close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

Πού πρέπει να εστιάσουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο της υγείας;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/1/2019 - 15:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πού πρέπει να εστιάσουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο της υγείας;

Nextdeal newsroom, 2/1/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι επιχειρήσεις στον κλάδο της υγείας, για να επιτύχουν στα επόμενα χρόνια, καλούνται να μειώσουν το κόστος και να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα, ενώ, παράλληλα, θα πρέπει να επενδύσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές που επικεντρώνονται στην πρόληψη.

Αυτό προκύπτει από την τελευταία έκδοση της ετήσιας έκθεσης της ΕΥ, New horizons, insights on the future of health, η οποία διερευνά τις επιπτώσεις των τεχνολογικών εξελίξεων και των αυξημένων απαιτήσεων των καταναλωτών για πιο εξατομικευμένη υγειονομική φροντίδα στις υπηρεσίες περίθαλψης και τα επιχειρηματικά μοντέλα παγκοσμίως.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι οι επιχειρήσεις υγειονομικής περίθαλψης επανεξετάζουν μεθοδικά τις διεργασίες και διαδικασίες τους, καθώς και την αλληλεπίδραση με τους ασθενείς, για να εντοπίσουν και να εξαλείψουν τη σπατάλη σε πόρους και χρήματα, καθώς και τις μη αποδοτικές και αναποτελεσματικές διεργασίες. Αρκετές από αυτές διερευνούν, επίσης, πώς οι νέες τεχνολογίες, όπως η ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών (RPA) και η τεχνητή νοημοσύνη (AI), μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κόστους με τη συστηματοποίηση της παροχής φροντίδας, των επιχειρηματικών διαδικασιών και της διαχείρισης περιπτώσεων ασθενών. Παράλληλα, εξετάζουν πώς άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η εικονική αλληλεπίδραση και η παρακολούθηση εξ αποστάσεως, μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία του ασθενούς ή του καταναλωτή.

Για να διαπιστώσει πώς οι γιατροί και οι καταναλωτές αξιοποιούν τα ψηφιακά εργαλεία για την υγεία, η έκθεση έχει συμπεριλάβει, επίσης, κάποια πρώτα ευρήματα από μια έρευνα μεταξύ καταναλωτών υπηρεσιών υγείας και γιατρών στην Αγγλία, την Αυστραλία και την Ολλανδία. Συνολικά, η έρευνα δείχνει ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (45%) και η πλειοψηφία των γιατρών (57%) πιστεύουν ότι τα σημερινά συστήματα υγειονομικής περίθαλψης λειτουργούν ικανοποιητικά. Ωστόσο, τα αποτελέσματα ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα και την ομάδα των ερωτώμενων, με τους Ολλανδούς γιατρούς και των Βρετανούς καταναλωτές να εμφανίζουν τις πιο θετικές απόψεις.

Σε ό,τι αφορά στη χρήση νέων τεχνολογιών, οι γιατροί αναδεικνύουν ως προτεραιότητες αυτές που ενισχύουν την ασφάλεια των ασθενών και την κλινική αριστεία, καθώς και όσες διευκολύνουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές. Το 62% των γιατρών αντιμετωπίζει ευνοϊκά τη χρήση εικονικών τεχνολογιών για την επικοινωνία με τους ασθενείς, ενώ πάνω από τα δύο τρίτα (68%) αξιολογούν θετικά τα οφέλη από τη χρήση smartphones από τους ασθενείς για τη λήψη και την αποστολή βιομετρικών δεδομένων. Την ίδια ώρα, οι καταναλωτές εμφανίζονται ιδιαίτερα πρόθυμοι να μοιραστούν με τους γιατρούς τα βιομετρικά τους δεδομένα (75%), αλλά και τα δεδομένα που παράγουν οι ίδιοι οι ασθενείς (70%).

Σύμφωνα με την έκθεση, εκτός από τις επενδύσεις σε συστήματα που βελτιώνουν την εμπειρία των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις υγείας θα πρέπει να βελτιώσουν τις δυνατότητές τους για ανταλλαγή δεδομένων, καθώς και να διερευνήσουν νέες πηγές και συνδυασμούς δεδομένων, τα οποία θα οδηγήσουν σε καλύτερη κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν την υγεία και τις ασθένειες.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • EY
  • υγεία
  • τεχνολογία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι απειλεί την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του κλάδου της ιατρικής τεχνολογίας;
    Nextdeal newsroom, 28/11/2018

    Τι απειλεί την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του κλάδου της ιατρικής τεχνολογίας;

  • «Όπλο» των επιχειρήσεων η αξιοποίηση των έξυπνων τεχνολογιών
    Nextdeal newsroom, 14/12/2018

    «Όπλο» των επιχειρήσεων η αξιοποίηση των έξυπνων τεχνολογιών

  • Η τεχνολογία πρόκληση για τις εταιρίες βιοεπιστημών

    Η τεχνολογία πρόκληση για τις εταιρίες βιοεπιστημών

    Οι εταιρείες βιοεπιστημών κινδυνεύουν να περιθωριοποιηθούν από τις εταιρείες τεχνολογίας και τους νεοεισερχόμενους στην αγορά παίκτες, σύμφωνα με τη νέα...
    Nextdeal newsroom, 03/07/2018 - 08:43 3/7/2018
  • Η ακεραιότητα «μπαίνει» στην ατζέντα των επιχειρήσεων

    Η ακεραιότητα «μπαίνει» στην ατζέντα των επιχειρήσεων

    Τη σημασία της ακεραιότητας τόσο στους εργαζόμενους, όσο και στην κουλτούρα των επιχειρήσεων στο σημερινό διαρκώς μεταβαλλόμενο, αλλά και γεμάτο...
    Nextdeal newsroom, 03/10/2018 - 09:42 3/10/2018

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
15:52 Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
  • 14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube