close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
23/6/2025 - 09:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

Δημήτρης Μπάτρης, 23/6/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή να ισχύει για την πρώτη επαφή του πωλητή με τον υποψήφιο και του υποψηφίου με τον πωλητή; Η μέχρι σήμερα εικόνα λέει ότι τις περισσότερες φορές ισχύει. Όχι μόνο για τους νέους στις πωλήσεις, αλλά και για άτομα με μεγαλύτερη εμπειρία.

Γιατί όμως να συμβαίνει αυτό; Είναι δυσάρεστο και για τις δύο πλευρές, αλλά και ένας ανατρεπτικός παράγοντας για ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν στο επάγγελμα των πωλήσεων και τους απασχολεί αυτό το συναίσθημα του φόβου, οπότε δεν το αποφασίζουν.

Η φοβία που νιώθουν οι πωλητές κατά την προσέγγιση υποψηφίων πελατών μπορεί να προέρχεται από διάφορους παράγοντες όπως:

1. Φόβος απόρριψης. Οι πωλητές συχνά ανησυχούν ότι οι υποψήφιοι πελάτες θα απορρίψουν την προσφορά ή την προτεινόμενη λύση του προβλήματος ή την τιμή αλλά ίσως και να τους αγνοήσουν. Αυτή η ανησυχία μπορεί να τους κάνει ανασφαλείς.

2. Ανησυχία για την επαγγελματική τους εικόνα. Πολλοί πωλητές φοβούνται ότι η προσέγγιση τους θα γίνει αντιληπτή ως πιεστική ή ενοχλητική, επηρεάζοντας την επαγγελματική τους φήμη.

3. Πίεση για πωλήσεις. Σε πολλές περιπτώσεις, οι πωλητές έχουν στόχους και επιδόσεις που πρέπει να εκπληρώσουν. Αυτή η πίεση μπορεί να δημιουργεί άγχος και φόβο αποτυχίας.

4. Ανεπάρκεια εκπαίδευσης. Όταν οι πωλητές δεν έχουν κατάλληλη και διαρκή εκπαίδευση όχι μόνο στα προϊόντα ή υπηρεσίες, αλλά σε όλη την σφαίρα των πωλήσεων όπως εξελίσσεται, μπορεί να νιώθουν ανασφάλεια για να αντιμετωπίσουν την σημερινή αγορά τους, όπως και την επιλογή και προσέγγιση σ’ αυτή.

5. Φόβος για αλληλεπίδραση. Η επικοινωνία με αγνώστους μπορεί να είναι δύσκολη για πολλούς. Οι πωλητές μπορεί να φοβούνται την αμηχανία ή ότι δεν θα ξέρουν πώς να διαχειριστούν μια αρνητική αντίδραση.

6. Απρόβλεπτες αντιδράσεις των πελατών. Οι πωλητές μπορεί να αισθάνονται καχυποψία για το πώς θα αντιδράσουν οι πελάτες κατά την προσέγγιση τους. Μια αρνητική αντίδραση μπορεί να τους αποθαρρύνει.

7. Αντιμετώπιση ανταγωνισμού. Οι πωλητές γνωρίζουν ότι ο ανταγωνισμός είναι σφοδρός και μπορεί να ανησυχούν ότι η προσέγγιση τους δεν θα είναι αρκετή για να ξεχωρίσει στη αγορά.

8. Συναισθηματική επένδυση. Όταν οι πωλητές είναι συναισθηματικά επενδεδυμένοι στην επιτυχία της πώλησης του προϊόντος τους, η αποτυχία μπορεί να τους πληγώσει περισσότερο, δημιουργώντας επιπλέον άγχος.

Για να ξεπεράσουν αυτές τις φοβίες, οι πωλητές μπορούν να επενδύσουν στην αυτοεκπαίδευση, την προετοιμασία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και να μην παραμένουν γνώστες μόνο με αυτά που τους προσφέρει η εταιρία τους.

Η εστίαση στην δημιουργία θετικών σχέσεων με τους πελάτες εξασφαλίζει την επιτυχία του σήμερα και του αύριο!

Ας δούμε τώρα τη φοβία που νιώθει ο υποψήφιος πελάτης όταν δέχεται προσέγγιση από πωλητή. Η φοβία αυτή, μπορεί να προέρχεται από διάφορους παράγοντες όπως:

1. Προηγούμενες Αρνητικές Εμπειρίες. Πολλοί άνθρωποι έχουν βιώσει πιεστικές ή αγενείς πωλήσεις που τους έχουν αφήσει απογοητευμένους ή ανήσυχους. Αυτές οι εμπειρίες μπορούν να δημιουργήσουν ένα αίσθημα καχυποψίας.

2. Φόβος για την πίεση. Οι πελάτες συχνά φοβούνται ότι θα πιεστούν να κάνουν μια αγορά που δεν επιθυμούν ή που δεν χρειάζονται. Αυτή η πίεση μπορεί να τους δημιουργεί άγχος.

3. Ανασφάλεια. Πολλοί πελάτες μπορεί να νιώθουν ανασφάλεια σχετικά με τις γνώσεις τους για το προϊόν ή την υπηρεσία, γεγονός που τους καθιστά πιο ευάλωτους σε χειρισμούς από τους πωλητές.

4. Έλλειψη εμπιστοσύνης. Υπάρχει συχνά καχυποψία με τις προθέσεις των πωλητών. Οι πελάτες μπορεί να πιστεύουν ότι ο πωλητής ενδιαφέρεται μόνο για την προμήθεια και όχι για τις πραγματικές ανάγκες τους.

5. Διαφήμιση και Marketing. Η υπερβολική διαφήμιση ή οι συχνές προσεγγίσεις από πωλητές μπορούν να δημιουργήσουν μια αίσθηση κορεσμού και να κάνουν τους πελάτες να είναι πιο επιφυλακτικοί απέναντι σε κάθε προσφορά που λύνει το πρόβλημά τους.

6. Αντίσταση στην αλλαγή. Ορισμένοι υποψήφιοι πελάτες είναι αντίθετοι στην ιδέα της αλλαγής ή της αγοράς νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, καθώς μπορεί να νιώθουν άνετα με αυτό που ήδη έχουν, χωρίς να καταλαβαίνουν τις συνέπειες εάν δεν αποκτήσουν το καταλληλότερο προϊόν για αυτούς, και προκύψει το γεγονός της χρήσης και δεν ανταποκριθεί.

7. Συναίσθημα. Η αγορά συχνά περιλαμβάνει συναισθηματικά στοιχεία. Οι πελάτες μπορεί να ανησυχούν ότι δεν θα κάνουν τη σωστή επιλογή ή ότι θα απογοητευτούν μετά την αγορά.

Για να μειωθεί αυτή η φοβία, οι πωλητές πρέπει να μπορούν να οικοδομούν σχέσεις εμπιστοσύνης, να δείχνουν κατανόηση και να προσφέρουν αξία. Αυτο θα συμβεί μόνο όταν ακολουθούν την συμμετοχική διαδικασία της πώλησης. Να καταλαβαίνει ο πελάτης την χρησιμότητα τους, σε ποιες ανάγκες και επιθυμίες του μπορεί να του δώσουν λύσεις και πως είναι λύτες των προβλημάτων του πελάτη τους και όχι των δικών τους!

Σας εύχομαι καλό κλείσιμο του πρώτου εξαμήνου, καλό καλοκαίρι και με δυναμισμό να καλύψετε τον στόχο του έτους. Μπορείτε, το αξίζετε!


Δημήτρης Μπάτρης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
15:52 Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
  • 14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube