close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τον σύμβουλο πωλήσεων;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
22/11/2021 - 08:28
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι προσδοκούν οι πελάτες από τον σύμβουλο πωλήσεων;

Δημήτρης Μπάτρης, 22/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζουμε, η σχέση μεταξύ πελάτη και συμβούλου πωλήσεων είναι "ζωντανή" και σε συνδυασμό με το προϊόν ή την υπηρεσία που έχει αποκτήσει ο πελάτης, συμπεριλαμβάνονται χαρακτηριστικά ανθρώπινων σχέσεων σε μορφή εμπορικής συναλλαγής. Τυγχάνει ανάγκης τακτικής επικοινωνίας, προκειμένου να αναπτυχθεί διαρκής και μακρόβια σχέση αμοιβαίου οφέλους. Τι αναζητά όμως ο πελάτης σε αυτήν την ζωντανή σχέση;

1.       Αξιοπιστία

Η φερεγγυότητα είναι ένα από τα βασικά οφέλη που επιζητούν οι πελάτες και αποτελεί σημείο εκκίνησης κάθε σχέσης. Οι υποσχέσεις πρέπει να τηρούνται με ειλικρινή πληροφόρηση και τίμια επικοινωνία. Δεν αρκεί η αναφορά στα πλεονεκτήματα του προϊόντος και παράλειψη αναφοράς των μειονεκτημάτων.  
Η «αξιοπιστία φτιάχνει τη φήμη και κρατάει ψηλά το όνομα του πωλητή στο μέλλον». Θα εντυπωσιαστεί αν προκύψει πρόβλημα για το οποίο  εσείς δεν έχετε επί του παρόντος τη λύση λόγω έλλειψης προϊόντος και του το επικοινωνήσετε.

 

2.       Εμπιστοσύνη

Όταν ο πελάτης αποκτά κάποιο προϊόν για τη λύση ενός προβλήματός του, αισθάνεται ότι πρέπει να υπάρχει κάποιο επίπεδο αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τον πωλητή. Ο πελάτης μπορεί να θεωρεί δεδομένο ότι ο σύμβουλος πωλήσεων και η εταιρεία του σέβονται το απόρρητο των πληροφοριών όπως τον διαβεβαιώνουμε ή των πληροφορούμε εγγράφως μέσω εντύπων. Σήμερα αυτό καλύπτεται από τη νομοθεσία. Η εμπιστοσύνη είναι «η καρδιά του πωλητή», θέλει μεγάλη προσοχή διότι δύσκολα την αποκτάς και εύκολα την χάνεις. Οι σωστές ερωτήσεις προς τον πελάτη ώστε μαζί να ανακαλύψετε την ανάγκη του, κερδίζουν την εμπιστοσύνη του. Ο πελάτης σύντομα θα σας υποβάλει στο τεστ της αλήθειας και θα διαπιστώσει κατά πόσο αξίζετε την εμπιστοσύνη που σας δείχνει.


3.       Προσβασιμότητα

Ο πελάτης θέλει να μπορεί να επικοινωνεί με τον πωλητή σε οποιαδήποτε λογική ώρα, χρησιμοποιώντας μέρος των σύγχρονων μέσων επικοινωνίας και όχι μόνο το κινητό του.
Από το πρώτο ραντεβού καθορίζουμε τα μέσα επικοινωνίας που μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα τηρούμε ευλαβικά!
Ο πελάτης θέλει να γνωρίζει σε περίπτωση μεγάλης ανάγκης, πώς και με ποιόν τρόπο μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί σας και σε πόσο χρόνο θα λυθεί το πρόβλημά του, καθώς γνωρίζει πως υπάρχουν υπηρεσίες 24ωρης λειτουργίας.

 

4.       Αναγνώριση

Είναι σύνηθες όταν ξανασυναντάτε ένα παλιό σας φίλο, τον αναγνωρίζετε και επανα-επιβεβαιώνετε τη φιλία σας αναφερόμενοι σε κοινές μνήμες και εμπειρίες του παρελθόντος. Γιατί άραγε μια πελατειακή σχέση να μην έχει τα ίδια χαρακτηριστικά;
Φανταστείτε ο γιατρός σας που σας έχει κάνει μια επέμβαση, να σας συναντήσει και να μην σας ρωτήσει πως είστε τώρα μετά την επέμβαση! Το πιο δυσάρεστο σημείο είναι να σας δει ο πελάτης και να περιμένει κάποιο σημείο αναγνώρισης που εσείς δεν του δίνετε. «Ο πελάτης περιμένει από εμάς όταν μας συναντά, να θυμόμαστε τις ανάγκες του στις οποίες έχουμε δώσει λύσεις».

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

 

5.       Εξυπηρέτηση και βοήθεια

Είναι πολύ σημαντικό το επίπεδο και η ταχύτητα της εξυπηρέτησης να είναι πολύ υψηλά και αποτελεσματικά., Είναι μόνιμο ζητούμενο από όλους τους πελάτες. Συνήθως, μετά την ολοκλήρωση της πώλησης, υπάρχει μια στιγμή κρίσιμης σημασίας κατά την οποία ο πελάτης χρειάζεται βοήθεια.
Όταν του την παρέχουμε, τότε έχει «αποδειχθεί η αξία της σχέσης», και όπως λέγεται «ο σωστός φίλος στην ανάγκη φαίνεται». Άραγε ανταποκρίνεται η δική σας ταχύτητα και πληρότητα εξυπηρέτησης στις προσδοκίες των πελατών σας;        


6.       Επιμόρφωση

Ο πελάτης αναγνωρίζει την εμπειρία του συμβούλου πωλήσεων και πιστεύει ότι θα επωφεληθεί από αυτή μέσα από καθοδήγηση για ρεαλιστική λύση των αναγκών του. Θέλει πολύ ο σύμβουλός του να είναι σύγχρονος, να γνωρίζει τις εξελίξεις των  προϊόντων του, αλλά και τον τρόπο επίλυσης των προβλημάτων του. Παρακολουθεί την ανέλιξή του, τις συμμετοχές του σε συνέδρια και τις προαγωγές του σε έναν ολοκληρωμένο υψηλού επιπέδου σύμβουλο πωλήσεων.

Θέλει να παίρνει πληροφορίες και για τις εξελίξεις σχετικά με τα θέμα που τον ενδιαφέρουν.

Το να κατανοεί ο πωλητής τις περιόδους αιχμής και τις στιγμές ηρεμίας του κύκλου εργασιών των πελατών, αλλά να έχει επίσης επίγνωση του κύκλου εργασιών τους και του τρόπου ζωής τους, μπορεί να βοηθήσει ώστε να βρεθούν κατάλληλοι δίαυλοι επικοινωνίας και να βελτιωθεί ο εντοπισμός και τελικά η εξεύρεση λύσεων στα προβλήματά του.

Το υψηλό επίπεδο επιμόρφωσης και ανταμοιβών των συμβούλων πωλήσεων, οδηγεί αυτομάτως σε πολύ καλύτερες αποδόσεις, που συμβάλλουν στην απόκτηση και διατήρηση ικανοποιημένων πελατών.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • σύμβουλος πωλήσεων

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Α. Γεωργιάδης στο 24th HealthWorld Conference: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το 70% που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΣΥ»
15:00 Α. Γεωργιάδης στο 24th HealthWorld Conference: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το 70% που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΣΥ»
  • 14:33 Κ. Πιερρακάκης: «Φέρνουμε τρεις σημαντικές αλλαγές με στόχο να ανοίξουν και άλλα κλειστά ακίνητα»
  • 13:13 H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents
  • 13:06 Το Audi Q3 Best-seller και σημείο αναφοράς στην Ελλάδα
  • 12:48 Σε αχαρτογράφητα νερά οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, εθνικό μέτωπο απέναντι στις προκλήσεις Ερντογάν
  • 11:38 Στις 7 Δεκεμβρίου η δράση REBRAIN GREECE στη Νέα Υόρκη - Προπαρασκευαστική συνάντηση ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως με εκπροσώπους εταιρειών
  • 11:09 Η KPMG στηρίζει για 5η χρονιά το Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure®
  • 10:55 Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο Spirit of Belron® Challenge 2025, στηρίζοντας το έργο του Afrika Tikkun
  • 10:50 Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων - Νέος Πρόεδρος ο Δημήτρης Μουντάκης
  • 10:42 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  • 10:25 Interasco: Εξαγορές και ανάπτυξη με στόχο τα 80 εκατ. ευρώ παραγωγή με την στήριξη του Ομίλου Harel (video)
  • 09:44 INTERLIFE: «Γύρισμα» σε κερδοφορία και αύξηση παραγωγής στο εξάμηνο»
  • 09:31 Γιάννης Στουρνάρας στο ΣΒΕ: «Η Βόρεια Ελλάδα ως μοχλός ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία»
  • 09:18 Νέα κοινή δράση της ΕΕ για τη βελτίωση των ολοκληρωμένων και βιώσιμων στρατηγικών αποθεμάτων ιατρικών αντιμέτρων που χρησιμοποιούνται σε περιόδους κρίσης
  • 09:09 Τα ηφαίστεια της Σαντορίνης, μια ωρολογιακή βόμβα στην καρδιά του Αιγαίου!
  • 09:06 Μιγκέλ ντε Θερβάντες: Η γέννηση ενός παγκόσμιου συγγραφέα
  • 09:03 Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα
  • 09:00 Ραντεβού Μητσοτάκη με…10 τρισ. δολ. και το ραντεβού με το εβραϊκό λόμπι, προς ιστορικό ρεκόρ τα μερίσματα στο Χ.Α και οι υψηλές επιδόσεις της CrediaBank
  • 08:47 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 29 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου
  • 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/9 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  2. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  3. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  4. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  5. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  6. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  7. 23/9 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube