close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
6/10/2025 - 11:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

Δημήτρης Μπάτρης, 6/10/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο και του προσωπικού, ανάλογα του ποσοστού κάλυψης μπορεί να εμφανιστεί μια απογοήτευση.

Η εμφάνιση είναι φυσικό να επηρεάζει τον πωλητή σε πολλά επίπεδα, γιατί συνδέεται άμεσα με την προσωπική του προσπάθεια, την αυτοπεποίθηση και την συνεχή αλληλεπίδραση με υποψήφιους πελάτες αλλά και με υπάρχοντες πελάτες.

Οι ενδείξεις ότι έχει φορτιστεί από απογοήτευση ή νιώθει μειωμένη αυτοπεποίθηση όταν δεν πετυχαίνει στόχους, δημιουργείται άγχος στρες, και αυτό αυξάνεται όταν υπάρχει πίεση από την εταιρία ή τον Manager του.

Η τυχόν απόρριψη από πελάτες που τους είχε για κλείσιμο της πώλησης, μπορεί να ενισχύσει την αίσθηση προσωπικής αποτυχίας.

Μπορεί να μειώσει τον πωλησιακό του ενθουσιασμό και την ενέργεια του μπροστά στον πελάτη.

Στις επόμενες πωλήσεις, ενδέχεται να είναι πιο επιφυλακτικός. Πιστεύει ότι θα πρέπει να αποφύγει την προσέγγιση με τους μεγάλους ή δύσκολους απαιτητικούς πελάτες.

Με την ανωτέρω επαγγελματική εικόνα, μειώνεται η αποδοτικότητα και η παραγωγικότητα του με αποτέλεσμα όπως είναι φυσικό, να επηρεάζονται οι δείκτες επίδοσης σε νέα ραντεβού και κλείσιμο νέων πωλήσεων, αυτό τον οδηγεί να απομακρύνεται από την επιτυχία του ετήσιου στόχου.

Αν δεν διαχειριστεί σωστά τον χρόνο και δεν σχεδιάσει νέο πλάνο, με ημερήσιο πρόγραμμα με πολύ κλειστή συνεργασία με τον Manager του, η απογοήτευση του μπορεί να τον κάνει να αμφισβητεί την αξία της προσπάθειας του και την επιμονή του, που απαιτεί το επάγγελμα του.

Αντίθετα κάποιοι συνάδελφοι του την χρησιμοποιούν ως κίνητρο για βελτίωση και ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων.

Η απογοήτευση είναι σαν το κέρμα, έχει δύο όψεις, η μία μπορεί εάν δεν την διαχειριστείς σωστά να σε αποδυναμώσει και η άλλη να σε σπρώξει με δύναμη, να αναπτυχθείς με σωστή διαχείρηση να καλύψει στους στόχους του.

Ο καλός πωλητής δεν είναι αυτός που «δεν πέφτει σε απογοήτευση, αλλά αυτός που Σηκώνεται αμέσως»!

 

Μπορούμε να δούμε τεχνικές διαχείρισης της απογοήτευσης που έχουν εφαρμόσει αρκετοί και την μετέτρεψαν σε δύναμη με υπέρβαση των στόχων τους.

1. Αλλάζουμε την Νοοτροπία: Να βλέπεται την απόρριψη σαν μάθημα το κάθε ΟΧΙ είναι ένα βήμα πιο κοντά στο ΝΑΙ και να την θεωρείτε ως εμπειρία και όχι προσωπικά, απορρίπτει την πρόταση σας όχι εσάς. Όπως συνηθίζει ένας να μας τονίζει, ότι την απογοήτευση την χρησιμοποιεί «ως καύσιμο για βελτίωση».

2. Χαλάρωση και επικοινωνία: Επικοινώνησε με συναδέλφους με θετική εικόνα και με τον Manager σου, μιλά για την απογοήτευση σου γιατί η μοιρασμένη είναι μισή απογοήτευση.

3. Συγκέντρωση σε ρεαλιστικούς Στόχους: Σπάσε τον μεγάλο στόχο που έχεις προς κάλυψη ανά μήνα και με καθημερινή δραστηριότητα. Μη μετράς μόνο τα κλεισίματα σου, να μετράς και την καθημερινή σου πρόοδο, όπως ραντεβού πρώτα και δεύτερα. Μην απογοητεύεσαι από μια χαμένη πώληση, να βλέπεις την συνολική σου πρόοδο.

4. Προσπάθεια για συνεχή Βελτίωση: Σε κάθε χαμένη πώληση κάνε μια ανασκόπηση τι πήγε καλά και τι μπορεί να βελτιωθεί. Να δοκιμάζεις νέες τεχνικές επικοινωνίας, διάβαζε βιβλια, παρακολούθησε σεμινάρια που τα θέματα τους θα καλύψουν κενά ή βελτίωση ή και θα αυξήσουν την αυτοπεποίθηση σου.

5. Η προσωπική σας ζωή απαιτεί Ισορροπία: Η διάθεση με φροντίδα του εαυτού σου με σωστή διατροφή, ύπνο και άσκηση αλλά και χρόνο στην οικογένεια σου ή με φίλους που έχουν θετική ενέργεια. Οι δικοί σου άνθρωποι πρέπει να ξέρουν γιατί εργάζεσαι ως σύμβουλος πωλήσεων, ποιος είναι ο ατομικός ή ο οικογενειακός Στόχος, ώστε να συμβάλουν θετικά στην καθημερινή δραστηριότητα σου, που απαιτείται δράση και ψυχολογική υποστήριξη για την προσφορά και θετική αύρα γιατί το Αξίζεις!

Καλή επιτυχία του ετήσιου στόχου σας!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών

Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.

Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)

Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &

Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS

1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99

Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας

Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος

2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε

και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων

Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24
  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Προϋπολογισμός 2026: Μεγαλύτερη προτεραιότητα η Υγεία είπε ο Κυρ. Πιερρακάκης - Παρεμβάσεις και στα Νοσοκομεία
15:20 Προϋπολογισμός 2026: Μεγαλύτερη προτεραιότητα η Υγεία είπε ο Κυρ. Πιερρακάκης - Παρεμβάσεις και στα Νοσοκομεία
  • 15:05 Ερρίκος Μοάτσος στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum: Ασφαλιστικές και κράτος ως «τελευταίος ασφαλιστής» ασπίδα στις φυσικές καταστροφές (βίντεο)
  • 14:06 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή - Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»
  • 13:44 Το ΜΗΤΕΡΑ ως Κέντρο Αναφοράς για τον καρκίνο του παγκρέατος
  • 12:46 wherewework Greece: Αυτοί είναι οι 10 κορυφαίοι εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • 12:17 Δήμητρα Ματσούκα: Τα «πέτυχε» όλα...Τι απαντάει η ίδια
  • 11:33 ΕΑΕΕ: Ενημερωτική Εκδήλωση για την Ασφάλιση Πιστώσεων & Εγγυήσεων διοργάνωσαν η ΕΑΕΕ και ο ΣΕΜΑ
  • 11:24 Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού» - Μια γιορτή για τα παιδιά στο Ωδείο Αθηνών
  • 11:15 Ο Εσπερινός της Μεσοσπορίτισας στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας
  • 11:10 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  • 10:24 ΕΙΑΣ: Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ασφαλίσεων περιβαλλοντικών κινδύνων και αστικής περιβαλλοντικής ευθύνης
  • 10:18 Το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία: Ρεαλιστική λύση ή επιβράβευση του αναθεωρητισμού
  • 10:00 Τέσσερις γαλλικές τράπεζες κατηγορούνται από ΜΚΟ ότι χρηματοδοτούν την αποψίλωση του Αμαζονίου
  • 09:13 Το «κυνήγι» επενδυτών στην Ασία, η κόντρα ΗΠΑ-Κίνας για τον Πειραιά, οι υψηλές…τάσεις της ΔΕΗ, νέα «ψήφος» στην Metlen και τα υψηλά κέρδη της Motor Oil
  • 09:05 20 Νοεμβρίου 1945: Η μέρα που ξεκίνησε η Δίκη της Νυρεμβέργης
  • 09:03 Euronext: Επιτυχής έκβαση της προαιρετικής δημόσιας πρότασης - Με 74,25% στον Όμιλο ATHEX
  • 08:58 Μάριος Θεμιστοκλέους: Η επιτυχία των μεταρρυθμίσεων είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι το ΕΣΥ δεν καταρρέει
  • 08:53 Το Μεσολόγγι στην «καρδιά» της Ευρώπης
  • 08:50 Κ. Πιερρακάκης: «Η εξαγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών από την Euronext αντανακλά την πρόοδο της ελληνικής οικονομίας»
  • 08:45 Με το ΔΣ του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου συναντήθηκε πρόσφατα, η πρέσβης των ΗΠΑ, Κίμπερλι Γκιλφόιλ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  2. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  3. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  6. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  7. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube