Γιώργος Μούζος, 15/12/2017 - 15:08 facebook twitter linkedin Ασφαλίστε τα παιδιά σας! Γιώργος Μούζος, 15/12/2017 facebook twitter linkedin Πέρα από την ασφάλιση υγείας που πρέπει κάθε γονιός να έχει για το παιδί του, επιβάλλεται να θωρακίζει την προστασία του και κατά τη μεταφορά του με το αυτοκίνητο. Και πως θα γίνει αυτό; Σαφώς και με την χρήση ενός κατάλληλου παιδικού καθίσματος! Τα Χριστούγεννα είναι πλέον μια ανάσα κοντά μας και οι περισσότεροι θα πάρουν τις οικογένειες τους και θα κατευθυνθούν προς αγαπημένους προορισμούς. Πέρα όμως από την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου σας και την ασφάλεια του οχήματός σας που θα πρέπει να έχετε σε ισχύ, θα πρέπει να φροντίσετε να μεταφέρετε και με ασφάλεια τους επιβάτες σας. Μια ιδιαίτερα ευαίσθητη ομάδα επιβατών είναι και τα παιδιά και ιδιαίτερα αν είναι μικρής ηλικίας. Δυστυχώς όπως επιβεβαιώνουν και οι στυγνοί αριθμοί, τα τροχαία ατυχήματα για παιδιά από 1 έως και 14 ετών αποτελούν την Νο1 αιτία θανάτου, καθώς και το σοβαρότερο αίτιο τραυματισμού, με τους περισσότερους να εντοπίζονται στον αυχένα. Κι αυτό γιατί όπως αποτυπώνουν και ιατρικές μελέτες το 25% της μάζας του σώματος ενός νηπίου είναι συγκεντρωμένη στο κεφάλι, εν αντιθέσει με το 6% που είναι στους ενήλικές. Κάτι που σημαίνει ότι ο αυχένας ενός παιδιού δεν είναι τρομερά ανθεκτικός σε βίαιες μετατοπίσεις του. Όλα τα παραπάνω μπορούν να αποφευχθούν με τη χρήση ενός σωστό παιδικού καθίσματος. Επιλέξτε το κάθισμα που ταιριάζει στο παιδί σας! Αναμφίβολα η επιλογή του καθίσματος δεν είναι κάτι εύκολο και θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε με την δέουσα σοβαρότητα και θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι η επιλογή του καθίσματος πρέπει να γίνεται σύμφωνα με το ύψος και το βάρους του παιδιού, μιας και υπάρχουν διαφορετικοί τύποι ανάλογα με τους παραπάνω παράγοντες. Είναι σημαντικό λοιπόν να έχετε υπόψη σας, ότι μέχρι την ηλικία των 12 ετών το παιδικό κάθισμα αυτοκινήτου είναι απαραίτητο, διότι επωμίζεται την ευθύνη της απορρόφησης της έντασης σε ενδεχόμενο πρόσκρουσης, ενώ συγχρόνως συγκρατεί το παιδί με ασφάλεια στη θέση του. Δυο κατηγορίες καθισμάτων Ανάλογα με το πώς εφαρμόζονται τα παιδικά καθίσματα στο αυτοκίνητο, χωρίζονται και σε δυο κατηγορίες. Τα «παραδοσιακά» κάνουν χρήση της ζώνης ασφαλείας, ενώ τα πιο σύγχρονα δένουν στις βάσεις ISOFIX, που διαθέτουν τα περισσότερα αυτοκίνητα από το 2006 και μετά. Αυτές είναι ατσάλινες θηλιές προσαρμοσμένες σε μια μπάρα που βρίσκεται ανάμεσα στη βάση και την πλάτη του πίσω καθίσματος, ενώ είναι δεμένη πάνω στο σασί του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα τύπου ISOFIX προσαρμόζονται τρομερά εύκολα, (απαιτούνται μόλις δυο κλικ για να κουμπώσουν στις βάσεις) και προσφέρουν τρομερή ασφάλεια, μιας και είναι πιο σταθερά, μιας και αποκλείεται ο γονιός να το τοποθετήσει λάθος, εν αντιθέσει με αυτά που θέλουν τη ζώνη ασφαλείας για να δέσουν, όπου έρευνες έχουν δείξει πως το 80% των παιδικών καθισμάτων που δένουν με τη ζώνη ασφάλειας, έχουν τοποθετηθεί με λανθασμένο τρόπο. Καθίσματα που κοιτάζουν προς τα πίσω Στην αγορά υπάρχουν παιδικά καθίσματα που βλέπουν προς τα πίσω, ενώ είναι διαθέσιμα κι αυτά που αρχικά τοποθετούνται με το να βλέπουν προς τα πίσω, αλλά παρέχουν τη δυνατότητα να μετατραπούν και βλέπουν και προς τα εμπρός για μεγαλύτερες ηλικίες. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία το παιδικό κάθισμα πρέπει να είναι τοποθετημένο ανάποδα από την κίνηση του οχήματος για τον πρώτο χρόνο ζωής του παιδιού κι αυτό γιατί έτσι προστατεύεται καλύτερα ο αυχένας, το κρανίο και η σπονδυλική στήλη του παιδιού. Τα καθίσματα τα οποία μπορούν να μετατραπούν σε «εμπρός και πίσω» και να χρησιμοποιηθούν για παιδιά, μέχρι 3 ετών. Δεν έχουν φέρουν χειρολαβές, ούτε υποδοχή βάσης και δένουν σε πέντε σημεία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 14/08/2025 - 08:49 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58 Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών Ο εξελισσόμενος σχεδιασμός μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα φέρνει νέες προκλήσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά και ευκαιρίες για καινοτόμα προϊόντα... Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26
Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές! Οι ακραίες θερμοκρασίες στο εσωτερικό των οχημάτων εγκυμονούν κινδύνους για οδηγούς και επιβάτες. Ακολουθούν χρήσιμες συμβουλές πρόληψης για το πώς... Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55
Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για... Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια; Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν... Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00