close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
31/10/2025 - 09:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε αλληλεπίδρασης με αυτή την εταιρία, από τη χρήση του προϊόντος ως και την εξυπηρέτηση του, μετά την πώληση.

Με αφορμή μια κουβέντα που μου είπε ένας επιτυχημένος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής «…έχει χαθεί ο έρωτας από το επάγγελμα και έχει μείνει μόνο η ρουτίνα…», θα ήθελα να αναφερθώ στην εμπειρία που αποκομίζει ο συνεργάτης από τη συνεργασία του με τις Ασφαλιστικές Εταιρίες.

Η συζήτηση με τον συνεργάτη έγινε στη βάση της υπερβολικής γραφειοκρατίας με την οποία έχει επωμιστεί, ο καθένας από εμάς. Είναι κάτι που προστίθεται στις λοιπές δυσκολίες του επαγγέλματος.

Είναι αλήθεια πως ορισμένες Ασφαλιστικές Εταιρίες επενδύουν στην ψηφιοποίηση, ούτως ώστε ένα μεγάλο μέρος γραφειοκρατικών διαδικασιών να γίνεται ηλεκτρονικά.

Η συμπλήρωση και αποστολή εντύπων προσυμβατικής ενημέρωσης, έλεγχοι συμμόρφωσης, εισαγωγή δεδομένων και αργές εσωτερικές εγκρίσεις, όλα μπορούν να μετριαστούν με τον σωστό συνδυασμό τεχνολογίας, βελτιστοποίησης διαδικασιών και προσαρμογής της εταιρικής πολιτικής .

Ορισμένες πρακτικές μπορούν να βοηθήσουν τον Διαμεσολαβητή να ελευθερώσει τον χρόνο του και να τον αφιερώσει στην αγορά:

Προσυμπληρωμένες φόρμες, ψηφιακές υπογραφές, ψηφιακή αποδοχή και έγκριση εκ μέρους του πελάτη, συγχρονισμένα μεταξύ τους και εύχρηστα portals, εργαλεία όπως το Salesforce, ή το HubSpot ή κάποιο παρεμφερές , εργαλεία διαχείρισης πελατών, εφαρμογές για το κινητό, ταχείς διαδικασίες έκδοσης για ασφαλιστήρια συμβόλαια χαμηλού κινδύνου, εκπαιδευτικά βίντεο για τη χρήση εσωτερικών συστημάτων και άλλα πολλά εργαλεία, μπορούν να διαφοροποιήσουν την «εμπειρία του συνεργάτη».

Αν καταφέρουν οι εταιρίες να επαναφέρουν τον « έρωτα για το επάγγελμα» στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, θα έχει όφελος όλη η αγορά, από τον πελάτη μέχρι τις εταιρίες.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21

    Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!

  • Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16

    Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;

  • 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
    Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44

    4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!

  • Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35

    Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

  • Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

    Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

    Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
  • Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
  • Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια...
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
15:49 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  • 13:30 Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, ανακοινώνει τη διοργάνωση του 36ου Ετήσιου Greek Economic Summit (GES2025) Reset. Reform. Rise.
  • 13:08 Νίκος Δένδιας: Σήμερα, η πατρίδα τιμά τις Ένοπλες Δυνάμεις της
  • 13:00 Έρευνα ΕΑΕΕ για τις ασφαλίσεις Γενικής Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών το 2024
  • 12:45 Τα Χανιά γιορτάζουν τα Εισόδια της Θεοτόκου, η ιστορία της Τριμάρτυρης
  • 12:40 Από τη διάγνωση στη θεραπεία - ολοκληρωμένη φροντίδα καρδιάς στην Κεντρική Ελλάδα: Επιτυχημένη Επιστημονική Εκδήλωση για την Καρδιά από το ΙΑΣΩ Θεσσαλίας
  • 12:10 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 12:00 Το Stanford Club of Greece ανοίγει τον δημόσιο διάλογο για τον Διαβήτη Τύπου 1 με την εκδήλωση “Who’s That Type 1?”
  • 11:32 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Νέες εξελίξεις στην καρδιοχειρουργική στο 1ο Εθνικό Συνέδριο Ενδοσκοπικής & Ρομποτικής Καρδιοχειρουργικής
  • 11:20 ΕΟΠΥΥ: Επικαιροποιημένος κατάλογος φαρμάκων που απαιτούν έγκριση από το Σύστημα Ηλεκτρονικής Προέγκρισης
  • 11:05 Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνεσαι όταν υπάρχει συνυπαιτιότητα σε τροχαίο ατύχημα;
  • 10:56 Επίτιμη πρόεδρος του Propeller Club Πειραιά η Κίμπερλι Γκιλφόιλ
  • 10:52 Πλαγίως: Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
  • 10:33 Αυξημένο δανεισμό και πρόωρη αποπληρωμή χρέους προβλέπει η δανειακή στρατηγική του Δημοσίου για το 2026
  • 10:16 Έγκριση προκήρυξης 276 θέσεων ιατρών κλάδου Ε.Σ.Υ.
  • 09:35 Πιθανές εξαιρέσεις στην Αστική Ευθύνη Αυτοκινήτων, που συνήθως μπορούν να καλυφθούν με το ανάλογο επασφάλιστρο!
  • 09:26 Έκδοση ομολόγου υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας ύψους €500εκατ. με επιτόκιο 3,375% από την Εθνική Τράπεζα
  • 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
  • 09:15 Hoolie Pet Insurance: Αλλάζει τους κανόνες στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα!
  • 09:09 Προεκλογικός…κουμπαράς, «σβήνουν» το 2040 και 2041, το στοίχημα των επενδύσεων, στήριγμα Καραμανλή στους Κινέζους, ρεκόρ επιδόσεων από την Crediabank
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  4. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  6. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  7. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube