close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς να δημιουργήσετε νέες ευκαιρίες για πωλήσεις
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
15/11/2021 - 09:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να δημιουργήσετε νέες ευκαιρίες για πωλήσεις

Δημήτρης Μπάτρης, 15/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλος ο κόσμος των πωλήσεων, όσο πετυχημένοι και αν είναι, όσο καλά προϊόντα ή υπηρεσίες και αν προσφέρουν και όσο μεγάλο κι αν είναι το πελατολόγιό τους, είναι φυσικό να χάσουν κάποιους υπάρχοντες πελάτες ή νέες πωλήσεις σε υποψήφιους πελάτες.

Οι λόγοι για τους οποίους σταματά μια συναλλαγή και διακόπτεται μια πελατειακή σχέση είναι πολλοί. Οι σύμβουλοι πωλήσεων αναλόγως τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτουν προς συγκεκριμένη αγορά αλλά κυρίως την εμπειρία τους, μπορούν να κρατούν στατιστικά για τους λόγους των απωλειών, καθώς και το πόσους εξ αυτών μπορούν να επαναφέρουν στο πελατολόγιο τους και με ποιούς τρόπους ή τακτικές.

Υπάρχουν πάντα μεγάλες αλλαγές στις τάσεις της αγοράς που επιδρούν στις αγοραστικές διαθέσεις. Η εποχή του COVID-19 που διανύουμε για παράδειγμα, έχει επιδράσει τις πωλήσεις, οι οποίες γίνονται σε μεγάλο βαθμό μέσω Ίντερνετ όπου δεν απαιτείται η διαπροσωπική σχέση με εξειδικευμένο σύμβουλο πωλήσεων. 

Μια από τις βασικές αρχές των πωλήσεων είναι ο επαγγελματίας σύμβουλος πωλήσεων να θεωρεί τον εαυτό του ως επιχείρηση που σχεδιάζει κάθε χρόνο «το δικό του επιχειρηματικό πλάνο». Είναι πολύ επίκαιρο, τώρα πριν το νέο χρόνο, να έχει έτοιμο business plan, άρα είναι δική του υποχρέωση να βρίσκει νέους πελάτες για να καλύψει τις απώλειες και την προβλεπόμενη αύξηση του τζίρου και του εισοδήματος  του. Καθημερινά έχει στόχο, να βλέπει υποψήφιους πελάτες και θέλει να είναι ο καλύτερος της αγοράς, να διακρίνεται και να ξεχωρίζει.

Επομένως θα πρέπει μόνος του ο πωλητής να σχεδιάσει και να υιοθετήσει,  ένα καλό και εφαρμόσιμο σύστημα εξεύρεσης νέων πελατών καθώς και να πραγματοποιήσει διασταυρούμενες πωλήσεις στους υπάρχοντες πελάτες του, για να υλοποιήσει τον στόχο των πωλήσεών του.

Οι υπάρχοντες πελάτες θεωρούνται ως «η καλύτερη χρυσή πηγή» για νέες πωλήσεις και συστάσεις.

«Οι πελάτες είναι χρυσός, οι εν δυνάμει πελάτες είναι ασήμι» Mike Cook, πρόεδρος Deloitte USA.

Όπως έχει αποδειχθεί από έρευνα, οι εταιρείες και οι πωλητές, έχουν από 30- 35% πιστούς πελάτες. Και τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως διατηρούν το προϊόν τους και αγοράζουν  δεύτερο ή τρίτο, ενώ άν τους ζητηθεί δίνουν συστάσεις. 

Η επεξεργασία του πελατολογίου για ανθρώπους στους οποίους μπορείτε να προσφέρετε ένα δεύτερο ή και τρίτο προϊόν, θα σας προσφέρει πολλά ραντεβού διότι ίσως η πρώτη πώληση να μην κάλυψε την πρωτεύουσα ανάγκη, οπότε αφήνετε την πόρτα ανοικτή στον ανταγωνιστή σας. Ας μη ξεχνάμε ότι οι πιστοί πελάτες έχουν αποκτήσει δύο ή περισσότερα προϊόντα από σας.

Η γνώση της κατάστασης των πελατών σας, θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε την πώληση νέας ανάγκης. Με την τακτική αυτή, θα υπολογίσετε τον αριθμό νέων ραντεβού ανά εβδομάδα και φυσικά δεν ξεχνούμε να ζητήσουμε μια τουλάχιστον σύσταση.

«Είναι πολύ πιο εύκολο να πουλήσετε δεύτερο προϊόν σε κάποιον στον οποίο έχετε πουλήσει στο παρελθόν», διότι έχετε αναπτύξει σχέση μαζί του, που σημαίνει ότι υπάρχουν κοινά σημεία για συμφωνία. 

Η τράπεζα πελατών κάθε χρόνο θέλει επικαιροποίηση, διότι το 35% των υποψηφίων πελατών έχουν αλλάξει αρκετά τα στοιχεία τους και τις θέσεις τους. Άρα αλλάξανε και οι ανάγκες και οι επιθυμίες τους. Η εκμετάλλευση του υπάρχοντος πελατολογίου, είναι λιγότερο δαπανηρή και απαιτεί λιγότερο κόπο και χρόνο.

- Υποψήφιοι που δεν έγιναν πελάτες σας.

Στην κατηγορία αυτή βρίσκονται οι υποψήφιοι που εσείς τους θέλετε, αλλά λόγο κάποιου λάθους δεν απόκτησαν από εσάς την λύση του προβλήματος τους μέσω ενός προϊόντος. Αυτούς δεν τους διαγράφουμε από την λίστα και επικοινωνούμε μαζί τους όχι για πώληση αλλά για ευχές σε διάφορες περιστάσεις εφόσον έχουμε τα στοιχεία τους. 

Τώρα είναι η ώρα για διαφορετική προσέγγιση διότι τους γνωρίζουμε καλύτερα από τότε που κάναμε το πρώτο ραντεβού. Το λόγο που δεν έγιναν πελάτες θα πρέπει να τον αναλύσετε ώστε να ακολουθήσετε άλλη προσέγγιση και συμμετοχική πώληση. 

- Υποψήφιοι που συμφώνησαν στην λύση του προβλήματος μέσω αντίστοιχου προϊόντος, αλλά δεν ήθελαν στο χρόνο εκείνο να δεσμευτούν για να το  αποκτήσουν.

Όπως ίσως αντιλαμβάνεστε ο πελάτης κατά τη διάρκεια της πώλησης πρέπει να καταλάβει : 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

1. Αν το προϊόν αυτό είναι το καταλληλότερο να καλύψει την ανάγκη ή την επιθυμία του. 

2. Το γιατί πρέπει να εμπιστευτεί τον συγκεκριμένο Σύμβουλο Πωλήσεων και την Εταιρεία του και

3. Το γιατί πρέπει να δεσμεύσει το προϊόν σήμερα.

Τότε θα αποφασίσει να κλείσει την πώληση. Ότι λάθος κάνουμε το διορθώνουμε με νέο ραντεβού.

 

- Υποψήφιοι από συστάσεις. 

Όσα περισσότερο γνωρίζουμε τον κάθε έναν υποψήφιο, τόσο  θα εντοπίζουμε ανάγκες ή επιθυμίες του προς επίλυση. Η άντληση συστάσεων είναι σημαντικός συντελεστής για  την επιτυχία και την επαγγελματική επιβίωση.

 

- Επιλογή από μια συγκεκριμένη ομάδα. 

Η ομάδα αυτή διαθέτει χαρακτηριστικά και ανάγκες που μπορούν να καλυφθούν από τα προϊόντα που διαθέτεις και την εμπειρία σου. Απαιτείται καλός σχεδιασμός της προσέγγισης και προσεκτικός εντοπισμός των αναγκών τους.

Ξέρουμε ότι η αγορα είναι μεγάλη, αλλά για να πάρουμε μια φέτα από αυτήν ώστε να έχουμε αποτέλεσμα, απαιτούνται γνώσεις και δραστηριότητα. Είναι απλά ένα γινόμενο. Όποιο από τα δυο θεωρείτε ότι είναι χαμηλό, μπορείτε γρήγορα να το αυξήσετε.

 

Σας εύχομαι καλό σχεδιασμό με μεγάλη τράπεζα πελατών και πολλά ραντεβού πωλήσεων, για ένα δυνατό κλείσιμο έτους και δυναμικό ξεκίνημα του νέου που έρχεται.

 


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος
Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • COVID 19
  • ασφαλιστής

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
17:15 Με αποκλειστικό θέμα ολόκληρη τη συζήτηση του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στο Πανεπιστήμιο Columbia για την ασφαλιστική αγορά κυκλοφορεί το NextDeal
  • 15:30 Δύο στους τρεις πέτυχαν στις εξετάσεις της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 15:00 ΕΑΕΕ: Διαδικτυακή ημερίδα «Προκλήσεις στην εφαρμογή της Οδηγίας για την Περιβαλλοντική Ευθύνη (Environmental Liability Directive - ELD): Χρηματοοικονομική ασφάλεια, το πρόγραμμα LIFE PROFILE και το ψηφιακό εργαλείο SAFER»
  • 13:35 Η Euroins χορηγός στην εκδήλωση της ΣΕΣΑΕ - Μια εκδήλωση προσφοράς και αλληλεγγύης
  • 13:24 Νέο πρόγραμμα EXPERT NATURE PROTECT από την Groupama Ασφαλιστική για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
  • 13:00 Κυρ. Μητσοτάκης: Υπάρχουν προβλήματα στην ψυχική υγεία των παιδιών από την κατάχρηση των social media που θα απαιτήσει και κυβερνητική παρέμβαση
  • 12:46 Νέο Audi Q3: Πέντε “διαστάσεις” εμπειρίας
  • 12:13 Η επίσκεψη του Ζελένσκι στην Αθήνα και η διαμόρφωση του γεωπολιτικού χάρτη την επόμενη μέρα
  • 11:25 Ο Σύλλογος Ασφαλιστών Δωδεκανήσου "ΙΣΧΥΣ" με την πολύτιμη συνδρομή της Τροχαίας Ρόδου και την συμμετοχή του Ρόδιου Παραολυμπιονίκη Μιχάλη Σεΐτη, μιλάει στους νέους για την ευθύνη πίσω από το τιμόνι
  • 10:28 Η Euronext έλαβε όλες τις απαραίτητες κανονιστικές εγκρίσεις από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την ΕΧΑΕ
  • 10:24 Η UniCredit μπήκε στην AlphaLife
  • 09:54 Πρώτη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας για την ανακούφιση του πόνου και του άγχους σε παιδιατρικό νοσοκομείο στην Ελλάδα
  • 09:45 ΕΛΤΑ: Τι απαντούν για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο διοικητικού συμβουλίου
  • 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
  • 09:30 Το μήνυμα της Γκίλφοϊλ και στόχος τα λιμάνια, και νεκρούς «ανασταίνει» η ΑΑΔΕ, τα ρεκόρ των ΕΛΠΕ, στο «άρμα» του Euronext το ελληνικό χρηματιστήριο
  • 09:25 Καφούνης (ΕΣΕΕ): Σημαντική νίκη η επιβολή δασμών από το πρώτο ευρώ στα δέματα από τρίτες χώρες
  • 09:20 Η ERGO Ασφαλιστική στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας: Δίπλα στον Άνθρωπο και την Κοινωνία
  • 09:15 Όταν η πόλη δοκιμάζεται από το νερό - Ο ρόλος της ασφάλισης σε μια μεγάλη πλημμύρα σήμερα
  • 09:08 Τα 2/3 των ακινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για σεισμό! Περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο σεισμικό κίνδυνο, που είναι υπασφαλισμένες!
  • 09:05 ΚΕΔ: Πλήγμα και στην ενημέρωση από το λουκέτο στα ΕΛΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 10/11 Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές - Ναι μεν αλλά...
  4. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube