Γιώργος Μούζος, 5/3/2020 - 16:16 facebook twitter linkedin Τι θα ισχύει από 12 Μαρτίου για τρέιλερ και κοτσαδόρους; Γιώργος Μούζος, 5/3/2020 facebook twitter linkedin Σε ισχύ τίθεται υπουργική απόφαση που εκδόθηκε το 2019, που ορίζει με σαφήνεια το καθεστώς για τα τρέιλερ, τους κοτσαδόρους, τις μπαγκαζιέρες και γενικότερα για τα ρυμουλκούμενα. Η ισχύς της απόφασης ξεκινά σε λίγες μέρες, στις 12 Μαρτίου, και αλλάζει σε μεγάλο βαθμό τα όσα ίσχυαν μέχρι σήμερα. Η σημαντικότερη αλλαγή είναι ότι πλέον όλα τα ρυμουλκούμενα θα θεωρούνται ξεχωριστά οχήματα και ως εκ τούτου θα πρέπει να διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας. Οι δε κοτσαδόροι θα πρέπει είτε να είναι αναδιπλούμενοι είτε αποσπώμενοι, ώστε στις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο δεν έλκει ρυμουλκούμενο, αυτοί να μην προεξέχουν από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου. Τώρα οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να εκδώσουν άδειες κυκλοφορίας για τα τρέιλερ και έχουν το περιθώριο να το κάνουν μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου του 2020, ενώ τα προηγούμενα σημειώματα δεν θα ισχύουν. Στην υπουργική απόφαση περιγράφονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για να βγάλει κάποιο ρυμουλκούμενο άδεια, ενώ η απόφαση δεν ισχύει μόνο για τα καινούργια τρέιλερ, αλλά και για όσα έχουν ήδη στην κατοχή τους οι ιδιοκτήτες, ανεξαρτήτως της χώρας κατασκευής τους. Όσοι κυκλοφορούν με το αυτοκίνητό τους και έλκουν ρυμουλκούμενο, είναι αυτονόητο –και υποχρεωτικό- να έχουν μαζί τους και τις δύο άδειες. Σε ό,τι αφορά τους κοτσαδόρους και τον έλεγχο στα ΚΤΕΟ, όταν πηγαίνει κάποιο αυτοκίνητο με μη αναδιπλούμενο ή μη αποσπώμενο κοτσαδόρο δεν θα περνάει τον έλεγχο, αλλά θα σημειώνεται ως σοβαρή έλλειψη και θα υποχρεούται να παρουσιαστεί για επανέλεγχο μέσα σε διάστημα ενός μηνός. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06