close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
10/9/2025 - 14:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

Δημήτρης Μπάτρης, 10/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που δεν το κατορθώνουν όλοι; Επίσης όλοι γνωρίζουν ότι χωρίς κίνητρα οι πωλήσεις μοιάζουν σαν μια μηχανή χωρίς καύσιμο. Το πρόβλημα που προκύπτει είναι να γνωρίζουν και να σχεδιάζουν κίνητρα, διότι διαφέρουν ανάλογα με τον κλάδο και την αγορά και φυσικά με την μορφή του δικτύου πωλήσεων.

Τα κίνητρα περιλαμβάνουν τα εξής στοιχεία:

1. Κατανόηση των αναγκών των πελατών

Η κατανόηση σε βάθος των αναγκών και επιθυμιών των πελατών μπορεί να οδηγήσει σε πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές προτεινόμενες λύσεις με αντίστοιχες προσφορές. Η προσαρμογή των υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες και επιθυμίες τους συμβάλλει στην αύξηση της ικανότητας και της αφοσίωσης των πωλητών.

2. Η βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών
Η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας της εταιρίας αλλά και του πωλητή, μπορεί να ενισχύσει την φήμη και των δύο και να οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα, όπως σχόλια και συστάσεις από πελάτες για νέες πωλήσεις.

3. Διαφήμιση και Marketing υπηρεσιών
Στρατηγικές Marketing που προβάλλουν τα οφέλη και τα χαρακτηρίστηκα των υπηρεσιών καθώς και το που και πως μπορεί να βρει το δίκτυο πωλήσεων, μπορεί να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων, όπως τα social media και οι διαφημιστικές καμπάνιες, έχουν σημαντική επίδραση.

4. Δημιουργία Μακροχρόνιων Σχέσεων
Η ανάπτυξη εμπιστοσύνης και η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες είναι κρίσιμης σημασίας. Η διατήρηση ενός καλού πελατολογίου οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις για την επιτυχία των παραγωγικών στόχων.

5. Ανταγωνιστικότητα

Η ανάλυση του ανταγωνισμού μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση των τάσεων της αγοράς και στη διαφοροποίηση των προϊόντων υπηρεσιών. Ο τρόπος προσέγγισης και εξεύρεσης αναγκών που διαφέρει από τους άλλους, μπορεί να συμβάλλει στην καλύτερη προσφορά με τιμές που μπορεί να προσελκύουν περισσότερους πελάτες.

6. Εκπαίδευση-Επιμόρφωση και Ανάπτυξη των Πωλητών
Ένα καλά εκπαιδευμένο και καταρτισμένο δίκτυο πωλητών μπορεί να αποκτήσει και να διατηρήσει περισσότερους πελάτες προσφέροντάς τους την καταλληλότερη λύση στις ανάγκες τους αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των πελατών.

7. Τεχνολογία και Αυτοματοποίηση
Η χρήση σύγχρονης τεχνολογίας για την αυτοματοποίηση διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πωλητών αλλά και των πελατών, μπορεί να συμβάλλει στην μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ικανοποίηση των πελατών και του δικτύου πωλήσεων.

8. Η Ανατροφοδότηση

Η συλλογή από πελάτες και δίκτυο πωλήσεων των θεμάτων προς επίλυση και υιοθέτηση αλλαγών με βάση, αυτή μπορεί να βοηθήσει στην προσαρμογή των υπηρεσιών στις ανάγκες και επιθυμίες τους και την ενίσχυση των πωλήσεων.  

9. Η ύπαρξη κανονισμού Ανάπτυξης και Αμοιβών των πωλητών
Η ανάπτυξη και η δημιουργία προοπτικής καριέρας του δικτύου πωλήσεων, επιβάλλεται να υπάρχει και να το γνωρίζουν οι πωλητές και φυσικά να τηρείται, με την αξιολόγηση βάση των κριτηρίων κάθε έτος. Το σύστημα αμοιβών του δικτύου πωλήσεων επίσης είναι πολύ συμαντικό διότι είναι αυτό που διαφοροποιεί από την φιλοσοφία του υπαλλήλου. Η ποσότητα και η ποιότητα των πωλήσεων, η διατήρηση των πελατών και η επιτυχία στόχων σε καθορισμένο χρόνο δημιουργούν την υπέρβαση του πωλητή, που αυτό με τη σειρά του συμβάλλει στην επιτυχία των στόχων της εταιρίας, αλλά και των προσωπικών στόχων του πωλητή.
Εκτός από τις οικονομικές αμοιβές, απαιτούνται και οι ηθικές αμοιβές, για τις διακρίσεις που δίνει μια Άμιλλα μεταξύ των πωλητών σε ειδική τελετή Βραβεύσεων! Οι διαγωνισμοί μικρής διάρκειας ενισχύουν την πωλησιακή ορμή.

Πιστεύω ότι συνολικά η συνδυαστική εφαρμογή αυτών των στρατηγικών μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων ανεβάζοντας τον «Πωλησιακό ενθουσιασμό» με οργάνωση, σχεδιασμό και δράση.
Η αγορά περιμένει να κατακτήσετε μεγάλο μερίδιο. Εσείς έχετε τα όπλα (κίνητρα) και τους μάχιμους να την κατακτήσετε;

Δημήτρης Μπάτρης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
  • 15:55 Επιθεώρηση Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης!
  • 14:30 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» πίσω από το «Όλα καλά» - Τι δεν Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 14:22 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  • 14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube