην Ελλάδα και τον κόσμο!
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 30/9/2021

    Αποκλειστικό: O όμιλος ALLIANZ στην Γερμανία εξαγόρασε την ισπανική GT Motive, επιπτώσεις και στην Ελλάδα και τον κόσμο!

  • 9ο Allianz Motor Day: Η επισκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο ακριβή σε σχέση με τα συμβατικά!
    Nextdeal newsroom, 23/9/2021

    9ο Allianz Motor Day: Η επισκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πιο ακριβή σε σχέση με τα συμβατικά!

  • 9ο Allianz Motor Day: Αναμνήσεις από το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτου

    9ο Allianz Motor Day: Αναμνήσεις από το μέλλον της ασφάλισης αυτοκινήτου

    Είναι εντυπωσιακό το πόσα κρύβει το μέλλον για την ανθρωπότητα, πόσα μπορεί να καταφέρει o άνθρωπος και πόσα δεν θα...
    Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 23/09/2021 - 12:16 23/9/2021
  • Εκτόξευση κερδών από τον Όμιλο Allianz

    Εκτόξευση κερδών από τον Όμιλο Allianz

    Με μεγαλύτερη των εκτιμήσεων αύξηση των κερδών της, κατά 45,6%, ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο του έτους η Allianz. Ειδικότερα, τα καθαρά...
    Nextdeal newsroom, 09/08/2021 - 09:25 9/8/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες
16:09 Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες
  • 15:45 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  • 15:30 Η αεροπορική διασυνδεσιμότητα στην Ευρώπη και η συμβολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στην ελληνική οικονομία - 35ο Ετήσιο Συνέδριο & Γενική Συνέλευση του ACI EUROPE
  • 14:42 Σπύρος Καπράλος: Τι βάση έχουν τα σενάρια ανατροπής του Χαμενεΐ εκ των έσω; Μια ψύχραιμη αποτύπωση της πραγματικότητας
  • 14:19 Μακροζωία και Εργασία: Αναδιαμορφώνοντας το Ασφαλιστικό και τις Πολιτικές Υγείας
  • 14:00 Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι»
  • 13:00 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  • 12:49 SOS από τον ΕΟΠΥΥ: Εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) για “επιστροφή χρημάτων”!
  • 12:38 ΕΥ: Πώς επενδύουν οι Ευρωπαίοι millennials, Gen Xers και babyboomers
  • 12:12 Νέα Partner η Δέσποινα Παπαχρυσάνθου στον τομέα Transformation & Operations της KPMG
  • 12:06 Nexi Ελλάδος: Η Κάτια Σταθάκη νέα επικεφαλής
  • 11:35 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα
  • 11:05 Παρουσίαση του βιβλίου «Παχυσαρκία» της Δρος Γιούλης Αργυρακοπούλου! (βίντεο)
  • 10:39 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για υποβολή στοιχείων (Call for evidence) σχετικά με πρωτοβουλία για έκδοση Σύστασης για την θέσπιση Λογαριασμών Αποταμίευσης και Επενδύσεων
  • 09:19 Νοσοκομεία και ασφαλιστικά ταμεία οι μεγαλύτεροι «μπαταχτσήδες» του Δημοσίου
  • 09:14 Αντίστροφη μέτρηση ή «μπλόφα» (;) ο …κουρασμένος και ο …πικραμένος, η «μάχη» της Προανακριτικής, ανεβάζουν τον πήχη για τις τράπεζες, η… ευκαιρία για το ευρώ και η «απάντηση» Σαββίδη
  • 09:00 Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!
  • 16:10 Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
  • 15:55 IOBE: Παρουσίαση έργου για την Κλιματική Αλλαγή και την Ελληνική Οικονομία
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 13/6 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube