close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
29/4/2025 - 12:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

Δημήτρης Μπάτρης, 29/4/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά"

Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα σε ποσότητα και ποιότητα προς τους πελάτες του και έχει γίνει ιδιαίτερα αναγνωρίσιμος. Αυτό ισχύει και σε άλλα επαγγέλματα.

Όπως έχουμε συνηθίσει κάθε χρόνο σχεδόν όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες και εταιρείες ασφαλιστικής πρακτόρευσης, ανακηρύσσουν και βραβεύουν τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές ως κορυφαίους ή με τίτλους διαφορετικούς από τον κορυφαίο.

Αυτό γίνεται κατανοητό ως εσωτερικό κίνητρο της εταιρίας και εσωτερική άμιλλα αλλά πως μπορεί να το κατανοήσει ο πελάτης που έχει ζαλιστεί να βλέπει τίτλους διακρίσεων στην ίδια εταιρία; Ποιον να επιλέξει; “πρώτος στην εταιρεία”, “πρώτος στο περιφερειακό”, “πρώτος στο κατάστημα πωλήσεων”, και σε αυτό να συμπληρωθεί και των άλλων εταιρειών.

Η αγορά σήμερα έχει σχηματίσει για τον «κορυφαίο» μια εικόνα και επιθυμεί να  υπάρχουν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά και ικανότητες, ώστε ένας Σύμβουλος πωλήσεων να φέρει αυτόν τον τίτλο. Δίνεται σ’ αυτόν μια προστιθέμενη αξία, διότι αισθάνεται ασφαλής, εφόσον έχει δώσει την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του πελάτη.

Ας δούμε λοιπόν 10 χαρακτηριστικά και ικανότητες ενός «κορυφαίου» πωλητή:


1. Επικοινωνιακές Δεξιότητες: Ένας κορυφαίος πωλητής, έχει την ικανότητα να επικοινωνεί αποτελεσματικά, να ακούει προσεκτικά και να κατανοεί τις ανάγκες ή τις επιθυμίες των πελατών ώστε να δίνει την καταλληλότερη λύση μέσω των προϊόντων που διαθέτει. Να έχει ακόμη το δικό του website, όπου θα μπορεί ο υποψήφιος ή πελάτης να γνωρίζει για όλη την επαγγελματική καριέρα, την εξειδίκευση του καθώς και τα σχόλια των πελατών του.


2. Γνώση των Προϊόντων: Να έχει γνώση και κατανόηση των προϊόντων σε βάθος, ώστε να τα συστήνει ως λύση των προβλημάτων στις ανάγκες ή επιθυμίες των πελατών του καθώς επίσης και γνώση των προϊόντων του ανταγωνισμού. Έτσι μπορεί να απαντά τις ερωτήσεις και να αντιμετωπίζει αντιρρήσεις με «Αυτοπεποίθηση».


3. Προσαρμοστικότητα: Στην σημερινή εποχή οι συνθήκες της αγοράς όπως και οι προτιμήσεις των πελατών αλλάζουν συνεχώς. Οι πελάτες ενημερώνονται με ταχύτητα για κάθε προϊόν και αλλάζουν γρήγορα οι ανάγκες τους. Είναι απαραίτητη η προσαρμογή στις διάφορες καταστάσεις και τύπους πελατών για την αναγνώριση των ατομικών ή επιχειρηματικών τους αναγκών.


4. Δημιουργία Καλών Σχέσεων: Να είναι ικανός να χτίζει και να διατηρεί ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, που είναι θεμελιώδες για την εμπιστοσύνη και τη μακροχρόνια συνεργασία. Να μπορεί να επικοινωνεί με όλα τα σύγχρονα μέσα που εξυπηρετούν τον πελάτη, με ταχύτητα, όταν απαιτηθεί. Η εμφάνιση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως επαγγελματίας τον βοηθά στην προσφορά του και στην αναγνωρισιμότητα του από τους πελάτες του.


5. Δεξιότητες Διαπραγμάτευσης: Η ιδανική διαπραγμάτευση έχει στόχο να κερδίζουν και οι δύο, άρα να μπορεί να διαπραγματεύεται με αποτελεσματικότητα για να επιτύχει τις επιθυμητές συμφωνίες διασφαλίζοντας οτι και οι δύο πλευρές είναι ικανοποιημένες.


6. Επίλυση Προβλημάτων: Ο πωλητής θεωρείται λύτης προβλημάτων, διότι όταν εντοπιστεί η ανάγκη ή η επιθυμία του πελάτη, αυτό μετατρέπεται ουσιαστικά σε πρόβλημα διότι έχει λύση. Άρα η δυνατότητα του να αναγνωρίζει και να επιλύει προβλήματα ή να εντοπίζει κινδύνους που μπορούν να προκύψουν εάν δεν δοθεί η προτεινόμενη  από αυτόν λύση στον πελάτη του.


7. Χρήση Τεχνολογίας: Πρέπει να είναι κάτοχος και γνώστης σύγχρονων εργαλείων και τεχνολογιών πωλήσεων, όπως το CRM, να γνωρίζει την εικόνα των προϊόντων των πελατών και σε τι άλλες ανάγκες θα μπορούσε να προσφέρει λύσεις. Η χρήση της Τεχνητής  Νοημοσύνης (AI) μπορεί να του δίνει με ταχύτητα γρήγορες γνώσεις σε πολλούς τομείς και φυσικά παρουσία, στα κοινωνικά δίκτυα.


8. Προσωπική Ανάπτυξη: Πρέπει να καταβάλλει συνεχή προσπάθεια να βελτιώνει τις δεξιότητες του με σκοπό την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό των πελατών του. Ποτέ δεν αφήνει ακάλυπτες ανάγκες του πελάτη διότι κάποιος άλλος θα προλάβει να τις ικανοποιήσει. 


9. Κίνητρα, Στόχοι και Προσωπική Ανάπτυξη: Η κινητοποίησή του προς τους Στόχους, σαφείς και εφικτούς, του δίνει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας. Το κίνητρο για την επιτυχίας του μπορεί να προέρχεται από προσωπικούς στόχους, για εισόδημα και διακρίσεις. Η διαρκής εκπαίδευση στις τάσεις της αγοράς, οι σύγχρονες δεξιότητες πωλήσεων και τα προϊόντα μπορούν να δώσουν πολλά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού και να τον αναδείξουν σε εξαιρετικό κορυφαίο πωλητή.


10. Πάθος και Ενθουσιασμός: Ένας κορυφαίος πωλητής είναι συνήθως παθιασμένος με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτει και ενθουσιασμένος να βοηθάει τους πελάτες να αποκτήσουν αυτό που αυτοί θα ήθελαν για να αισθάνονται καλύτερα.

 

Αυτά τα χαρακτηριστικά και οι δεξιότητες συνεργάζονται για να δημιουργήσουν έναν κορυφαίο πωλητή που να ξεχωρίζει στην αγορά και να κερδίζει τους ανταγωνιστές του, γιατί πιστεύει ότι η αγορά  ανήκει και σ’ αυτόν.

Αξίζει όπως βλέπουμε να αγωνιστεί με συνεχή ρεαλιστική εκπαίδευση - επιμόρφωση, έχοντας υψηλούς Προσωπικούς Στόχους, Αγάπη για αυτό που προσφέρει ως λύση στα προβλήματα των συνανθρώπων του, Σεβασμό στους ανταγωνιστές και συναδέλφους του και ποτέ ποτέ ποτέ να μην το βάζει κάτω.


Δημήτρης Μπάτρης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • ασφαλιστής
  • πωλήσεις
  • κορυφαίος πωλητής
  • αγορά

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΓΣΕΕ: Πώς αμείβεται η αργία της 15ης Αυγούστου
12:25 ΓΣΕΕ: Πώς αμείβεται η αργία της 15ης Αυγούστου
  • 12:00 ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Το «Άσκιον» αναβλύζει από τις κορυφές της Βλάστης και φτάνει…μέχρι τα σύννεφα!
  • 11:48 ΕΑΕΕ: Η ΕΕ εγκρίνει την παράταση της επάρκειας για την προστασία δεδομένων του Ηνωμένου Βασιλείου έως τον Δεκέμβριο του 2025
  • 11:26 Τι σημαίνει για την ασφαλιστική αγορά το MoU μεταξύ Export Credit Greece S.A. και της ΕΤΕπ
  • 11:23 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  • 10:42 Alpha Bank: Υπογραφή οριστικής συμφωνίας για την εξαγορά της AXIA Ventures Group Ltd
  • 10:39 Παράνομη και απαράδεκτη ενέργεια της Τουρκίας η ανακοίνωση των δύο θαλασσίων πάρκων
  • 10:08 Ισχυρή κεφαλαιακή βάση δείχνουν τα stress tests 2025 για την Τράπεζα Πειραιώς - Δήλωση Χ. Μεγάλου
  • 09:32 Βασίλης Ψάλτης - Alpha Bank: Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα η συνεργασία με UniCredit - Έκδοση Unit Linked προϊόντων αξίας 78 εκατ. ευρώ
  • 09:28 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  • 09:19 Εθνική Τράπεζα: Ολοκλήρωσε με επιτυχία την Πανευρωπαϊκή Άσκηση Προσομοίωσης Ακραίων Συνθηκών 2025
  • 09:14 Η επιστροφή στο… 1930, οι εκλογές, το πολιτικό «κενό» και ο Σαμαράς οι υψηλές επιδόσεις των τραπεζών στα stress test, το ισχυρό 6μηνο της Alpha και τα ιστορικά κέρδη της Optima
  • 09:09 Μνήμη Νικηφόρου Βρεττάκου
  • 09:00 Η ιστορία της διατροφής από την Μαρία Ευθυμίου στη Φουρνά
  • 08:55 Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
  • 08:49 Πέθανε η αγρότισσα που δώρισε ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Μεσολογγίου
  • 08:47 Συμβόλαια Unit Linked. Ένας συνδυασμός επιτυχίας!
  • 16:20 Ασφαλιστικά προγράμματα NN Hellas: Φροντίδα και προοπτική για το μέλλον!
  • 16:06 Eurostat: Άλμα στο 3,7% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα - Σταθερός στο 2% στην Ευρωζώνη τον Ιούλιο
  • 15:57 Αύγουστος - Το Θαλασσινό Τριφύλλι Στίχοι Οδυσσέας Ελύτης Μουσική Λίνος Κόκοτος
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/7 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  2. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  3. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  4. 31/7 43 χρόνια…μετά, το ιστορικό ρεκόρ της Πειραιώς, η…αξία της Εθνικής Ασφαλιστικής, το ρεκόρ 25ετίας στην απασχόληση και 20 δισ. στα Α/Κ από το 2018
  5. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  6. 31/7 Ερρίκος Ντυνάν: Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα!
  7. 30/7 Αυξήθηκαν οι ασφαλισμένες κατοικίες έναντι των κινδύνων φυσικών καταστροφών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube