Λάουρα Σταυρίδου, 5/9/2025 - 09:52 facebook twitter linkedin Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Λάουρα Σταυρίδου, 5/9/2025 facebook twitter linkedin Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά με υψηλή ακρίβεια και βαθιά γνώση. Ας δούμε λοιπόν έναν ιδιαίτερο λόγο για να προχωρήσει σε Ασφάλιση ένας δυνητικός πελάτης: Η στατιστική στρέβλωση που καθορίζει τον κίνδυνο. Παραδοσιακά οι Ασφαλίσιμοι κίνδυνοι χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες, αλλά σήμερα ας δούμε τις δυο πιο σημαντικές: Υψηλής συχνότητας αλλά χαμηλής ζημιάς: Αυτού του τύπου οι κίνδυνοι αναφέρονται σε περιστατικά τα οποία μπορεί να συμβαίνουν πολύ συχνά, αλλά η ζημιά που προκαλούν τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε οικονομικό, είναι μικρή. Για παράδειγμα η αφαίρεση αμυγδαλών, τα κρεατάκια ή μια σκωληκοειδίτιδα που θα καλύψει ένα πρόγραμμα υγείας, ή η θραύση τζαμιών σε ένα συμβόλαιο αυτοκινήτου. Χαμηλής συχνότητας και υψηλής ζημιάς: Αυτά είναι περιστατικά που συμβαίνουν σπάνια, αλλά όταν συμβούν προκαλούν μεγάλη ζημιά, σε προσωπικό ή υλικό επίπεδο. Τέτοια περιστατικά είναι για παράδειγμα ένας μεγάλος σεισμός ή μια σπάνια ασθένεια. Τελευταίως όμως υπάρχουν περιστατικά που ουσιαστικά αποτελούν στατιστική στρέβλωση και δημιουργούν μια νέα κατηγορία: Υψηλής συχνότητας και Υψηλής ζημιάς. Όσο και να ακούγεται παράξενο, αυτή η κατηγορία αναπτύχθηκε ραγδαία τα τελευταία χρόνια φιλοξενώντας δυο κινδύνους. Ο πρώτος είναι οι κυβερνοεπιθέσεις. Ο δεύτερος κίνδυνος είναι οι φυσικές καταστροφές, λόγω της κλιματικής κρίσης. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, αυτή είναι μια κατηγορία κινδύνων που είναι δύσκολο να τους διαχειριστεί οποιαδήποτε Ασφαλιστική εταιρία. Είναι δύσκολη η τιμολόγηση, δύσκολο να διατηρεί τα απαραίτητα αποθεματικά και δύσκολο να γίνει underwriting. Φανταστείτε όμως, πως αν είναι δύσκολο για τον Ασφαλιστικό κλάδο να διαχειριστεί τέτοιους κινδύνους, πόσο δυσκολότερο είναι για έναν ιδιώτη, για μια οικογένεια ή μια επιχείρηση να αντιμετωπίσει επιτυχημένα τέτοιους κινδύνους. Το ότι μπορεί σε μια επιχείρηση να συμβούν ζημιές λόγω κλιματικής κρίσης, δεν σημαίνει ότι δεν θα πέσει θύμα κυβερνοεπίθεσης, ή δεν θα της ξανασυμβούν ζημιές λόγω καιρού. Συνεπώς η ερώτηση προς κάθε πελάτη είναι η εξής: «Οι κίνδυνοι Υψηλής Συχνότητας και Υψηλής Ζημιάς, φέρνουν σε κρίση την οικονομική μονάδα που θα πλήξουν. Υπάρχει κάποιο σχέδιο αντιμετώπισης τους, ή να μιλήσουμε για Ασφάλιση;» Είναι η γνώμη μου πως ο καλά πληροφορημένος πελάτης είναι σταθερός και αφοσιωμένος πελάτης. Εξηγήστε τις εναλλακτικές που έχει σε περίπτωση υψηλού κινδύνου με υψηλή συχνότητα και θα δείτε πως η Ασφάλιση είναι η προτιμότερη και πιο οικονομική λύση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18